Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt. Laat mijn YouTube algoritme niet verneuken.
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?quote:
WOKEDquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jamaar dat is niet zo moeilijk haha
Moet je ook even zeggen wat je dan zeiquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
oh niet om het een of ander, maar wie heeft hier al een YT comment ban gehad? ik heb er net een van 24 uur aan mn broek gekregen.
10. In het echt heb je er trouwens ook 10.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?
Het seizoen is klaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve lijkt wel met 13 te spelen. PSV, buiten de eerste 10 minuten, krijgt niets klaargespeeld
Van wie is deze meme?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.
Ja, zo voel ik me inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.
Geen idee, maar je hebt er vast een stuk of 5 in je hol.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
10. In het echt heb je er trouwens ook 10.
aangepastquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat meer muziek (kwaliteit) tijdens de rust
Bekijk deze YouTube-video
ik maakte een vergelijking tussen woke redditers die liepen te bitchen om "mannelijke" Vtubers die een vrouwelijke avatar gebruiken en vergeleek dat met klagen dat 85% van alle "vrouwelijke" speedrunners biologische mannen zijn.quote:
Die keek ik laatst ook al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat meer muziek (kwaliteit) tijdens de rust
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |