Ik vind het vooral erg zeldzaam dat ie eerst zo ontzettend gezakt is de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel een zeer zeldzaam verschijnsel; dat ik eens in een goede markt ben gestapt.
Afgelopen dinsdag een hele zooi XRPs gekocht, die timing was echt briljant
Dus het zal nu wel in elkaar donderen voordat ik er ook maar iets van verkocht heb.
Je medicijnen niet gehad?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:41 schreef achtja het volgende:
Poepoe, verkoop je BTC nu maar!! het gaat toch naar 0 !!
Medicijnen ja! heb ik nodig, ik word aan alle kanten kort gehouden..quote:
Voor mensen die weten hoe ze moeten investeren is dit een mooi ritje omhoog.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:41 schreef achtja het volgende:
Poepoe, verkoop je BTC nu maar!! het gaat toch naar 0 !!
Geen idee wat er pijn doet, ik ben nuchterquote:Op zondag 2 maart 2025 17:55 schreef achtja het volgende:
Oja, ging er even om omdat dit forum echt dood is @:D. maargoed ik neem aan dat je de feedback begrepen hebt en gewoon mee dealt.
BTC doet zo'n pijn!
Welke pijn?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nuchter kun je de pijn niet verdragen, maar misschien heb jij het licht gezien!
Nou, succes met je leven verder.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef achtja het volgende:
[..]
De pijn van de waarheid, veel gebruikers kunnen dit niet aan, dat is wel duidelijk.
Bitcoin
No pain no gainquote:Op zondag 2 maart 2025 18:03 schreef achtja het volgende:
[..]
De pijn van de waarheid, veel gebruikers kunnen dit niet aan, dat is wel duidelijk.
Bitcoin
Laat het ons weten @capricia want volgens mijn excel maak je alleen maar verlies!quote:Op zondag 2 maart 2025 18:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, succes met je leven verder.
Ik ga nog even genieten van mijn investeringen.
Keiharde waarheid waar je geen licht voor nodig hebt.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Fogel het volgende:
Bitcoin is de waarheid?
* Fogel snapt er geen donder van… mag het licht aan?
Je moet het dan wel verkopen, zegt iequote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Fogel het volgende:
Bitcoin is de waarheid?
Bitcoin is de Weg, de Waarheid en het Leven, aldus achtjaquote:Op zondag 2 maart 2025 18:05 schreef Fogel het volgende:
Bitcoin is de waarheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |