Het enige wat Trump boeit is geld. De rest interesseert hem geen reet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee, ik ben het niet eens met een hoop maar Trump snapt deze oorlog tenminste en die zal simpelweg stoppen, wat Europa ook denkt of wil of kan.
Door dit soort koloniale gedachten zijn er miljoenen doden gevallen, om niets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat invloedssfeer gelul. Allemaal Russische prietpraat.
Trump liegt glashard in zijn laatste post en praat het kremlin na en snapt het tenminste?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee, ik ben het niet eens met een hoop maar Trump snapt deze oorlog tenminste en die zal simpelweg stoppen, wat Europa ook denkt of wil of kan.
Degene die zijn rijk wil herstellen is Poetin, niet wij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort koloniale gedachten zijn er miljoenen doden gevallen, om niets.
Daar krijgen we dan Europa vs Rusland of WWIII voor terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef xzaz het volgende:
De grote vraag is. Heeft Oekraïne een kans gehad om de oorlog te beëindigen?
De enige optie kwam neer op totale overgave.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef xzaz het volgende:
De grote vraag is. Heeft Oekraïne een kans gehad om de oorlog te beëindigen?
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump liegt glashard in zijn laatste post en praat het kremlin na en snapt het tenminste?
Als je overigens denkt dat Oekraine stopt met vechten simpel omdat Trump dat wil dan snap je de oerkrainers niet. Misschien itt jij gaan die zich niet vrijwillig overgeven om zich daarna leeg te platen plunderen en vermoorden door de Russen.
De Istanbul-akkoorden kwamen neer op totale capitulatie van Oekraïne.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.
Precies, totaal geen optie dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige optie kwam neer op totale overgave.
Oekraine ontkent zelf overigens dat Johnson ooit zoiets van ze gevraagd heeft, geen idee of er concreet bewijs is dat Bojo dit ooit heeft gewild.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.
Hebben we In Bucha, Izyum, Kherson etc gezien ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.
Ja?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Istanbul-akkoorden kwamen neer op totale capitulatie van Oekraïne.
Daar leven nog genoeg endemische mensen, ga de aantallen niet opzoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben we In Bucha, Izyum, Kherson etc gezien ja.
Dan worden onschuldige burgers verkracht, ontvoerd, vermoord of in werkkampen gestopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.
Rutte en Johnson zijn nooit bij machte geweest om dat af te dwingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Polen heeft zich uitgesproken kernwapens op eigen bodem te willen hebben, Polen heeft niet non-proliferatieverdrag getekend, Polen heeft verreweg het hoogste defensiebudget binnen Europa.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat door. 10% navo, kernwapens voor een land dat enkele jaren geleden nog bericht werd van fascistoïde beleid. Sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van de vele voorbeelden waarom Europees beleid faalt.
Oh dus volgens UItstraling hadden ze de totale bevolking van een stad als Izyum moeten afslachten voor je pas een punt hebt. Duidelijk weerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar leven nog genoeg endemische mensen, ga de aantallen niet opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |