Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleemIk douche altijd met 40+ graden
En daarna steenkoud...quote:
Lekker neervallen. Slimquote:
On the road?quote:
Was een spelletje ooitquote:
quote:
Goquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
Morgen geen brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
quote:
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
Geen eieren vind ik een groter probleem.quote:
rijpquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt was
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
Dan ga je voor de eierenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen eieren vind ik een groter probleem.
Het is Pozzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.
Het is al beter te doen dan twee dagen terug idd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het juist warm omdat het enkele dagen geleden nog rond vriespunt was
Ik eet vrijwel nooit pizzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon pizza bestellen bij een pizzaria vanavond en morgenochtend. Is ook een soort brood.
Poezzaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn part was het poezza. Gaat om het idee
Die van mij gaat dat wel doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat zou wel mooi zijn als dat lukte.
Nee. Zo'n ding is veel te veel voor mij en bovendien vind ik het niet eens echt lekker; ik eet soms wel een stukje calzone shoarma van Rob mee, maar daar heb ik het ook wel mee gehad ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou dit is je kans. Wel pozza?
Dat is een van de weinige soorten vleeswaren wat ik niet lekker vind.quote:
Koud? Was bijna te warm voor een jasquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:57 schreef DJMO het volgende:
Wie geeft me even een schop onder m'n hol? Ik moet echt naar lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin om de kou weer in te gaan
Ah ja dat kan. Ik zou er nu zelfs voor door de kou gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Zo'n ding is veel te veel voor mij en bovendien vind ik het niet eens echt lekker; ik eet soms wel een stukje calzone shoarma van Rob mee, maar daar heb ik het ook wel mee gehad ook.
Oh! Wij welquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige soorten vleeswaren wat ik niet lekker vind.
HE!?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koud? Was bijna te warm voor een jas
Heerlijk ja. Jammer dat t tegenwoordig 3/4 euro kost alweer. Liefste eet ik amigo worstjes. Maar dat was altijd al duurquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh! Wij wel![]()
Sterfopstraat worst
Echt? Hier niet denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Jammer dat t tegenwoordig 3/4 euro kost alweer. Liefste eet ik amigo worstjes. Maar dat was altijd al duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |