SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
watquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als meetorganisator meld ik het volgende: aanmeldingen zijn open. Via PM graag.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
NBTquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
GRTD(OJW) was wel leuk ja vroeger.
Ik mis onder andere @:NBT wel
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlichtquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
30 solarlampjes voor in de tuinGergi heeft de Action ontdekt
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
3 alpenweiden en een gletsjerquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
Preciesquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je het weet moet je naar Duinrell ofzo.
Gezellig samen zwemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en je krijgt een snoepzakquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word ik dan wel thuisgebracht?
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leukquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oehquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Wat een heerlijke nostalgie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft er nog genoeg over toch.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sauna niet goed, zwemmen niet goed....
Ik hoor het al, wij gaan naar heel andere meets!quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Boerkinizwemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Graag iets waar ik mijn kleding aan kan houden.
Vergeet je lactacyd niet. Na al dat chloorquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En krijgen we patat tijdens het zwemmen?
Zal wel wat meevallen, het is nu pikdonker hier en hebben een kleine 600m2 om ze over te verspreiden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is heel slecht voor de beestjes al dat kunstlicht
Krijg je al betaald voor elke keer dat je de hema noemt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot jullie tuin isHema had vorig jaar ook hele leuke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oeija geef terug dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik voel me al schuldig als ik tijdens het schoonmaken een snoepje uit de pot op de kantine tafel pak.quote:
Huis van LEGO, kat blij. Slopeeeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
EMMEN - Uit het niets is vandaag een paleis van zuiver goud (en lego) gebouwd in Emmen. Buurtbewoners spreken van een wel heel puissant bouwwerk.
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.quote:
Foksloop!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.
Escaperoom meet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten een keer naar zo'n kamer gaan waar je van alles mag slopen.
Daar ben ik te dom voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Escaperoom meet.
Mag je je kleren aanhouden.
Escaperooms snap ik nooit zo het hele "leuke" vanquote:
Ik denk dat het met de juiste personen best leuk kan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Escaperooms snap ik nooit zo het hele "leuke" van
Ik kijk ‘This is us’quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een aflevering van ID TV over Luigi Mangione.
Je zelf geestelijk uitdagen is toch leuk?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de juiste personen best leuk kan zijn.
Prima in m’n huidige staatquote:
Doe ik dan liever op andere manierenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zelf geestelijk uitdagen is toch leuk?
Wat danquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenMaar goed, then again. Wij vinden andere dingen weer leuk
Escaperooms is een beetje als in een achtbaan gaan zitten en denken dat je kunt vliegen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn vrienden dit zouden doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In mijn vrienden groepen zitten niet de juiste personenMaar goed, then again. Wij vinden andere dingen weer leuk
Echt he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kaneeltotem vertel eens van die meet van je anders
Nou met groep A gaan we gewoon de hele dag naar jamsessies en gaan chillen/muziek maken als we elkaar zien wat vaak eindigt in een avondje kroeg. En met groep B zitten we eigenlijk vooral binnen met een lekker muziekje op en wat te eten/drinken. (En met een aantal mensen van die groep zit ik in 2 bandjesquote:
Oké okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou met groep A gaan we gewoon de hele dag naar jamsessies en gaan chillen/muziek maken als we elkaar zien wat vaak eindigt in een avondje kroeg. En met groep B zitten we eigenlijk vooral binnen met een lekker muziekje op en wat te eten/drinken.
En dan is er ook nog een losse kerel die ik veel spreek en die geen onderdeel is van beide groepen en daar kijk ik veel slechte TV mee (first dates/lang leve de liefde, dat soort dingen)
Hij krijgt gewoon visite van een paar fokkers. En wij zijn het nietquote:
Ja ik blijf aan de gang zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders organiseer even een meet dan.
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon visite van een paar fokkers. En wij zijn het niet
Oh maar in dat geval willen we graag details.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.
Dus waar en wanneer?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben aangewezen om de volgende meet te organiseren.
Mijn internet of FOK! Doet raar. Alles liep door elkaar heen ineens.quote:
De post ging om even de aandacht te vragen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kaneeltotem vertel eens van die meet van je anders
Spannendquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De post ging om even de aandacht te vragen.
Binnenkort (heb vanaf zaterdag weekje vrij) post ik hier uitgebreid mijn voorstel.
Oh,dat heb ik ook wel eens zonder internetquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn internet of FOK! Doet raar. Alles liep door elkaar heen ineens.
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De post ging om even de aandacht te vragen.
Binnenkort (heb vanaf zaterdag weekje vrij) post ik hier uitgebreid mijn voorstel.
😂quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terug
Better be gudquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Correct. Wilde even aandacht vragen voor het feit dat er een meet komt. En aangezien er al 4 mensen op hebben gereageerd, heeft het gewerkt!quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een lapo en verder kwam je er niet meer op terug
Hou je mond, je komt toch niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt helemaal niets, ik heb het al door.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt helemaal niets, ik heb het al door.
Sow danquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het in overweging genomen, maar nu kom ik niet
Okequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het in overweging genomen, maar nu kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |