SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik dacht altijd dat een herkeuring alleen gratis wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apk krijg je toch gratis bij een kleine beurt. Of is dat intussen afgeschaft?
De garage eigenaar:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
>Hallo hier heb ik rekeningen van iemand van de afgelopen jaren die wilde ik even laten zien.
< ik schaam me dood
> fijne dag verder tot de volgende keer
Pikachuuuuuquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het valt eigenlijk best mee wat die vrije dagen netto kosten![]()
Er kan weer een poKEEbowl vanaf vanavond
Pika pika!quote:
Oh dat is hier niet zo maar we hebben wel een plek in de wijk waar iedereen gewoon alles buiten neer flikkert. En waarom ook niet want de afvaldienst komt tegenwoordig toch om de paar dagen daar om alles op te halen buiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afval heffing zal hier ook wel weer omhoog gaan. Plastic inzameling is gratis, dus gooien mensen hun restafval daarin, want voor restafval moet wel betaald worden, maar daardoor wordt het plastic dus afgekeurd waardoor de gemeente er meer geld aan kwijt is, dus betalen we uiteindelijk allemaal ervoor.
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het valt eigenlijk best mee wat die vrije dagen netto kosten![]()
Er kan weer een poKEEbowl vanaf vanavond
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afval heffing zal hier ook wel weer omhoog gaan. Plastic inzameling is gratis, dus gooien mensen hun restafval daarin, want voor restafval moet wel betaald worden, maar daardoor wordt het plastic dus afgekeurd waardoor de gemeente er meer geld aan kwijt is, dus betalen we uiteindelijk allemaal ervoor.
Oh dat is hier ook ja. Kutmensenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.
De gft bak is best wel klein hier dus als je daar rest afval in wil gooien kan het niet veel groots zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenMaar gft is ook gratis dus wtf
Ik zou best een paar schalen erbij moeten krijgen jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.
Ja, waarom betalen als je het ook gratis op straat kan gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is hier niet zo maar we hebben wel een plek in de wijk waar iedereen gewoon alles buiten neer flikkert. En waarom ook niet want de afvaldienst komt tegenwoordig toch om de paar dagen daar om alles op te halen buiten.
Nou die flat waar ik het over heb is gewoon luiheid en een spelletje spelen met de afvaldienst want die komen daar toch om de dag nu heen om alles weg te halen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Vreeeeemd dat mensen hun afval in het bos gooien.
Ik heb er van de week nog al die bodembedekking van de hamster in gegooidquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
De gft bak is best wel klein hier dus als je daar rest afval in wil gooien kan het niet veel groots zijn.
Maar dan moet je scheiden. En dat kost moeite.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenMaar gft is ook gratis dus wtf
Zag maandag ofzo nog een koelkast er staan. Woensdag was het al braaf opgehaald.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom betalen als je het ook gratis op straat kan gooien.
Eierschalen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou best een paar schalen erbij moeten krijgen ja
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Vreeeeemd dat mensen hun afval in het bos gooien.
Heb het geprobeerd met de ratten maar moet ik 4x heen en weer lopen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er van de week nog al die bodembedekking van de hamster in gegooidEn om de paar dagen het zaagsel van de cavia's. Niet mijn probleem.
De papierbak staat hier in een apart hok en daar stond de vorige keer ook een halve inboedel. Ik weet niet of die mensen verwachtten dat dat meegenomen wordt met het karton of dat het er even opgeslagen stondquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag maandag ofzo nog een koelkast er staan. Woensdag was het al braaf opgehaald.
Ik koop van die groene zakjes. Die worden ook steeds duurderquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd met de ratten maar moet ik 4x heen en weer lopen.
Daar hebben wij dan gelukkig geen last van want dat komen ze gewoon ophalen een keer per maand en dat moet je gewoon lekker in je eigen huis bewaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De papierbak staat hier in een apart hok en daar stond de vorige keer ook een halve inboedel. Ik weet niet of die mensen verwachtten dat dat meegenomen wordt met het karton of dat het er even opgeslagen stond
Daar zie ik ze wel voor aan eigenlijk. Want als je betrapt wordt, kan je een flinke boete verwachten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dus nooit iemand er zooi neerzetten en toch ligt er altijd zooi als ik er langs fiets. Zouden ze dat dan stiekem 's nachts doen altijd?
Sad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zie ik ze wel voor aan eigenlijk. Want als je betrapt wordt, kan je een flinke boete verwachten.
Ja dat hebben we hier dus met oud papier en dat waait dus ook lekker de wijk door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar het plastic wordt donderdagochtend vroeg opgehaald en technisch gezien mag je het pas op woensdagavond na acht uur ofzo buiten hangen aan bepaalde paaltjes. Maar hier hangen mensen het er dus gewoon aan wanneer het ze uitkomt en heb je de hele week allemaal van die doorzichtige zakken aan een paal hangen. Ziet er toch niet uit. Er zit een terras naast en een winkel. Ik voel me zo'n oud wijf achter de geraniums dat zich eraan ergert
En die zakken hangen soms ook aan willekeurige paaltjes en worden dan niet opgehaald omdat het geen officiële plekken zijn.
Hier worden die zakken opengescheurd door vogels of katten ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat hebben we hier dus met oud papier en dat waait dus ook lekker de wijk door.
je werkt toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik je dan een tikkie sturen voor 1150 euro?
verkoop je marmotten maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft smerig veel geld. Dan stuur ik je een tikkie voor de helft.
Of je bever.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die raak ik aan de straatstenen niet kwijt.
Sommige mensen verkopen hun poes, dus tja.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen verkopen hun poes, dus tja.
kattenfilmpjes online zettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Denk ook niet dat ik 1150 voor de kat kan vangen.
Begin een OnlyCats.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Denk ook niet dat ik 1150 voor de kat kan vangen.
jawel, maar de vuilnismannen moeten ook gewoon betaald worden anders hebben straks rivieren van plasticquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar maakt het leven wel aangenamer.
quote:
GMTAquote:
Hoezo is dit een reactie op wat ze zei?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel, maar de vuilnismannen moeten ook gewoon betaald worden anders hebben straks rivieren van plastic
sorry ik val er net in, heb niet het hele verhaal gelezenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dit een reactie op wat ze zei?
Er was geen heel verhaal, ik reageerde op jouw postquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
sorry ik val er net in, heb niet het hele verhaal gelezen
akkoord.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
gewoon een basisinkomen voor iedereen, geen gezeur met toeslagen. voor extra luxe moet je dan werken
Gewoon geen basisinkomen, geen toeslagen, en werken voor je geld tenzij het écht niet anders kan. Dan uitkering met strenge regels.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
gewoon een basisinkomen voor iedereen, geen gezeur met toeslagen. voor extra luxe moet je dan werken
Maar hele bevolkingsgroepen kunnen ondanks een fulltime baan niet rondkomen zonder toeslagenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon geen basisinkomen, geen toeslagen, en werken voor je geld tenzij het écht niet anders kan. Dan uitkering met strenge regels.
Ik probeer altijd zo laag mogelijk in te zetten en iets waarvan ik vrijwel zeker weet dat het te realiseren is, is beter voor m'n bonus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
"Welke doelen / resultaten ga je in 2025 realiseren / bereiken?"
Lees "Kies hier welk touw ik eind van het jaar om je nek ga binden".
Hier lukt dat toch ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hele bevolkingsgroepen kunnen ondanks een fulltime baan niet rondkomen zonder toeslagen
Elke keer als ik mijn banksaldo check.quote:
De arme Zwitsers die dumpen ze gewoon in een berg ergens.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lukt dat toch ookBij een laag inkomen betaal je gewoon heel weinig inkomstenbelasting, soms zelfs niks. Alleen Nederland heeft zo'n bizar toeslagensysteem.
Gelukkig zijn de huren nu wel aangepaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hele bevolkingsgroepen kunnen ondanks een fulltime baan niet rondkomen zonder toeslagen
Dat is echt een geweldige zet geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de huren nu wel aangepakt
Jij bent niet iedereen, het is feit dat er hele volksstammen zijn waarbij het niet lukt ondanks fulltime baan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lukt dat toch ookBij een laag inkomen betaal je gewoon heel weinig inkomstenbelasting, soms zelfs niks. Alleen Nederland heeft zo'n bizar toeslagensysteem.
Er zijn ook hele volksstammen die uitgaven hebben die ze niet zouden moeten hebben gezien het budget.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
Jij bent niet iedereen, het is feit dat er hele volksstammen zijn waarbij het niet lukt ondanks fulltime baan.
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn banksaldo check.
Dit is ook wel mijn mening. En ja je hebt mensen die het echt moeilijk hebben, die heb je zeker. Maar (naar mijn mening!!) in veel kleinere matequote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook hele volksstammen die uitgaven hebben die ze niet zouden moeten hebben gezien het budget.
Oh, daar heb ik nooit last van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn banksaldo check.
"Ik kan niet rondkomen!"quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook hele volksstammen die uitgaven hebben die ze niet zouden moeten hebben gezien het budget.
precies dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Dit is ook wel mijn mening. En ja je hebt mensen die het echt moeilijk hebben, die heb je zeker. Maar (naar mijn mening!!) in veel kleinere mate
Maar ik vind dingen heel snel luxe en geen recht (heel snel!!)
Nou datquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik kan niet rondkomen!"
*15 streaming abbo's, roken als een ketter, 4 honden*
Als je ergens in een stad woont en je huurt gaat ieder jaar 7% omhoog en je loon maar 4% dan houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Dit is ook wel mijn mening. En ja je hebt mensen die het echt moeilijk hebben, die heb je zeker. Maar (naar mijn mening!!) in veel kleinere mate
Maar ik vind dingen heel snel luxe en geen recht (heel snel!!)
Dan is het nog je keuze om daar te blijven werken of wat anders/beters te zoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ergens in een stad woont en je huurt gaat ieder jaar 7% omhoog en je loon maar 4% dan houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.
Ik ben blij dat mijn ouders me hebben leren sparen. Mijn vader zegt altijd dat als je 100 euro hebt je er geen 110 kan uitgeven. En dat 60-70 ook goed is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies dat.
Ik ook. Je moet gewoon je vaste lasten betalen, en daarnaast kunnen eten en drinken. En alles wat er dan overblijft besteden met wijsheid en sparen.
Er zijn uitgaven waar je invloed op hebt en waarop niet.
En nee het is nog steeds niet simpel. Maar dat hoor je me niet zeggen.
Iedere paar maanden het laatste model ifoonquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik kan niet rondkomen!"
*15 streaming abbo's, roken als een ketter, 4 honden*
Perfectquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders me hebben leren sparen. Mijn vader zegt altijd dat als je 100 euro hebt je er geen 110 kan uitgeven. En dat 60-70 ook goed is.
Dan ben je verkeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef sacha het volgende:
ah, het verkapte puntmuts uurtje is begonnen
Elke drie maanden een nieuwe tattooquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere paar maanden het laatste model ifoon
Moet er wel bij zeggen dat mijn droommotor wel steeds meer realistischer begint te wordenquote:
En een Audi voor de deur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elke drie maanden een nieuwe tattoo
Dit is ook een dingetje maar ik kan niet inschatten hoe groot die groep vandaag eigenlijk is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen puntmutsen hier.quote:
Welnee, er worden nog geen verwijzingen gemaakt naar minderheden, bevolkingsgroepen met een migratieachtergrond of stereotype allochtone bijnamen worden gebezigd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef sacha het volgende:
ah, het verkapte puntmuts uurtje is begonnen
Effe verhuizenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het nog je keuze om daar te blijven werken of wat anders/beters te zoeken.
Combinatie van vooral.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef isax het volgende:
[..]
Dit is ook een dingetje maar ik kan niet inschatten hoe groot die groep vandaag eigenlijk is.
In Amsterdam is de armoede het hoogst, zijn die dan allemaal slecht met hun budgettering? Ik denk eerder dan soms mensen wonen in regio’s waar hun lasten gewoon te hoog zijn.
'Effe'quote:
Dat is toch geweldig?!quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat mijn droommotor wel steeds meer realistischer begint te worden![]()
Ja want je zegt je baan op en meldt je aan bij de "betere banen" en dan verdien je volgende week meer geld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het nog je keuze om daar te blijven werken of wat anders/beters te zoeken.
Tim 's Jongers heeft daar een mooi boek over geschreven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef isax het volgende:
[..]
Dit is ook een dingetje maar ik kan niet inschatten hoe groot die groep vandaag eigenlijk is.
In Amsterdam is de armoede het hoogst, zijn die dan allemaal slecht met hun budgettering? Ik denk eerder dan soms mensen wonen in regio’s waar hun lasten gewoon te hoog zijn.
Hoezo. Als je in een stad werkt dan is een optie voor een andere baan of functie toch best te doen?zeker als je gebruik hebt gemaakt van opleidingsmogelijkheden etc.quote:
Mja en dan hebben ze weer een post erbij want als die ene alleenstaande moeder in Groningen gaat wonen kan oma niet meer op de kinderen passen want die woont in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen is even mobiel daarin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe maar lekker zo. Met zo’n instelling lukt het je niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want je zegt je baan op en meldt je aan bij de "betere banen" en dan verdien je volgende week meer geld.
Je hebt het nu over opgeleide mensen ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo. Als je in een stad werkt dan is een optie voor een andere baan of functie toch best te doen?zeker als je gebruik hebt gemaakt van opleidingsmogelijkheden etc.
Idem hier dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig?!
Ik heb vorig jaar m’n felbegeerde mountainbike gekocht.zo blij mee.
En het klinkt misschien suf. Maar ik vond het lastig om zoveel geld uit te geven. Vooral omdat ik het járen niet had. En ik heb dus nog die rem. Terwijl ik een behoorlijk dik salaris heb.
Zover hoef je niet te gaan. Ik zeg niet dat het makkelijk is he. Maar mensen zijn sowieso geneigd om lekker negatief te mokken en zichzelf zielig te vinden. Er zijn er maar een paar die de schouders eronder willen/durven zetten blijkbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
Mja en dan hebben ze weer een post erbij want als die ene alleenstaande moeder in Groningen gaat wonen kan oma niet meer op de kinderen passen want die woont in Rotterdam.
Je blijft volgens mij een beetje in je eigen referentiekader hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zover hoef je niet te gaan. Ik zeg niet dat het makkelijk is he. Maar mensen zijn sowieso geneigd om lekker negatief te mokken en zichzelf zielig te vinden. Er zijn er maar een paar die de schouders eronder willen/durven zetten blijkbaar.
Maar goed, ik ben afwijkend hierin zo te zien.
Nee ik heb het iemand die bijvoorbeeld niet meer rond kan komen van z’n huidige salaris. Heb jij geen opleidingsbudget van je werkgever?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het nu over opgeleide mensen ofzo?
Alle toeslagen en gratis geld afschaffen, je werkt er maar gewoon keihard voor lamme tak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
Verkeerde account US.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zover hoef je niet te gaan. Ik zeg niet dat het makkelijk is he. Maar mensen zijn sowieso geneigd om lekker negatief te mokken en zichzelf zielig te vinden. Er zijn er maar een paar die de schouders eronder willen/durven zetten blijkbaar.
Ik heb niets te klagen maar ik riep wat jij roept ook altijd zo makkelijk. Maar zo makkelijk is het niet voor iedereen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe maar lekker zo. Met zo’n instelling lukt het je niet.
Ik ben zzp'erquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik heb het iemand die bijvoorbeeld niet meer rond kan komen van z’n huidige salaris. Heb jij geen opleidingsbudget van je werkgever?
Dat kan. Net zoals sommige hier, die het tegenovergestelde vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je blijft volgens mij een beetje in je eigen referentiekader hangen.
Ja want het leven komt hard werkende mensen met een dik inkomen zo makkelijk aanwaaien natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen maar ik riep wat jij roept ook altijd zo makkelijk. Maar zo makkelijk is het niet voor iedereen.
Blijf met je poten van mn hra afquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle toeslagen en gratis geld afschaffen, je werkt er maar gewoon keihard voor lamme tak.
je zal me ook niet horen zeggen dat het makkelijk is. Maar als je huur stijgt en je uitgaven oké zijn, maar je salaris niet meer voldoende is. Wat ga je doen dan? Janken of verder kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen maar ik riep wat jij roept ook altijd zo makkelijk. Maar zo makkelijk is het niet voor iedereen.
Je kinderbijslag wil je wel inleveren?quote:
jij bent de ander niet en je weet niet waar hun precies tegen aan lopen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen met een dik inkomen is een harde werker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want het leven komt hard werkende mensen met een dik inkomen zo makkelijk aanwaaien natuurlijk.
en leuk ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies dat.
Ik ook. Je moet gewoon je vaste lasten betalen, en daarnaast kunnen eten en drinken. En alles wat er dan overblijft besteden met wijsheid en sparen.
Er zijn uitgaven waar je invloed op hebt en waarop niet.
En nee het is nog steeds niet simpel. Maar dat hoor je me niet zeggen.
jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ergens in een stad woont en je huurt gaat ieder jaar 7% omhoog en je loon maar 4% dan houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.
bek houdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Elke drie maanden een nieuwe tattoo
Ik weet het ook niet goed hoe groot de groep is.. En ben het eens dat vaste lasten op bepaalde plekken hoger zijn maar ook wel eens dat dat een keus is (soms wel echt een klote kut hoeren keuze, dat klopt)quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef isax het volgende:
[..]
Dan lees je me verkeerd want ik sta hier niet anders in dan wat je zegt. Ik vind alleen dat mensen gauw janken en in de slachtofferrol kruipen. Maar primaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef isax het volgende:
[..]
jij bent de ander niet en je weet niet waar hun precies tegen aan lopen.
Ik kan ook wel zeggen ja joh iedere chronisch zieke kan gewoon werken want ik kan dat toch ook?
Dat is niet zo. Ik heb gewoon geluk dat ik een weg heb gevonden om wel een redelijk inkomen zelf te verdienen.
we zitten nu verwikkeld in een bureaucratisch systeem dat de gemeenschap miljarden kost, niet iedereen heeft een goede opleiding genoten en het gaat ook hard achteruit. een hardwerkende politieman of leraar kan geen huis meer krijgen in de grote stad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle toeslagen en gratis geld afschaffen, je werkt er maar gewoon keihard voor lamme tak.
Ja dit is het werkelijke probleem in Nederland, iedereen wil dat zonder er iets voor te willen doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen met een dik inkomen is een harde werker.
Nou ja zegquote:
Staat genoteerd KarzAIquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zitten nu verwikkeld in een bureaucratisch systeem dat de gemeenschap miljarden kost, niet iedereen heeft een goede opleiding genoten en het gaat ook hard achteruit. een hardwerkende politieman of leraar kan geen huis meer krijgen in de grote stad.
Hierdoor onstaat er een tweedeling in de maatschappij
Staken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zal me ook niet horen zeggen dat het makkelijk is. Maar als je huur stijgt en je uitgaven oké zijn, maar je salaris niet meer voldoende is. Wat ga je doen dan? Janken of verder kijken?
Oja dat was het! Ik pak de lijm.quote:
Ja en wat is jouw excuus, een leven lang lamballen en drugs en drank gebruiken en als je over de helft bent ga je klagen dat anderen het beter hebben?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zitten nu verwikkeld in een bureaucratisch systeem dat de gemeenschap miljarden kost, niet iedereen heeft een goede opleiding genoten en het gaat ook hard achteruit. een hardwerkende politieman of leraar kan geen huis meer krijgen in de grote stad.
Hierdoor onstaat er een tweedeling in de maatschappij
Even tekst googelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt het ook niet zelf geschreven
Want het is niet zo makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat is jouw excuus, een leven lang lamballen en drugs en drank gebruiken en als je over de helft bent ga je klagen dat anderen het beter hebben?
ik heb het goed hoor, je hoort mij niet klagen, maar de jeugd van tegenwoordig kan geen huis meer krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat is jouw excuus, een leven lang lamballen en drugs en drank gebruiken en als je over de helft bent ga je klagen dat anderen het beter hebben?
Zonder problemenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kinderbijslag wil je wel inleveren?
Iedereen de schuld geven van je eigen ongeluk, gebrek aan noem maar op en misfortuin gaat nog eens een hele grote nationale hobby worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want het is niet zo makkelijk allemaal.![]()
Joh.
Die moeten hopen dat papa en mama een huis hebben en dat de erfenis niet te lang op zich laat wachten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het goed hoor, je hoort mij niet klagen, maar de jeugd van tegenwoordig kan geen huis meer krijgen
Heb het over een heel land, niet over mezelf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
Jij bent niet iedereen, het is feit dat er hele volksstammen zijn waarbij het niet lukt ondanks fulltime baan.
Grootste partij van Nederland is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen de schuld geven van je eigen ongeluk, gebrek aan noem maar op en misfortuin gaat nog eens een hele grote nationale hobby worden.
Straks als de oogsten tegenvallen in de hoorn van Afrika komen we nog veeeeeel meer huisjes tekort.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb het goed hoor, je hoort mij niet klagen, maar de jeugd van tegenwoordig kan geen huis meer krijgen
Gelukkig geven we ze geen centjes meer; maar centjes kun je toch niet eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als de oogsten tegenvallen in de hoorn van Afrika komen we nog veeeeeel meer huisjes tekort.
En het gaat ten koste van de mensen die het echt shit hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen de schuld geven van je eigen ongeluk, gebrek aan noem maar op en misfortuin gaat nog eens een hele grote nationale hobby worden.
En geen chocola meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als de oogsten tegenvallen in de hoorn van Afrika komen we nog veeeeeel meer huisjes tekort.
Geen koffiequote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen paaseitje op. Ben nog steeds dik.
Ik heb niks tegen tatoeagesquote:
Met een door drank, goedkope macaroni en drugs verlept lichaam de gehele Zorg verstoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En het gaat ten koste van de mensen die het echt shit hebben.
En nu zijn ze die problemen aan het oplossen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste partij van Nederland is er groot mee geworden.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een door drank, goedkope macaroni en drugs verlept lichaam de gehele Zorg verstoppen.
je geeft me ook weer gelijk een voorbeeldquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar die oogsten mislukken toch. We kunnen mensen bijna naar Mars sturen, maar cacaobonen kweken in het Westland is onmogelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laten we ze meenemen toch wel zeker?
Anders bijten ze toch maar in hun eigen vingers.
jawelquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt het ook niet zelf geschreven
en doe jij het als je het niet betalen kunt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik voelde me ook neit beledigd, wil gewoon MEEER MEEER MEEEER
ja duh, is mijn rechtquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en doe jij het als je het niet betalen kunt?
Die willen ze daar gaan kweken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die oogsten mislukken toch. We kunnen mensen bijna naar Mars sturen, maar cacaobonen kweken in het Westland is onmogelijk.
Precies. Zo is het maar net!quote:
Waarom gedraag je je regelmatig alsof je een soort Joop Klepzeiker bent en ram je er dan nu ineens wel van die goede stukken uit?quote:
Joop klepzeikerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je regelmatig alsof je een soort Joop Klepzeiker bent en ram je er dan nu ineens wel van die goede stukken uit?
dan heb ik drank op, ben nu nuchterquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je regelmatig alsof je een soort Joop Klepzeiker bent en ram je er dan nu ineens wel van die goede stukken uit?
Minder drinken dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan heb ik drank op, ben nu nuchter
Zondequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jezus wat een verschil danquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet precies wat een leraar verdient, maar als je al 2500 euro per maand kwijt bent aan je basislasten wat normaal is in amsterdamquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het salaris in het onderwijs echt hoooooggg (muv van basis en middelbaar onderwijs)
Mag je pas paaseitje als je weer dun bent?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen paaseitje op. Ben nog steeds dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je pas paaseitje als je weer dun bent?
Nee. Als je paaseitjes eet wordt je dik. Als je ze niet eet zou je moeten afvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat werkt op allerlei manieren NIET zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Als je paaseitjes eet wordt je dik. Als je ze niet eet zou je moeten afvallen.
Van een gebouw jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
gewoon in Amsterdam gaan wonen, dan val je vanzelf af
Jammerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werkt op allerlei manieren NIET zo.
Arme hollyquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je pas paaseitje als je weer dun bent?
Ik was ooit dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Normaal gesproken had ik nu al zo'n kilozak op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Als je paaseitjes eet wordt je dik. Als je ze niet eet zou je moeten afvallen.
Ik had stroopwafelpaaseitjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik nu al zo'n kilozak op.
wat is normaal in deze?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet precies wat een leraar verdient, maar als je al 2500 euro per maand kwijt bent aan je basislasten wat normaal is in amsterdam
het zijn geen kilozakken meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een kilozak liggen en die is al bijna leeg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nu allemaal 750 gram voor de kiloprijs?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn geen kilozakken meer![]()
![]()
of bij de appie iig niet meer
Weet ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is nu allemaal 750 gram voor de kiloprijs?
Nee, 750 gram. Dat was nog niet eens het probleem geweest, dat is nog goed voor me. Maar ze zijn ook een stuk duurder geworden, dus dan koop ik ze maar even niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zijn geen kilozakken meer![]()
![]()
of bij de appie iig niet meer
¤7,49quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik nietmaar 750 gram inderdaad
En die met pindakaas zijn er ook niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
En weer geen paaseieren met munt erin![]()
Kwaad maakt het mequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die met pindakaas zijn er ook niet meer
Gewoon Reese's kopen danquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die met pindakaas zijn er ook niet meer
huur van 1400 p/m in de vrije sector, gas en licht 200, auto of ov 150, belastingen 90, eten en drinken 500quote:
whutquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
huur van 1400 p/m in de vrije sector, gas en licht 200, auto of ov 150, belastingen 90, eten en drinken 500
Voor 1 persoon? Of dat geef jij uit per maand?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
huur van 1400 p/m in de vrije sector, gas en licht 200, auto of ov 150, belastingen 90, eten en drinken 500
Dat eten en drinken kan wel wat minder hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch ook goed voor je?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, 750 gram. Dat was nog niet eens het probleem geweest, dat is nog goed voor me. Maar ze zijn ook een stuk duurder geworden, dus dan koop ik ze maar even niet.
ja maar bedoel.. genoeg mensen die dit niet hebben. En ik zie een auto zelf als luxe (met uitzonderingen) niet als iets wat bij 'normaal' hoortquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een koophuis mijn vaste lasten liggen op 1100 p/m uitgezonderd van eten en drinkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 1 persoon? Of dat geef jij uit per maand?
voor een wok is dat aan de krappe kantquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 1 persoon? Of dat geef jij uit per maand?
Anijspucksquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dingen met die spikkeltjes.
Ja. En alleen omdat water bijna gratis is. Ik heb een maandbedrag van 186 voor alleen gas en elektra. En ik kook NOOIT.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Gas, water en electra, betaal je daar echt 200 per maand voor gemiddeld in een appartement?
kokosquote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Gas, water en electra, betaal je daar echt 200 per maand voor gemiddeld in een appartement?
ik betaal nu als alleenstaande man 78, maar met vrouw en kind zit je zo op 200quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Incl auto?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een koophuis mijn vaste lasten liggen op 1100 p/m uitgezonderd van eten en drinken
Maar waar haal je die 500 vandaan? Is dat wat jij uitgeeft? Dat geloof ik dan wel, want zie je meestal A-merken/luxe producten kopen. Maar dat kan dan ook wel wat lager zijn als je op je geld moet letten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een koophuis mijn vaste lasten liggen op 1100 p/m uitgezonderd van eten en drinken
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En alleen omdat water bijna gratis is.,
Ik betaal 150 aan gas, 14 euro aan water om de een of andere reden. Kreeg vorig jaar wel 300 euro terug van het gas maar dat zal dit jaar minder zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik betaal nu als alleenstaande man 78, maar als met vrouw en kind zit je zo op 200
Die witbrood tosti's met ketchup tikken aan natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef UitStraling het volgende:
500 voor eten en drinken per maand haal ik al niet in een week.
9,99 per kilo het goedkoopst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Paaseitjes:
Er is sprake van een gedeelde eerste plaats. Jumbo en Dirk zijn het goedkoopst met een prijs van ¤ 9,99 per kilo. Daarna volgen Hoogvliet (¤ 10,65), Aldi (¤ 11,10) en Albert Heijn (¤ 11,32) De duurste is Plus met een prijs van ¤ 13,73 per kilo.
ik koop veel biologische produkten inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar haal je die 500 vandaan? Is dat wat jij uitgeeft? Dat geloof ik dan wel, want zie je meestal A-merken/luxe producten kopen. Maar dat kan dan ook wel wat lager zijn als je op je geld moet letten.
ja anders wordt het alleen maar nog meer. @kwiwi vindt 200 aan de hoge kant geloof ik.quote:
zijn boodschappen ooit gezien? Dat is toch bijna alleen premium etenquote:
Denk dat je max 1.5x zoveel uitgeeft met 2 personen extra eigenlijk. Verwarming en koken blijft zo'n beetje hetzelfde als voor 1 persoon. Water is misschien 3x zoveel verbruik maar dat kost niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik betaal nu als alleenstaande man 78, maar met vrouw en kind zit je zo op 200
Maar dat zit er niet bij in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn boodschappen ooit gezien? Dat is toch bijna alleen premium eten![]()
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Goed, dit is beetje discussie die we eerder hadden. Ja we hebben echt heel veel arme mensen in dit land die amper kunnen rond komen als dit soort zaken als 'normaal' worden bestempeld. Dat klopt
Bedoelde meer de berederingquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anders wordt het alleen maar nog meer. @:Kwiwi vindt 200 aan de hoge kant geloof ik.
quote:
Ik ben vooral echt heel blij dat ik dat niet zo zie en ook niet het gevoel heb dat me onrecht wordt aangedaan. Verder vind ik het echt tegen het arrogante aanzitten tov de rest van de mensen op deze wereld maar dat is ook mijn linkse meningquote:
Ja, dat betaal ik hier volgens mij voor een heel huis. In de winter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anders wordt het alleen maar nog meer. @:Kwiwi vindt 200 aan de hoge kant geloof ik.
Zelfs dan koop ik ketchup van 15 euro per fles en een half wiel Parmezaanse kutzooiquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Die witbrood tosti's met ketchup tikken aan natuurlijk.
Je kunt je eigen kaasrand op je tosti doen om te besparen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs dan koop ik ketchup van 15 euro per fles en een half wiel Parmezaanse kutzooi![]()
En vergeet mijn kasteelbrood met middeleeuwse Helmondse appelgist niet en het plantje zeldzame Griekse oregano van de biologische boer in Maaskantje.
Nederland als vakantieland is ook duurquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind 'minimaal 1x per jaar op vakantie' ookal iets waarvan ik denk 'prima als dat niet mogelijk is, toch'. Of een 'dan ga je lekker in NL op vakantie'
Je moet mensen eens horenDAT KAN ECHNIEEEEE ja ok nee is goe joejoe
Ik vind dingen ook al snel heel luxe. Beredeneer alles nog altijd vanuit m'n studentenleven waarin ik elke cent moest omdraaien. Alles meer dan dat, is luxequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind 'minimaal 1x per jaar op vakantie' ookal iets waarvan ik denk 'prima als dat niet mogelijk is, toch'
is in mijn optiek vooral een geval 'hoe duur wil je het maken'quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland als vakantieland is ook duur
Ok, ik ga even huilenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt je eigen kaasrand op je tosti doen om te besparen.
All inclusive turkije is waarschijnlijk goedkoper ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland als vakantieland is ook duur
Ik had gehoopt dat ik dit verkeerd begrepen had. Maar volgens mij nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt je eigen kaasrand op je tosti doen om te besparen.
Met een tentje op een ondergelopen weiland in Overijssel zal misschien nog wel te doen zijn ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is in mijn optiek vooral een geval 'hoe duur wil je het maken'
Maar 1 kilo kost 9,99. Dus 10 kilo kost 99,90. 20 kilo zou dan 199,80 zijn. Waar komt die extra 50 euro vandaan?quote:
ja jullie hebben goedkope stroom natuurlijk met al die stuwmerenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat betaal ik hier volgens mij voor een heel huis. In de winter.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dingen ook al snel heel luxe. Beredeneer alles nog altijd vanuit m'n studentenleven waarin ik elke cent moest omdraaien. Alles meer dan dat, is luxe
Lege frisdrankblikjes verzamelen en inleveren om je ontbijt te kunnen betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een tentje op een ondergelopen weiland in Overijssel zal misschien nog wel te doen zijn ja.
Deze reacties bedoel ik een beetjequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een tentje op een ondergelopen weiland in Overijssel zal misschien nog wel te doen zijn ja.
Sorryquote:
Ja blijf dan thuis denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze reacties bedoel ik een beetje
Bij de paaskoerierquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar 1 kilo kost 9,99. Dus 10 kilo kost 99,90. 20 kilo zou dan 199,80 zijn. Waar komt die extra 50 euro vandaan?
https://www.amazon.nl/Nat(...)ecipes/dp/1481227041quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorryhet is de koorts denk ik
Haha, ja dat is soms wel een betere optiequote:
Hou opquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Nat(...)ecipes/dp/1481227041
Volgens mij is mijn hypotheek echt meer dan duizend euroquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is lager, maar toch ben ik relatief gezien meer kwijt incl auto.
Geld moet rolluhquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
Te zuinig zijn is ook vrij kut voor de economie, kost dadelijk een brood 100 euro of zo.
Deel je toch door 2en?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn hypotheek echt meer dan duizend euro
terwijl dat juist ergens fantastisch fijn is, als je zo kan genieten van je thuisquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso graag thuis in m'n vakantie. Kijken collega's me altijd raar aan
Sinds wanneer heb jij dat allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik kampeert wel in de achtertuin![]()
daar heb ik mijn zwembad, jacuzzi en ligbedden.
Volgens mij hebben we allebei ons eigen deel. Ik weet het nooit zo goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deel je toch door 2en?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we allebei ons eigen deel. Ik weet het nooit zo goed
ehm, sinds de scheiding rond isquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat allemaal
WAT?!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik uit zwolle ben vertrokken.
Sowquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we allebei ons eigen deel. Ik weet het nooit zo goed
Ik maak netjes elke maand 2700 euro over op onze gezamenlijke rekening en dan komt t goed
Sorry. Ik weet het. Normaal wist ik alles maar nu met dat manmens niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |