Beide kansloos tegen Arsenalquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:43 schreef Vis1980 het volgende:
Als PSV nu gewoon even tegen Arsenal gaan spelen, schakelen wij wel die laatste Italiaanse ploeg uit.
Ik ben dan ook voor Feyenoord. Maar PSV kent ze nog goed daar bij Arsenal.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:46 schreef CR7 het volgende:
PSV speelde echt goed. Was wel duidelijk te zien waarom Juventus 20e is geëindigd. Serie A in de mud.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het downplayen van de tegenstander wat vreemd
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.quote:
In Parijs zijn ze gek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je Juve en Ac Milan uitschakelt ben je niet kansloos. Maar laten we hopen dat ze daar in London hetzelfde erover denken en op 80% spelen.
Wat een pover Juve is dit trouwens, die spits van ze, 95 miljoen? En kan niet eens een 1 op 1 afmaken?
Ik kan er prima mee leven als ik het fout heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:41 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Dit is een enorme boost voor psv....en ze lijken weer te beginnen met voetballen
Ajax was wel meer dan vijf jaar geleden. Dit succes zie je niet vaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Wotte het volgende:
Het beeld dat Nederlandse clubs als een gunstige loting werden beschouwd, is de afgelopen jaren in ieder geval wel veranderd.
Je zou ook kunnen stellen dat ze juist daarom ons onderschatten en alsnog verliezen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Wotte het volgende:
Het beeld dat Nederlandse clubs als een gunstige loting werden beschouwd, is de afgelopen jaren in ieder geval wel veranderd.
Welnee, het is niet makkelijk, maar alles is mogelijk, al denk ik dat Inter zwakker is dan Arsenal, maar die laatste kunnen nog dichterbij komen bij Liverpool in de competitie, dus kunnen de Nederlandse clubs inderdaad als 'makkelijk tussendoortje' zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef PSVCL het volgende:
tegen inter/arsenal zijn zowel psv en feyenoord kansloos.
Arsenal en Inter is Europees toplevel. Daar moet echt alles meezitten wil je doorstoten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat ze juist daarom ons onderschatten.
[..]
Welnee, het is niet makkelijk, maar alles is mogelijk, al denk ik dat Inter zwakker is dan Arsenal, maar die laatste kunnen nog dichterbij komen bij Liverpool in de competitie, dus kunnen de Nederlandse clubs inderdaad als 'makkelijk tussendoortje' zien.
Maar wij hebben dat weer Ivanusec.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Arsenal en Inter is Europees toplevel. Daar moet echt alles meezitten wil je doorstoten.
en ¨wij¨ Perisicquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar wij hebben dat weer Ivanusec.
Nou, Perisic is net effe wat beter in vorm...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en ¨wij¨ Perisic
Feyenoord vs PSV finale incoming
Het zou wel wat zijn he he, maar is het niet zo dan na Inter/Arsenal ze tegen elkaar zouden moeten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en ¨wij¨ Perisic
Feyenoord vs PSV finale incoming
Nee volgens mij kan dat pas als ze beiden de finale halenquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn he he, maar is het niet zo dan na Inter/Arsenal ze tegen elkaar zouden moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |