SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
watquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als meetorganisator meld ik het volgende: aanmeldingen zijn open. Via PM graag.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
NBTquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlichtquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
30 solarlampjes voor in de tuinGergi heeft de Action ontdekt
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
3 alpenweiden en een gletsjerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
Preciesquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je het weet moet je naar Duinrell ofzo.
Gezellig samen zwemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en je krijgt een snoepzakquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word ik dan wel thuisgebracht?
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leukquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oehquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Wat een heerlijke nostalgie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft er nog genoeg over toch.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sauna niet goed, zwemmen niet goed....
Ik hoor het al, wij gaan naar heel andere meets!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Boerkinizwemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Vergeet je lactacyd niet. Na al dat chloorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Zal wel wat meevallen, het is nu pikdonker hier en hebben een kleine 600m2 om ze over te verspreiden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlicht
Krijg je al betaald voor elke keer dat je de hema noemt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oeija geef terug dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik voel me al schuldig als ik tijdens het schoonmaken een snoepje uit de pot op de kantine tafel pak.quote:
Huis van LEGO, kat blij. Slopeeeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
EMMEN - Uit het niets is vandaag een paleis van zuiver goud (en lego) gebouwd in Emmen. Buurtbewoners spreken van een wel heel puissant bouwwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |