Ja mooi om te zien. Ook omdat ze al 2x geluk had met de jury wat mij betreft. Cock wordt goed gerekend(ipv de Cock) en Krommenacker(van den vergeten)quote:Op woensdag 10 december 2025 20:07 schreef Mrmime het volgende:
Haha wat een doos, passen met drie goede antwoorden omdat ze denkt dat ze door is en er dan alsnog uitvliegen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat deze week in de maandag aflevering. Helaas de shootout in de finale verloren van hem, stomme rekenfout anders was er geen shootout gekomen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat deze week in de maandag aflevering. Helaas de shootout in de finale verloren van hem, stomme rekenfout anders was er geen shootout gekomen.
Er was iets raars met die shootout. Sjoerd pakte de kaarten uit zijn zak en las de eerste, waarna hij hem naar achteren schoof. En die daarna ook. Ik vond het doorgestoken kaart, want hij schatte misschien wel in dat Finkenflügel wel die dansvraag zou weten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer van de laatste ronde voor mevrouw in het midden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |