SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
watquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als meetorganisator meld ik het volgende: aanmeldingen zijn open. Via PM graag.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
NBTquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlichtquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
30 solarlampjes voor in de tuinGergi heeft de Action ontdekt
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
3 alpenweiden en een gletsjerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
Preciesquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je het weet moet je naar Duinrell ofzo.
Gezellig samen zwemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en je krijgt een snoepzakquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word ik dan wel thuisgebracht?
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leukquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oehquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Wat een heerlijke nostalgie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft er nog genoeg over toch.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sauna niet goed, zwemmen niet goed....
Ik hoor het al, wij gaan naar heel andere meets!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Boerkinizwemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Vergeet je lactacyd niet. Na al dat chloorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Zal wel wat meevallen, het is nu pikdonker hier en hebben een kleine 600m2 om ze over te verspreiden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlicht
Krijg je al betaald voor elke keer dat je de hema noemt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oeija geef terug dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik voel me al schuldig als ik tijdens het schoonmaken een snoepje uit de pot op de kantine tafel pak.quote:
Huis van LEGO, kat blij. Slopeeeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
EMMEN - Uit het niets is vandaag een paleis van zuiver goud (en lego) gebouwd in Emmen. Buurtbewoners spreken van een wel heel puissant bouwwerk.
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.quote:
Foksloop!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.
Escaperoom meet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.
Daar ben ik te dom voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Escaperoom meet.
Mag je je kleren aanhouden.
Escaperooms snap ik nooit zo het hele "leuke" vanquote:
Ik denk dat het met de juiste personen best leuk kan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Escaperooms snap ik nooit zo het hele "leuke" van
Ik kijk ‘This is us’quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een aflevering van ID TV over Luigi Mangione.
Je zelf geestelijk uitdagen is toch leuk?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de juiste personen best leuk kan zijn.
Prima in m’n huidige staatquote:
Doe ik dan liever op andere manierenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zelf geestelijk uitdagen is toch leuk?
Wat danquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenMaar goed, then again. Wij vinden andere dingen weer leuk
Escaperooms is een beetje als in een achtbaan gaan zitten en denken dat je kunt vliegen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn vrienden dit zouden doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenMaar goed, then again. Wij vinden andere dingen weer leuk
Echt he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kaneeltotem vertel eens van die meet van je anders
Nou met groep A gaan we gewoon de hele dag naar jamsessies en gaan chillen/muziek maken als we elkaar zien wat vaak eindigt in een avondje kroeg. En met groep B zitten we eigenlijk vooral binnen met een lekker muziekje op en wat te eten/drinken. (En met een aantal mensen van die groep zit ik in 2 bandjesquote:
Oké okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou met groep A gaan we gewoon de hele dag naar jamsessies en gaan chillen/muziek maken als we elkaar zien wat vaak eindigt in een avondje kroeg. En met groep B zitten we eigenlijk vooral binnen met een lekker muziekje op en wat te eten/drinken.
En dan is er ook nog een losse kerel die ik veel spreek en die geen onderdeel is van beide groepen en daar kijk ik veel slechte TV mee (first dates/lang leve de liefde, dat soort dingen)
Hij krijgt gewoon visite van een paar fokkers. En wij zijn het nietquote:
Ja ik blijf aan de gang zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders organiseer even een meet dan.
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon visite van een paar fokkers. En wij zijn het niet
Oh maar in dat geval willen we graag details.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.
Dus waar en wanneer?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.
Mijn internet of FOK! Doet raar. Alles liep door elkaar heen ineens.quote:
De post ging om even de aandacht te vragen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kaneeltotem vertel eens van die meet van je anders
Spannendquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De post ging om even de aandacht te vragen.
Binnenkort (heb vanaf zaterdag weekje vrij) post ik hier uitgebreid mijn voorstel.
Oh,dat heb ik ook wel eens zonder internetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn internet of FOK! Doet raar. Alles liep door elkaar heen ineens.
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De post ging om even de aandacht te vragen.
Binnenkort (heb vanaf zaterdag weekje vrij) post ik hier uitgebreid mijn voorstel.
😂quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terug
Better be gudquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Correct. Wilde even aandacht vragen voor het feit dat er een meet komt. En aangezien er al 4 mensen op hebben gereageerd, heeft het gewerkt!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terug
Hou je mond, je komt toch niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt helemaal niets, ik heb het al door.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt helemaal niets, ik heb het al door.
Sow danquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het in overweging genomen, maar nu kom ik niet
Okequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het in overweging genomen, maar nu kom ik niet
succes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat met tegenzin naar sportschool
Dat is niet goed....quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
Gek. Ik heb het gevoel of een gedeelte van m’n hoofd slaapt. (Tintelen )
Het begon allemaal met een moeras waar de Romeinen wat forten bouwden. Het eindigde met een KSC vreetmeet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het Verhaal van Nederland kijken.
Misschien verkeerd gelegen. Doorbloeding of zo. Was het ook een beetje licht in m’n hoofd. Draaierig.quote:
Nou je hebt het wel flink te pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien verkeerd gelegen. Doorbloeding of zo. Was het ook een beetje licht in m’n hoofd. Draaierig.
Maar goed, zal wel bij de griep horen.![]()
Maar lekker is anders.
Alleen van Amsterdam toch??quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het Verhaal van Nederland kijken.
Ja, deze versie wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen van Amsterdam toch??
Helaas wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou je hebt het wel flink te pakken
Heb je wel een muffin klaarstaan als je straks klaar bent?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat met tegenzin naar sportschool
Nou eens even precies de cijfertjes erbij pakken voor wat dat betekent in Via Pecunia termenquote:NASA has upgraded the risk of asteroid 2024 YR4 hitting Earth in 2032 to 3.1 per cent, or about a 1-in-32 chance, the highest odds yet of collision.
Oh de kansen blijven stijgen, gisteren was die nog maar 2,6quote:
Wat is een oude date?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef Grotetijd het volgende:
Vanmiddag kruidnoten gebakken met een oude date.
Dacht een tijd terug via Flink kruidnoten besteld te hebben, maar blijkbaar keek ik verkeerd en was 't kruidnoten mixVandaag op de bank was 't "Jaaaaaaaaa leuk ideeeeeeeeeee, kom we gaan kruidnoten bakken"
en een half uur later zaten we kruidnoten te eten. Midden Februari
Kan ie toch helemaal niet betalen deze maandquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een muffin klaarstaan als je straks klaar bent?
Of een huidige date van 83quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die hij in het verleden gedate heeft neem ik aan.
Zeer onwaarschijnlijk, maar mogelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een huidige date van 83
Scherp van je.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ie toch helemaal niet betalen deze maand
Liefde = samen de volle luiers verschonen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou te kinkshamen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, maar mogelijk
Ook als ze je wel gepakt hadden, was je dan al lang weer vrij rond aan het lopenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat de verjaringstermijn voor een moord hier 30 jaar is, wat is dat nou voor een onzinAls je na 30 jaar nog niet gepakt bent heb je het verdiend om vrij rond te lopen ofzo?
Pepernoten bakken klinkt anders als een date.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die hij in het verleden gedate heeft neem ik aan.
Liefde = elke dag aan je geliefde uitleggen wie je ook alweer bent, nee niet feldwebel Heinz uit de hooiberg in de oorlog.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde = samen de volle luiers verschonen.
We hebben afgelopen Juni voor 't eerst gedate en gedaan, toen kwam ik er gaande weg achter dat er eerst wat meer geheeld moest worden vanuit mijn kant want wilde haar niet opzadelen met de bagage van m'n ex. Wat ze begreepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik las dit als het jaartal en zat al helemaal in de startblokken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een beetje rond mijn eigen leeftijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?Wist wel dat je van bible belt dames houdt, maar dit..
Prima jaartal welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dit als het jaartal en zat al helemaal in de startblokken.
Liefde = kunstgebitsnavelenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefde = elke dag aan je geliefde uitleggen wie je ook alweer bent, nee niet feldwebel Heinz uit de hooiberg in de oorlog.
Hoezo kan dat niet een date zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef isax het volgende:
[..]
Pepernoten bakken klinkt anders als een date.
Lijkt mij eerder dat zij/hij 50+ is.
@Grotetijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dit als het jaartal en zat al helemaal in de startblokken.
Jij laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We hebben afgelopen Juni voor 't eerst gedate en gedaan, toen kwam ik er gaande weg achter dat er eerst wat meer geheeld moest worden vanuit mijn kant want wilde haar niet opzadelen met de bagage van m'n ex. Wat ze begreep
Afgelopen week kwamen we weer in contact, datum geprikt. Is ze langsgekomen vanmiddag
Deze komt op mijn bucket list.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echte liefde = zonder kunstgebitten snavelen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echte liefde = zonder kunstgebitten snavelen
Bij mij niet, hou m'n tanden lieverquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze komt op mijn bucket list.
Ik ben nooit op een pre relatie date geweest maar ik zei juist dat dat als een date klonk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet een date zijn?
Heck, eerste date met m'n ex gingen we een gitaar kopen. Eerste date met degene voor haar zijn we naar een Arcade hal geweest. Met iemand dáár weer voor zijn we vissen wezen kopen.
Wat maakt voor jou een date een date? Want ik heb daar geen specifiek idee bij namelijk.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien
Is wel makkelijk tandenpoetsen zo zonder tanden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij niet, hou m'n tanden liever
Gewoon in de vaatwasser.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel makkelijk tandenpoetsen zo zonder tanden.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We hebben afgelopen Juni voor 't eerst gedate en gedaan, toen kwam ik er gaande weg achter dat er eerst wat meer geheeld moest worden vanuit mijn kant want wilde haar niet opzadelen met de bagage van m'n ex. Wat ze begreep
Afgelopen week kwamen we weer in contact, datum geprikt. Is ze langsgekomen vanmiddagWat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het die van tv?![]()
Die berekening werkt bij mij niet, in de ruime 36.000.000 stapjes in de afgelopen 6 jaar heb ik slechts 1 keer een briefje van 5 gevondenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eens even precies de cijfertjes erbij pakken voor wat dat betekent in Via Pecunia termen
Sinds 1-1-2024
3.300.788 stapjes, 39 muntjes.
1 muntje per 84.636 stappen
1 % kans per 846 stappen
3,1 % is de kans dat ik een muntje vind op een wandeling van 2.624 stappen.
Ik wilde vragen hoe dit werkte, maar toen begon ik zelf na te denkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben nooit op een pre relatie date geweest maar ik zei juist dat dat als een date klonk.
Da fuck.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag laatst trouwens op de parkeerplaats van de bouwmarkt een half kunstgebit liggen (?!)
Wat werkte?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen hoe dit werkte, maar toen begon ik zelf na te denken
Nee het is niet die van TVquote:
Nooit op een pre relatie date gaanquote:
Je ogen open houden voor meer dentale protheses op straat en een boekje over maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag laatst trouwens op de parkeerplaats van de bouwmarkt een half kunstgebit liggen (?!)
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, sorryHeb 'm laten liggen voor 4ebe met haar grijper.
Serial dater jij, ben je rijk en heb je sprotjes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee het is niet die van TVDaar heb ik óók een date mee gehad, in December. Gingen we samen pizza bakken. Hartstikke gezellig.
Toen ze thuis kwam stuurde ze een heel bericht dat ze mij nooit romantisch zag en dat er geen "verliefdheidsgevoelens" waren maar puur vriendschappelijk maar dat ze bang was dat tegen mij te vertellen voor dat we gingen daten, en hoopte dat ik inzag dat ze Tinder gebruikte voor vriendschappen en dat we wel vrienden zouden kunnen blijven.
Toen ik aangaf daar niet op zat te wachten, omdat ik wel graag met iemand iets wil opbouwen was ik een oppervlakkige klootzak en werd ik geblokkeerdPrima joh
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ogen open houden voor meer dentale protheses op straat en een boekje over maken.
Als je het had meegenomen en niemand had het ooit gevonden was het over 30 jaar verjaard geweest en had je hem zelf kunnen gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mensen rollen gewoon in een relatie zonder echt te daten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde vragen hoe dit werkte, maar toen begon ik zelf na te denken
Moest een beetje overgeven in m'n mond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het had meegenomen en niemand had het ooit gevonden was het over 30 jaar verjaard geweest en had je hem zelf kunnen gebruiken
Da's één briefje van 5 meer dan ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die berekening werkt bij mij niet, in de ruime 36.000.000 stapjes in de afgelopen 6 jaar heb ik slechts 1 keer een briefje van 5 gevonden
Het niet schoongemaakte kunstgebit van iemand anders in je mond stoppen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het had meegenomen en niemand had het ooit gevonden was het over 30 jaar verjaard geweest en had je hem zelf kunnen gebruiken
Het zou zo je broertje kunnen zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serial dater jij, ben je rijk en heb je sprotjes?
Waarom lees ik dit wel net op een reepje Balisto zit te kauwen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Was eens ingeleverde troep bij een apotheek aan het uitzoeken en toen zat er ook een kunstgebit tussen
Zo ken ik ook een stel. Vriendin en ik zouden doubledaten met twee jongens die we van een chatroom kenden. Ik zag het niet zo zitten eigenlijk, want hij was mijn type totaal niet. Maar het klikte meteen tussen hem en m'n vriendin. Hij is blijven slapen bij haar en nooit meer weggegaan. En dat was echt niks voor haar, echt bizar. Ze zijn nu al ruim 25 jaar samen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen rollen gewoon in een relatie zonder echt te daten.
Dat van mijn ex noem ik een date, maar dat was de dag dat we elkaar voor 't eerst zagen. Een week later hadden we een relatie omdat 't gewoon zo goed voelde. Dus was 't echt een date? Niet echt maar soms loopt het organisch.
Met sommige mensen heb je gewoon dat je er niets voor hoeft te doen.
Vrienden van mij ook. Die leerden elkaar kennen op de 5e, zij is bij hem ingetrokken op de 13e. 24e vroeg hij haar officieel. 4 jaar later op de 24e zijn ze getrouwdSja
Klinkt ook wel extreem, maar als dat werkt dan is dat mooi
Wel doorgeslikt he?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest een beetje overgeven in m'n mond.
Geen dankquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest een beetje overgeven in m'n mond.
Gelukkig had ik twee lagen handschoenen aan en zocht ik alles uit met een tang.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit wel net op een reepje Balisto zit te kauwen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een stel. Vriendin en ik zouden doubledaten met twee jongens die we van een chatroom kenden. Ik zag het niet zo zitten eigenlijk, want hij was mijn type totaal niet. Maar het klikte meteen tussen hem en m'n vriendin. Hij is blijven slapen bij haar en nooit meer weggegaan. En dat was echt niks voor haar, echt bizar. Ze zijn nu al ruim 25 jaar samen.
Nou serial dater valt wel mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serial dater jij, ben je rijk en heb je sprotjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Iets met we kenden elkaar al maanden en toen ging hij op zakenreis en ging ik mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit op een pre relatie date gaan
Ik had wel zoiets van JA MAAR JE VOND MIJ TOCH ZO GEWELDIG, ook al had ik geen interesse in hemquote:
Dat is toch prachtig als het zo werkt voor die mensen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een stel. Vriendin en ik zouden doubledaten met twee jongens die we van een chatroom kenden. Ik zag het niet zo zitten eigenlijk, want hij was mijn type totaal niet. Maar het klikte meteen tussen hem en m'n vriendin. Hij is blijven slapen bij haar en nooit meer weggegaan. En dat was echt niks voor haar, echt bizar. Ze zijn nu al ruim 25 jaar samen.
Zou dat ook echt niet zonder handschoenen doen nee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had ik twee lagen handschoenen aan en zocht ik alles uit met een tang.
Oh wowquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er liggen ook naalden tussen dat soort dingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou dat ook echt niet zonder handschoenen doen nee.
Dat is volgens mij ook alweer zo'n 5/6 jaar geledenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's één briefje van 5 meer dan ik
Echte liefdequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oke en een tang.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er liggen ook naalden tussen dat soort dingen
Ik heb in de tuin wel eens 50 euro gevonden. Maar denk dat het van mezelf wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook alweer zo'n 5/6 jaar geleden
Ohja heb ik de VS nog wel eens een keer een penny of quarter gevonden
Was jij zijn secretaresse?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
Iets met we kenden elkaar al maanden en toen ging hij op zakenreis en ging ik mee.
Als je het niet miste voelt het toch als een soort winst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in de tuin wel eens 50 euro gevonden. Maar denk dat het van mezelf was
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Mijn langste relatie tot nu toe is wel met een FOK!ker.
Dat heb ik ooit op de parkeerplaats van de supermarkt gevonden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het niet toevallig een hele goede relatie is, mis je er ook niks aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nooit relatie gehad en eigenlijk nooit gewild of gedurfd....
En ik heb daar op dit moment wel vrede mee
Moest ooit eens pinnen. Was met een vriend van mij. Loop naar de automaat en zie dat er een briefje van 20 uitsteekt, dat was precies wat ik wilde pinnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je heel goed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het niet toevallig een hele goede relatie is, mis je er ook niks aan
Als je het daarvoor niet mistte is het winstquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boksquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het daarvoor niet mistte is het winst
Ik had eens dat er iemand voor me het geld was vergeten te pakken, maar daar kon ik nog achteraan hollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moest ooit eens pinnen. Was met een vriend van mij. Loop naar de automaat en zie dat er een briefje van 20 uitsteekt, dat was precies wat ik wilde pinnenDus dacht nou scheelt mij weer. Dus ik (hoe aso misschien) pak dat briefje en zeg "nou man, gratis lunch" toen heeft die gast letterlijk 5 minuten voor de pin automaat gewacht tot er iemand terugkwam en wilde niets te maken hebben met het eten wat ik had gekocht voor onze lunch. Hij heeft van zijn geld zelf lunch gaan halen
___! Beetje excessief wel. Snap dat 't niet helemaal netjes is. Maar ik heb zelf ook weleens geld vergeten mee te nemen omdat er wat tussen kwam, tsja. Heeft iemand anders vast ook niet gewoon laten zitten
Had ik toen ik vroeger bij de makro werkte en terreindienst had wel vaak dat ik geld vond. En hele stapels 50 cent muntjes uit de karretjesquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit op de parkeerplaats van de supermarkt gevonden.
Het was een mooie dag
Gratis geld = ongelukkig geld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een jaar en 3 maanden ongeveer, was met Gergi. We woonden op een uur rijden van elkaar vandaan, dat waren we met 2x per week heen en weer rijden redelijk snel zatquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is jouw recordtijd aangaande samenwonen?
Als ik dat zie zeg ik ook altijd "pardon meneer/mevrouw" maar als diegene al niet meer te zien is tsja...quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens dat er iemand voor me het geld was vergeten te pakken, maar daar kon ik nog achteraan hollen.
Was het erg nevelig dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oooh ja dit wist ik eigenlijk nog van julliequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jaar en 3 maanden ongeveer, was met Gergi. We woonden op een uur rijden van elkaar vandaan, dat waren we met 2x per week heen en weer rijden redelijk snel zat![]()
En dat van jou? 1 avond?
Het was ook wel meer dan 20 euroquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik dat zie zeg ik ook altijd "pardon meneer/mevrouw" maar als diegene al niet meer te zien is tsja...
Geld heeft geen emoties hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis geld = ongelukkig geld.
Je loopt op de verkeerde plekken dus. In de US hoor ik verhalen dat mensen met een hand vol terugkomen van een wandelingquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook alweer zo'n 5/6 jaar geleden
Ohja heb ik de VS nog wel eens een keer een penny of quarter gevonden
Maar geld kan het leven zeker een stuk makkelijker makenquote:
Zou kunnen, is wel vaker in die bergenquote:
Oh damn... Ja dan snap ik 't wel!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook wel meer dan 20 euroheb het niet bekeken verder, gewoon gepakt en naar die vrouw gebracht, maar het was een stapeltje van meerdere biljetten.
Op een wandeling vind ik meestal niet zoveel (die NP's worden vrij goed bijgehoudenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt op de verkeerde plekken dus. In de US hoor ik verhalen dat mensen met een hand vol terugkomen van een wandeling"maar meestal maar een paar" Joe ik vind meestal gewoon niks hoor
Mijn langste relatie tot nu toe is met een niet-FOK!ker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Mijn langste relatie tot nu toe is wel met een FOK!ker.
Maar daar gaat een biljetje niet vrolijker van flapperenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar geld kan het leven zeker een stuk makkelijker makenEn dan is jouw emotie "blij"
Je moeder telt nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn langste relatie tot nu toe is met een niet-FOK!ker.
Banken waar je zomaar naar binnen kanquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb maar 1x gehad dat ik geld in de pinautomaat vond dat iemand vergeten was, en heb het binnen bij de bank afgegeven. Dat kon toen nog, met overal banken.
En toen ben je pepernoten gaan bakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:40 schreef Grotetijd het volgende:
Wel geinig trouwens. Zit nu in zo'n fase dat de weegschaal aangeeft dat ik veel ben afgevallen maar het zelf wat minder ga zien. Kom vanmiddag aan op de plek waar ik iemand met een bandje moet begeleiden, zegt een vriendin van mij die daar zit "hey heb je een tijd niet gezien, wat is er gebeurd joh je verdwijnt helemaal. Je bent echt bijna gehalveerd sinds de laatste x dat ik je zag"
Geeft wel een mooie boost
Mijn enige en langste relatie was ook met een niet-FOK!kerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn langste relatie tot nu toe is met een niet-FOK!ker.
Hahaha kwalquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toen ben je pepernoten gaan bakken.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een muffin klaarstaan als je straks klaar bent?
Fit aan het worden voor de militaire dienst?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Armen en schouders helemaal naar de klote getraind. Gebeurt niet vaak dat ik die kans krijg ivm waterpolo, dus had geen smoesjes.
Stop at nuffin' for the muffinquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Armen en schouders helemaal naar de klote getraind. Gebeurt niet vaak dat ik die kans krijg ivm waterpolo, dus had geen smoesjes. Alles voor de muffin.
quote:Hedwig: onvriendelijke nieuwe bewoner van Foqueville
Dat is een ommetje!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar komt je asteroid @:Recce
[..]
Nou eens even precies de cijfertjes erbij pakken voor wat dat betekent in Via Pecunia termen![]()
Sinds 1-1-2024
3.300.788 stapjes, 39 muntjes.
1 muntje per 84.636 stappen
1 % kans per 846 stappen
3,1 % is de kans dat ik een muntje vind op een wandeling van 2.624 stappen.
Jepquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fit aan het worden voor de militaire dienst?
Ach er zullen altijd mensen zijn die nog meer voor schut staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep
Kan niet eens 20 push-ups, dus wil niet voor lul staan als de dienstplicht roept.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
Hahaha jezus wie heeft dit in de OP gezet.
[..]
Is ook niet waar.quote:
Mijn doel is om die groep zo groot mogelijk te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach er zullen altijd mensen zijn die nog meer voor schut staan.
Ach mij lukt eentje niet eens meer met mijn kapotte buik en vastlopende elleboogquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep
Kan niet eens 20 push-ups, dus wil niet voor lul staan als de dienstplicht roept.
Of oud worden. Na je 45ste roepen ze je niet meer op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn doel is om die groep zo groot mogelijk te maken
Het alternatief is op z'n Haags of dud0rs gewoon blijven vreten om afgekeurd te worden.
Ooh dan is de helft hier al safe ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of oud worden. Na je 45ste roepen ze je niet meer op.
Als de jongeren 'op' zijn op gegeven moment wel I guessquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zit wel goed denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de jongeren 'op' zijn op gegeven moment wel I guess
In Oekraïne geldt de dienstplicht pas vanaf 25 om hun toekomst te beschermen. Vooral omdat 18-25 een hele kleine groep is. Dan ben je als 45-jarige wel de lul.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan ben je wel weer even verder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er ineens een brief met een uitnodiging of je Luitenant-generaal wil worden, please, please, please.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kan dus ook niet voor lul staan, want afgekeurd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach mij lukt eentje niet eens meer met mijn kapotte buik en vastlopende elleboog
Ik wil dan liever bij de marinequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er ineens een brief met een uitnodiging of je Luitenant-generaal wil worden, please, please, please.
Als ex-burgemeester wellicht kansrijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er ineens een brief met een uitnodiging of je Luitenant-generaal wil worden, please, please, please.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben veel te hoog opgeleid om als schietschijf te dienen, dat scheelt wel
Daarom ga ik ook gewoon in dienst bij het ministerie van propagandaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan dus ook niet voor lul staan, want afgekeurd.
Dat boeit ze niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben veel te hoog opgeleid om als schietschijf te dienen, dat scheelt wel
Had je de laatste rant van Mark Felton gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dan liever bij de marine
LT Luitenantquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook gewoon in dienst bij het ministerie van propaganda
Ergens wel blij dat Halsema nog burgemeester is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ex-burgemeester wellicht kansrijk
GRMBL Goebbelsquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook gewoon in dienst bij het ministerie van propaganda
Jupquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je de laatste rant van Mark Felton gezien?
Bekijk deze YouTube-video
De dagen van positief denken zijn voorbij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat mij nou ijdele hoop hebben dat ik m'n 30e nog haal
Jawel joh, alles komt altijd uiteindelijk wel weer goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De dagen van positief denken zijn voorbij.
Ik hoor net dat het afgelopen is met dit soort posts.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, alles komt altijd uiteindelijk wel weer goed
Nou, positiviteit helpt mij welquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De dagen van positief denken zijn voorbij.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het afgelopen is met dit soort posts.
We kunnen hier ook gewoon met zijn allen dagelijks kumbaya gaan zingen en varkies en kippies boven een vuurtje roosterenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het afgelopen is met dit soort posts.
Spareribsquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen hier ook gewoon met zijn allen dagelijks kumbaya gaan zingen en varkies en kippies boven een vuurtje roosteren
Ik neem de marshmallows mee!quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen hier ook gewoon met zijn allen dagelijks kumbaya gaan zingen en varkies en kippies boven een vuurtje roosteren
Kom er aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zorg voor de rumquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen de officiers in één klap de hele dienstplichtige KSC naar de kazerne sturenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook aan't gapen als een gek, maar voel me verder niet "moe"quote:
Zo'n strak soldatenpakjequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ja hey, vrouwen kunnen wat mij betreft ook best worden opgeroepen. Met die emancipatie van tegenwoordig. Hup, uniform aan en gaan.
Er zijn genoeg andere vrouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik word al afgekeurd voor ik het terrein betreed.
ook bij naakte pret draag je met trots je baret.quote:
Ook in het groen krijg je een zoen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook bij naakte pret draag je met trots je baret.
Ook in het blauw pijp ik je gauw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in het groen krijg je een zoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |