En hij ergerde zich opzichtig dood aan de mevrouw die ging zitten juichen omdat hij een shootout verkeerd had.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Remco het volgende:
Meneer rechts lijkt er weinig lol uit te halen.
Ik had precies hetzelfde. Ik was groot fan van Joost Prinsen bij het Mes. Ik vond hem echt een persoonlijkheid. Toen kwam Herman en ik vond er geen bal meer aan. Nooit meer gekeken, totdat Sjoerd kwam, toenw werd het weer leuk. Het rare is dat die Herman het uitstekend doet bij de Slimste mens. Die gortdroge humor van hem past daar heel erg goed en het klikt bewonderenswaardig goed met Paulien. Dus, zo zie je maar, de ene rol past iemand beter dan de andere.quote:Op maandag 3 november 2025 11:53 schreef GereDathan het volgende:
Wel mooi dat ze nog niet zo lang geleden een uitzending hadden met alle 3 de presentatoren. Was mooi om Joost weer eens aan de tafel te zien zitten. Sowieso had hij een hele andere manier van presenteren dan Herman en Sjoerd (waarbij ik Sjoerd veel leuker vind dan Herman, maar dat is een mening natuurlijk). Joost deed nog wel eens verklappen wie er een fout had (of hoeveel fout) bijvoorbeeld, mooi was dat altijd.
Geëerd zowel in het begin als wel met een vraag.quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo een nieuwe reeks. Ik ben benieuwd hoe ze Joost gaan herdenken/eren
Was goed, hopelijk de rest van de week ook nog.quote:Op maandag 24 november 2025 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geëerd zowel in het begin als wel met een vraag.
Zijn portret hangt naast de bar zie ik.quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo een nieuwe reeks. Ik ben benieuwd hoe ze Joost gaan herdenken/eren
Ja. lieten ze gisteren ook al zienquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zijn portret hangt naast de bar zie ik.
Die had inderdaad gewoon vol mee moeten doen. Had ze ook grotere kans gehad om in de positie te komen om in de laatste ronde een vraag te veranderen..quote:Op donderdag 27 november 2025 20:13 schreef Remco het volgende:
Altijd vrij laf om te passen met 4 goed bij de laatste vraag in de eerste ronde.
Ik zat deze week in de maandag aflevering. Helaas de shootout in de finale verloren van hem, stomme rekenfout anders was er geen shootout gekomen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:24 schreef Mrmime het volgende:
Sow das wel een onverdiende winst. Hij zwijnde ook al in de eerste ronde.
Oh was jij die meneer op de nikies? Je was wat mij betreft de verdiende winnaar! Je wist echt veel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat deze week in de maandag aflevering. Helaas de shootout in de finale verloren van hem, stomme rekenfout anders was er geen shootout gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |