Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleemIk douche altijd met 40+ graden
En daarna steenkoud...quote:
Lekker neervallen. Slimquote:
On the road?quote:
Was een spelletje ooitquote:
quote:
Goquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
Morgen geen brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
quote:
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Geen eieren vind ik een groter probleem.quote:
rijpquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt was
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Dan ga je voor de eierenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen eieren vind ik een groter probleem.
Het is Pozzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.
Het is al beter te doen dan twee dagen terug idd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt was
Ik eet vrijwel nooit pizzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.
Poezzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn part was het poezza. Gaat om het idee
Die van mij gaat dat wel doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat zou wel mooi zijn als dat lukte.
Nee. Zo'n ding is veel te veel voor mij en bovendien vind ik het niet eens echt lekker; ik eet soms wel een stukje calzone shoarma van Rob mee, maar daar heb ik het ook wel mee gehad ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou dit is je kans. Wel pozza?
Dat is een van de weinige soorten vleeswaren wat ik niet lekker vind.quote:
Koud? Was bijna te warm voor een jasquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Ah ja dat kan. Ik zou er nu zelfs voor door de kou gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Zo'n ding is veel te veel voor mij en bovendien vind ik het niet eens echt lekker; ik eet soms wel een stukje calzone shoarma van Rob mee, maar daar heb ik het ook wel mee gehad ook.
Oh! Wij welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige soorten vleeswaren wat ik niet lekker vind.
HE!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koud? Was bijna te warm voor een jas
Heerlijk ja. Jammer dat t tegenwoordig 3/4 euro kost alweer. Liefste eet ik amigo worstjes. Maar dat was altijd al duurquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh! Wij wel![]()
Sterfopstraat worst
Echt? Hier niet denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Jammer dat t tegenwoordig 3/4 euro kost alweer. Liefste eet ik amigo worstjes. Maar dat was altijd al duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |