Redelijk, zo wel werken. Vorige week was ik thuis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:30 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee helaas nog steeds nietHoe is het met jou?
Aah das lekker op tijd! werkse dan maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 04:32 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Redelijk, zo wel werken. Vorige week was ik thuis.
Gaat echt vervelend griepje rond.
Maar beterschap dame
Veel drinken, en veel op bed liggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:34 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Aah das lekker op tijd! werkse dan maar
Klopt ja, je hoort heel veel mensen die ziek zijn nu. Dankjewel, komt goed hopelijk !
Doe ik zeker!quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Veel drinken, en veel op bed liggen.
Rusten doet een ziek lichaam goed
Zou 't helpen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker een dram whisky drinken in bed.
Bally zegt veel drinken, dus dan zou ik dat maar doen.quote:
Werkse Ballyquote:Op donderdag 20 februari 2025 04:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan, ik ga ervandoor.
Fijne dag en nogmaals beterschap![]()
Idd een cognacjequote:Op donderdag 20 februari 2025 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker een dram whisky drinken in bed.
Dan gaan we dat maar doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bally zegt veel drinken, dus dan zou ik dat maar doen.
Aah gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 februari 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Beetje moe nog maar heb zin in vandaag, vrouwlief is jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |