SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik dacht altijd dat een herkeuring alleen gratis wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apk krijg je toch gratis bij een kleine beurt. Of is dat intussen afgeschaft?
De garage eigenaar:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
>Hallo hier heb ik rekeningen van iemand van de afgelopen jaren die wilde ik even laten zien.
< ik schaam me dood
> fijne dag verder tot de volgende keer
Pikachuuuuuquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het valt eigenlijk best mee wat die vrije dagen netto kosten![]()
Er kan weer een poKEEbowl vanaf vanavond
Pika pika!quote:
Oh dat is hier niet zo maar we hebben wel een plek in de wijk waar iedereen gewoon alles buiten neer flikkert. En waarom ook niet want de afvaldienst komt tegenwoordig toch om de paar dagen daar om alles op te halen buiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afval heffing zal hier ook wel weer omhoog gaan. Plastic inzameling is gratis, dus gooien mensen hun restafval daarin, want voor restafval moet wel betaald worden, maar daardoor wordt het plastic dus afgekeurd waardoor de gemeente er meer geld aan kwijt is, dus betalen we uiteindelijk allemaal ervoor.
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het valt eigenlijk best mee wat die vrije dagen netto kosten![]()
Er kan weer een poKEEbowl vanaf vanavond
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afval heffing zal hier ook wel weer omhoog gaan. Plastic inzameling is gratis, dus gooien mensen hun restafval daarin, want voor restafval moet wel betaald worden, maar daardoor wordt het plastic dus afgekeurd waardoor de gemeente er meer geld aan kwijt is, dus betalen we uiteindelijk allemaal ervoor.
Oh dat is hier ook ja. Kutmensenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.
De gft bak is best wel klein hier dus als je daar rest afval in wil gooien kan het niet veel groots zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenMaar gft is ook gratis dus wtf
Ik zou best een paar schalen erbij moeten krijgen jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een laag salaris, kosten vrije dagen ook weinig.
Ja, waarom betalen als je het ook gratis op straat kan gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is hier niet zo maar we hebben wel een plek in de wijk waar iedereen gewoon alles buiten neer flikkert. En waarom ook niet want de afvaldienst komt tegenwoordig toch om de paar dagen daar om alles op te halen buiten.
Nou die flat waar ik het over heb is gewoon luiheid en een spelletje spelen met de afvaldienst want die komen daar toch om de dag nu heen om alles weg te halen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Vreeeeemd dat mensen hun afval in het bos gooien.
Ik heb er van de week nog al die bodembedekking van de hamster in gegooidquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
De gft bak is best wel klein hier dus als je daar rest afval in wil gooien kan het niet veel groots zijn.
Maar dan moet je scheiden. En dat kost moeite.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag eens eieren in zo'n zak zittenMaar gft is ook gratis dus wtf
Zag maandag ofzo nog een koelkast er staan. Woensdag was het al braaf opgehaald.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom betalen als je het ook gratis op straat kan gooien.
Eierschalen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou best een paar schalen erbij moeten krijgen ja
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Vreeeeemd dat mensen hun afval in het bos gooien.
Heb het geprobeerd met de ratten maar moet ik 4x heen en weer lopen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er van de week nog al die bodembedekking van de hamster in gegooidEn om de paar dagen het zaagsel van de cavia's. Niet mijn probleem.
De papierbak staat hier in een apart hok en daar stond de vorige keer ook een halve inboedel. Ik weet niet of die mensen verwachtten dat dat meegenomen wordt met het karton of dat het er even opgeslagen stondquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag maandag ofzo nog een koelkast er staan. Woensdag was het al braaf opgehaald.
Ik koop van die groene zakjes. Die worden ook steeds duurderquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd met de ratten maar moet ik 4x heen en weer lopen.
Daar hebben wij dan gelukkig geen last van want dat komen ze gewoon ophalen een keer per maand en dat moet je gewoon lekker in je eigen huis bewaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De papierbak staat hier in een apart hok en daar stond de vorige keer ook een halve inboedel. Ik weet niet of die mensen verwachtten dat dat meegenomen wordt met het karton of dat het er even opgeslagen stond
Daar zie ik ze wel voor aan eigenlijk. Want als je betrapt wordt, kan je een flinke boete verwachten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dus nooit iemand er zooi neerzetten en toch ligt er altijd zooi als ik er langs fiets. Zouden ze dat dan stiekem 's nachts doen altijd?
Sad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zie ik ze wel voor aan eigenlijk. Want als je betrapt wordt, kan je een flinke boete verwachten.
Ja dat hebben we hier dus met oud papier en dat waait dus ook lekker de wijk door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar het plastic wordt donderdagochtend vroeg opgehaald en technisch gezien mag je het pas op woensdagavond na acht uur ofzo buiten hangen aan bepaalde paaltjes. Maar hier hangen mensen het er dus gewoon aan wanneer het ze uitkomt en heb je de hele week allemaal van die doorzichtige zakken aan een paal hangen. Ziet er toch niet uit. Er zit een terras naast en een winkel. Ik voel me zo'n oud wijf achter de geraniums dat zich eraan ergert
En die zakken hangen soms ook aan willekeurige paaltjes en worden dan niet opgehaald omdat het geen officiële plekken zijn.
Hier worden die zakken opengescheurd door vogels of katten ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat hebben we hier dus met oud papier en dat waait dus ook lekker de wijk door.
je werkt toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik je dan een tikkie sturen voor 1150 euro?
verkoop je marmotten maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft smerig veel geld. Dan stuur ik je een tikkie voor de helft.
Of je bever.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die raak ik aan de straatstenen niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |