abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219005786
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:57 schreef Butterfly3000 het volgende:
@:rapotorix Goed bezig, houd me op de hoogte. Ook naar de exacte tip waardoor men recent een zoekactie hield ben ik nog wel benieuwd. Vind het nog steeds wel apart dat men zo lang naar dato nog een zoekactie hield, dus moet wel een hele goede tip geweest zijn. Ook het bestuderen van foto's van Europese offgrid-netwerken zou nog een optie kunnen zijn.
recentelijk? Kun je precieser zijn qua datum & gebied?
pi_219009224
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:33 schreef BBdaycare982 het volgende:

[..]
recentelijk? Kun je precieser zijn qua datum & gebied?
26 april 2023. In de bossen bij Austerlitz. Het exacte perceel is helaas onbekend.
pi_219024896
Ik keek net op de persoonlijke Facebook-pagina van Hanno en vond iets opmerkelijks wat volgens mij nog niet eerder benoemd is. Hoewel Hanno nooit wat postte op Facebook, schreef hij op 8 april 2014, net 4 dagen voor zijn verdwijning, een negatieve review over het restaurant Lili Lou in Ermelo. Hij gaf aan dat hij dit restaurant niet aanraadt. Hoewel dit natuurlijk niet per sé iets hoeft te zeggen, is het gezien de timing van vier dagen voor zijn verdwijning en het feit dat hij verder nooit wat postte, wel opmerkelijk dat hij de moeite neemt om een negatieve review te plaatsen. Zegt dit misschien iets over zijn psychische toestand in die periode? Of had hij in dit restaurant ruzie of een afspraak met iemand gehad? Het blijft speculatie, maar we moeten alle aanwijzingen aangrijpen in dit mysterie.

Link:
https://www.facebook.com/(...)tXYPfhCm2jGERaZL9Ajl
pi_219026773
Het is vooral ook interessant qua locatie. Het is best een eindje van zijn woonplaats af.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219029257
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:57 schreef Butterfly3000 het volgende:
Vind het nog steeds wel apart dat men zo lang naar dato nog een zoekactie hield, dus moet wel een hele goede tip geweest zijn.
Wanneer was die zoekactie dan? Praat je weken, maanden, 1-2 jaar?
pi_219029301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:43 schreef BBdaycare982 het volgende:

[..]
Wanneer was die zoekactie dan? Praat je weken, maanden, 1-2 jaar?
Staat hierboven.
pi_219029842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Staat hierboven.
Oeps gemist. Misschien dat @raptorix kan vragen om met die Izanne in contact te komen (als die nog bij de politie werkt) want dit lijkt er ook een persoonlijke quest van gemaakt te hebben om dit op te lossen.
pi_219030491
Heb zelf inmiddels ook contact met de politie opgenomen met nog wat aanvullende ideeën. Hopelijk werken er inderdaad nog wat mensen die de wilskracht hebben om deze zaak alsnog op te te lossen.

En de zoekactie was 2,5 jaar geleden inderdaad. Met metaaldetectors, dus mogelijk zijn ze ook op zoek gegaan naar zijn dubbele ring.

[ Bericht 15% gewijzigd door Butterfly3000 op 16-10-2025 19:05:38 ]
pi_219094998
Interessant stuk over de onenigheid tussen Koster en Davelaar van de Care Group waar Hanno voor/mee werkte: https://www.bureaubrandei(...)E-496E-E-F-5_pdf.pdf .
pi_219095020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:46 schreef BBdaycare982 het volgende:
Interessant stuk over de onenigheid tussen Koster en Davelaar van de Care Group waar Hanno voor/mee werkte: https://www.bureaubrandei(...)E-496E-E-F-5_pdf.pdf .
Gaat dit niet een beetje ver?
pi_219099183
@BBdaycare982 Interessant zeg. Ik wilde je inderdaad nog vragen waar je je eerdere uitspraak op baseerde dat deze groep geen toffe club was. Ik denk zelf dat deze groep veel meer onderzocht zou moeten worden want in de tijd dat Hanno verdween was er:
-Een verziekte werksfeer (zoals blijkt uit dit artikel)
-Financieel ging het steeds minder
-Hanno was ZZP'er geworden terwijl hij eerst voor deze groep werkte (roept de vraag op waarom hij wegging), maar in de praktijk deed hij nog heel veel werk voor deze groep
-Omdat hij naar een conferentie van zijn werk ging is het geen gek idee dat hij van tevoren met iemand van zijn werk zou hebben afgesproken
-Het restaurant Lili Lou, waar Hanno vier dagen voor zijn verdwijning een negatieve review over schreef, is gevestigd in Ermelo, vlakbij deze groep (die zat toen in Harderwijk) en tussen Harderwijk en Amersfoort, waar Hanno woonde in. Ik begreep wel dat deze negatieve review in 2014 onderzocht is uit 1 van de Facebook-comments op zijn vermissingspagina.

We hebben geen bewijs en ik kan op basis van dit natuurlijk niet zeggen dat ze iets met zijn verdwijning te maken hebben, maar nogmaals, ik denk dat de link tussen Hanno en zijn klanten/werkgevers wel beter onderzocht zou moeten worden. Al is het maar om dingen uit te kunnen sluiten

[ Bericht 3% gewijzigd door Butterfly3000 op 25-10-2025 00:30:12 ]
  donderdag 30 oktober 2025 @ 11:38:43 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219148074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is vooral ook interessant qua locatie. Het is best een eindje van zijn woonplaats af.
Ah welnee, Amersfoort - Ermelo stelt niks voor, en vanuit Amersfoort Noord al helemaal niet.

Overigens kan hij geen recensie over Lili Lou hebben achtergelaten, want dat bestond toen nog niet.
Japas wordt Lili Lou Asian Bistrobar: Aziatische keuken en Franse bistro - De Puttenaer | Nieuws uit de regio Putten https://share.google/TwApMusRxuvBwYJyD
Het heet pas sinds deze maand zo, en is pas sinds 7 oktober 2025 als Lili Lou open.

[ Bericht 14% gewijzigd door Leandra op 30-10-2025 11:44:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 oktober 2025 @ 12:01:54 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219148308
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 00:15 schreef Butterfly3000 het volgende:
-Omdat hij naar een conferentie van zijn werk ging is het geen gek idee dat hij van tevoren met iemand van zijn werk zou hebben afgesproken
-Het restaurant Lili Lou, waar Hanno vier dagen voor zijn verdwijning een negatieve review over schreef, is gevestigd in Ermelo, vlakbij deze groep (die zat toen in Harderwijk) en tussen Harderwijk en Amersfoort, waar Hanno woonde in. Ik begreep wel dat deze negatieve review in 2014 onderzocht is uit 1 van de Facebook-comments op zijn vermissingspagina.
Wat is dit nou weer voor raar verzinsel? Hoezo is Ermelo tussen Amersfoort en Harderwijk?
Als je van Amersfoort naar Harderwijk rijdt kom je niet door Ermelo, tenzij je omrijdt.

Dat Ermelo vlakbij Harderwijk ligt klopt wel, dus een etentje met een collega in Ermelo als je beiden in Harderwijk werkt is niet zo vreemd, maar het slaat echt nergens op om te stellen dat het tussen Amersfoort en Harderwijk ligt, tenzij je met de fiets gaat, dan ga je wellicht wel door Ermelo, maar ook dan zou ik een kortere route kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219149854
@Leandra Dit doet niets af aan het punt dat de negatieve review van Hanno duidt op voor hem atypisch Facebook-gedrag vlak voor zijn verdwijning. Zo te zien heeft Hanno verder nooit iets op Facebook gepost/was hij niet heel erg actief dus opmerkelijk is dat hij de moeite heeft genomen om deze negatieve review te plaatsen.
Het duidt er hoogstwaarschijnlijk op dat er activiteit was tussen Hanno en de Care Group vlak voor zijn vermissing, omdat Ermelo vlakbij de Harderwijkse Care Group lag. Hij heeft bij dit restaurant (in dit geval dus Japas) dus mogelijk óf een negatieve ervaring met zijn werk/een collega gehad óf het kan duiden op een (negatieve) verandering in de psychische toestand van Hanno in de dagen voor zijn verdwijning wat kan wijzen in de richting een vrijwillige verdwijning of zelfmoord.
Juist dit soort details kunnen doorslaggevend zijn in een zaak met zo weinig aanknopingspunten als deze. Ben daarom ook wel benieuwd wat er toendertijd uit het politieonderzoek naar deze review is gekomen.

PS: Het schijnt dat Hanno op Facebook ooit een wat cynische opmerking plaatste over dat hij 'slechts' 17 jaar een geregistreerd partnerschap had. (Bron: https://www.misdaadjourna(...)verdriet-van-herman/ (comment van het lichtpuntje))
Weet iemand waar op Facebook dit te vinden is? Vind zelf een vrijwillige verdwijning toch nog het meest waarschijnlijke scenario en deze opmerking kan duiden op ontevredenheid binnen zijn relatie (neemt trouwens niet weg dat een misdrijf of zelfmoord zeker niet uit te sluiten valt).

[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly3000 op 30-10-2025 15:08:11 ]
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:11:09 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219150906
Ik vind dat je nogal wat aannames doet, en helemaal dat je de conclusie trekt dat een negatieve restaurantreview er op zou duiden dat hij issues op zijn werk had.
De tandjes...
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:21:23 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219150955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:03 schreef Butterfly3000 het volgende:
@:Leandra Dit doet niets af aan het punt dat de negatieve review van Hanno duidt op voor hem atypisch Facebook-gedrag vlak voor zijn verdwijning. Zo te zien heeft Hanno verder nooit iets op Facebook gepost/was hij niet heel erg actief dus opmerkelijk is dat hij de moeite heeft genomen om deze negatieve review te plaatsen.
Het duidt er hoogstwaarschijnlijk op dat er activiteit was tussen Hanno en de Care Group vlak voor zijn vermissing, omdat Ermelo vlakbij de Harderwijkse Care Group lag. Hij heeft bij dit restaurant (in dit geval dus Japas) dus mogelijk óf een negatieve ervaring met zijn werk/een collega gehad óf het kan duiden op een (negatieve) verandering in de psychische toestand van Hanno in de dagen voor zijn verdwijning wat kan wijzen in de richting een vrijwillige verdwijning of zelfmoord.
Juist dit soort details kunnen doorslaggevend zijn in een zaak met zo weinig aanknopingspunten als deze. Ben daarom ook wel benieuwd wat er toendertijd uit het politieonderzoek naar deze review is gekomen.

PS: Het schijnt dat Hanno op Facebook ooit een wat cynische opmerking plaatste over dat hij 'slechts' 17 jaar een geregistreerd partnerschap had. (Bron: https://www.misdaadjourna(...)verdriet-van-herman/ (comment van het lichtpuntje))
Weet iemand waar op Facebook dit te vinden is? Vind zelf een vrijwillige verdwijning toch nog het meest waarschijnlijke scenario en deze opmerking kan duiden op ontevredenheid binnen zijn relatie (neemt trouwens niet weg dat een misdrijf of zelfmoord zeker niet uit te sluiten valt).
Overigens is het degene die dat post (Lichtpuntje) die stelt dat het cynisch zou zijn.
Als je hier al een citaat gaat veranderen om je punt bij te zetten dan deugt je discussie- en "onderzoeks"techniek niet.

De opmerking van "Lichtpuntje" over die Facebook opmerking:
quote:
De reactie van Hanno op Facebook van zijn geregistreerd partnerschap: “Is pas 17 jaar zo…………”
Deze reactie klinkt voor mij: geërgerd/sarcastisch.
Ik zie dat helemaal niet als sarcastisch of cynisch, dus om te stellen dat zo is is nogal kort door de bocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219151113
@Leandra Dat is niet waar, mijn punt is dat deze mogelijke opmerking van Hanno cynisch kan worden opgevat. Het is dus één van de mogelijkheden dat Hanno dit cynisch bedoelde. Heb nooit bedoeld te zeggen dat Hanno's opmerking 100% zeker cynisch bedoeld was.

En dit is juist hoe je goed breed onderzoek doet: Door alle mogelijke informatie te bestuderen, te analyseren en hier vervolgens de waarschijnlijkheid van de mogelijke scenario's uit te halen.
Niet door 1 detail te pakken en vervolgens alles af te doen als onzin zoals jij steeds doet.

Concreet zou je op basis van deze opmerking van Hanno kunnen onderzoeken hoe zijn relatie liep en wat de redenen waren dat hij na 17 jaar niet getrouwd was. En op basis daarvan kun je weer kijken naar de waarschijnlijkheid van een vrijwillige verdwijning in dat geval.

Wat betreft de negatieve review, tuurlijk is dit geen bewijs dat hij problemen op zijn werk had. Dat maak jij er weer van. Mijn punt was dat het duidt op atypisch gedrag van Hanno en dat het daarom verder onderzocht zou moeten worden met als één van de mogelijkheden een negatieve ervaring met iemand van zijn werk. Ik ga gewoon de mogelijkheden na en dat is het minste wat je kunt doen in een zaak zonder aanknopingspunten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Butterfly3000 op 30-10-2025 18:07:35 ]
pi_219156704
Ik had zelf stilletjes ook aan de mogelijkheid gedacht dat hij misschien een soort van Klokkeluider was, en heb ook nog wat onderzoek gedaan naar de Care Group, behalve slechte recenties niet superveel, behalve dat de toenmalige directeur naar mijn weten niet heel fijn is gegaan, overigens was het ook niet een heel groot bedrijf zo een 20-40 man dat later in een grotere organisatie opgegaan die kennelijk een boel van dit soort clubjes opgeslokt heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219156713
Wat ik trouwens vreemd vind is dat Hanno op zijn facebook staat dat hij een geregisteerd partnerschap heeft, naar mijn weten was dit juist niet het geval.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219163798
@raptorix Dat hij een klokkenluider zou zijn geweest vind ik helemaal geen gek idee. Uit dat artikel van @BBdaycare982 weten we dat de Care Group niet altijd even menselijk te werk ging. Bekenden van Hanno hebben aangegeven dat Hanno wel een type persoon was dat ertegen op kon staan als hij ergens onrecht rook. Het is best mogelijk dat dit een keer is gaan botsen.

Aan de andere kant, als hij een klokkenluider was, moet dat proces ernaar toe toch ook wel ergens te vinden zijn geweest op zijn laptop of telefoon? Of geef je het alleen verbaal aan als je gaat klokkenluiden? En als er inderdaad dingen speelden zou hij dit toch allang aan de keukentafel hebben benoemd? Het is vreemd dat er van dit hele proces dan niks te vinden is geweest bij het onderzoek.

In dat geval leidt alles dus toch weer tot niets (zoals helaas altijd in deze zaak) en rest de vraag: Hoe kan er toch ooit nog een doorbraak komen?

Wat betreft het geregistreerde partnerschap: volgens mij had hij dit wel, maar was hij niet getrouwd. Maar weet dit niet zeker. Heb die comment alleen niet kunnen vinden, maar ben ook nog niet heel lang zo fanatiek met deze zaak bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly3000 op 01-11-2025 19:23:30 ]
pi_219166776
Wat nog wel zou kunnen helpen in het geval van een misdrijf, is als er gekeken wordt naar welke personen uit Hanno's werkveld aanwezig waren op de conferentie en nog veel meer naar wie er niet of later aanwezig waren.
En dan met een nadruk op vrouwen met paardenstaarten en kleine donkere auto's.

Dit geldt dan ook voor zijn klantenkring, want die negatieve recensies laten wel zien dat de spanningen tussen een caremanager en een klant hoog op kunnen lopen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Butterfly3000 op 01-11-2025 14:52:38 ]
pi_219185600
Facebookpost gevonden inmiddels. Kwestie van Hanno van Mil in de zoekbalk van Facebook typen en dan de berichten op 2013 zetten. Had inderdaad een geregistreerd partnerschap. Post van 20 mei 2013. Iemand reageert met 'gefeliciteerd' en Hanno antwoord met 'is pas 17 jaar zo ...'
  maandag 3 november 2025 @ 17:41:23 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219185901
Niets cynisch aan dus, hoogstens grappig bedoeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219187897
Zowel humoristisch als cynisch/geërgerd kan denk ik. Kan het er niet duidelijk uit opmaken zonder smileys. Maar mocht hij vrijwillig zijn vertrokken, wat nog steeds een reële mogelijkheid is, dan moet hij behoorlijk geërgerd geweest zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly3000 op 03-11-2025 21:31:14 ]
pi_219189527
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:59 schreef Butterfly3000 het volgende:
Maar mocht hij vrijwillig zijn vertrokken, wat nog steeds een reële mogelijkheid is, dan moet hij behoorlijk geërgerd geweest zijn.

Want?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')