Bekijk deze YouTube-videoquote:Dodenherdenking en bevrijdingsdag, het moesten mooie dagen worden maar helaas zijn deze verpest, Jan Roos is er klaar mee. Enzo Knol en Myron Koops stonden samen voor het altaar.
https://x.com/kanyewest/status/1920387087049572704?s=46quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
"Hitler bedoelde het ook goed" @:mani89
Dit is iemand met de capaciteiten om president van de VS te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://x.com/kanyewest/status/1920387087049572704?s=46
Denk niet dat het daadwerkelijk zijn foto is. Sterker nog, misschien zit OJ er nog wel gewoon.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:23 schreef coinchantal het volgende:
Valt wel op dat OJ zo anoniem wilde blijven,de vervanger van OJ wil wel vaak zijn foto erop plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOPPOOPOPPOPPOPEPKE
Toen photoshop nog niet bestond. Heerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
Laat je niet verleiden tot het nemen van de verkeerde beslissingen vriend, doe nou niet! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gaan denk ik lid worden
Ik kan de extra niet missen hoor
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden tot het nemen van de verkeerde beslissingen vriend, doe nou niet! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Milco is geweigerd bij de kunstacademie @Mani89quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
Werd dacht ik geintroduceerd als mede-huurder van het pand waar de opnames plaatsvinden. Maar het moet een typetje zijn ofzoquote:
Doen ze het gewoon bij iemand anders thuis? Wat moet die jongen daar dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:31 schreef J83 het volgende:
[..]
Werd dacht ik geintroduceerd als mede-huurder van het pand waar de opnames plaatsvinden. Maar het moet een typetje zijn ofzo
Hij lijkt wel heel echt als je hem zo een beetje meekrijgt op de achtergrond en met stukjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:31 schreef J83 het volgende:
[..]
Werd dacht ik geintroduceerd als mede-huurder van het pand waar de opnames plaatsvinden. Maar het moet een typetje zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |