Je ziet er een paar die eerst de andere kant op willen. Maar alsnog ontzettend dom aangegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:49 schreef Mansjester het volgende:
Dit kun je idd niet echt de rijders kwalijk nemen,ondanks dat ze de finish moeten kennen. Maar ze rijden gewoon de motor achterna, niet heel gek.
Gewoon Ganna en geen boni's en iedereen zelfde tijd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn nu in overleg wat ze met de uitslag doen
Gewoon eerst de renners die over de 'normale finish' zijn gekomen rangschikken en daarna de rest in dezelfde tijd lijkt me het meest logisch toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zijn nu in overleg wat ze met de uitslag doen
Ja, dat lijkt mij ook het meest logische.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gewoon eerst de renners die over de 'normale finish' zijn gekomen rangschikken en daarna de rest in dezelfde tijd lijkt me het meest logisch toch?
Dit staat niet zo in de regels, vermoed ik. Als ze de waarschijnlijke regels volgen eindigt een deel OTL omdat ze nooit de finish hebben gehaald, eindigt een ander deel DQ omdat ze het parkoers hebben afgesneden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gewoon eerst de renners die over de 'normale finish' zijn gekomen rangschikken en daarna de rest in dezelfde tijd lijkt me het meest logisch toch?
Dat verwacht ik ook, maar het zijn Portugezen dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon Ganna en geen boni's en iedereen zelfde tijd?
Dit zal eerder een juryoverleg worden, en die gaan mijns inziens veilig voor iedereen s.t.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, maar het zijn Portugezen dus je weet het nooit.
Het zal best zo in de regels staan, maar een beetje flexibiliteit is wat dat betreft wel op zijn plaats in een uitzonderlijke situatie als dezequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit staat niet zo in de regels, vermoed ik. Als ze de waarschijnlijke regels volgen eindigt een deel OTL omdat ze nooit de finish hebben gehaald, eindigt een ander deel DQ omdat ze het parkoers hebben afgesneden.
Tijdsverschillen zullen wel geschrapt worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Voorlopig zijn er tijdsverschillen, maar in welke tijd zet je de rest dan?
Thijsje Zonneveld?quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb dus helemaal geen zin in al die populistische engnekken die ongetwijfeld weer onterecht los zullen gaan op de organisatie.
Dat zal ongetwijfeld, hoewel dat op een bepaalde manier ook benadeling is van de renners die wel het parcours gevolgd hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdsverschillen zullen wel geschrapt worden.
Het ligt er ook aan hoe verwijtbaar de organisatie hierin is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, hoewel dat op een bepaalde manier ook benadeling is van de renners die wel het parcours gevolgd hebben.
Iedereen op een uur gezet door Steef.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, hoewel dat op een bepaalde manier ook benadeling is van de renners die wel het parcours gevolgd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |