Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL startenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij hebben we meer reclame dan BB
Stream1, Belgen sl.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL starten)
Zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL starten)
Ze gaf aan dat ze wel wilde maar Jolien werd al aangewezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt Jolien toch altijd gekozen? Een leuk gezicht betekent niet dat je overal goed in bent. Elsa is een chagrijn, maar nu begrijp ik haar boosheid wel.
Ja echt mooi die viewmaster ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:45 schreef spapaars het volgende:
De spelletjes zien er altijd goed uit, daar is tijd aan besteed.
Ik ook leuke vent.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:50 schreef livelink het volgende:
Tja, als Axel is genomineerd weet ik nu al waar mijn stem naar toe gaat.
En ook op tv zien we er maar een klein stukje van.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:45 schreef spapaars het volgende:
De spelletjes zien er altijd goed uit, daar is tijd aan besteed.
Precies, ze zijn vaak voor een lange tijd bezig, dus voor de live kijker een lange SL, voor een paar minuten tv.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook op tv zien we er maar een klein stukje van.
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Games zijn spot on dit jaar, thema is te vaag en de casting niet kloppend met het harde thema dit jaar. Maar als ik zie wat ze vandaag te eten hebben gekregen in de uitzending, daar kunnen ze nog wel een week mee vooruit als het niet langer is. Wel lachen dat Milena de hele winkel heeft leeg gekocht. Maar het meisje is gehaaid en vertrouw haar niet.
Ik vond het afscheid van Eva een beetje vaag. Vanwege 'familieomstandigheden' is een breed begrip, ik vond haar ook een beetje nep doen met dat Engels eerst en daarna in het Nederlands toen ze het vertelde aan de groep, net of ze een geheime missie kreeg en nu dus ergens anders zit.
Je bedoelt dat ze dingen heeft verteld aan de groep, waar BB geen weet van had?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.
Milena vertrouw ik zeker niet, ze probeert met iedereen vriendjes te blijven en te slijmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Games zijn spot on dit jaar, thema is te vaag en de casting niet kloppend met het harde thema dit jaar. Maar als ik zie wat ze vandaag te eten hebben gekregen in de uitzending, daar kunnen ze nog wel een week mee vooruit als het niet langer is. Wel lachen dat Milena de hele winkel heeft leeg gekocht. Maar het meisje is gehaaid en vertrouw haar niet.
Ik vond het afscheid van Eva een beetje vaag. Vanwege 'familieomstandigheden' is een breed begrip, ik vond haar ook een beetje nep doen met dat Engels eerst en daarna in het Nederlands toen ze het vertelde aan de groep, net of ze een geheime missie kreeg en nu dus ergens anders zit.
Waar komt deze info vandaan dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |