SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Morgenochtend ook lekker koud.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Lekker vroeg uit de veren. Ik zat om 6 uur op de fiets vanmorgen. Zeer koud, maar toch. Eerste keer op de fiets deze maand, na ziekte. Brrrr.
bquote:
Wekker om 5 uur, rustig ontbijten, 7 uur @ workquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wekker gaat morgen gewoon weer om 7 uur hoor
quote:
defghijklmnopqrstuvwxyzquote:
Laatste nacht ooit?quote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
het einde der tijdenquote:
Ze hield de D voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is heel racistisch richting de d
Komende 2 weken lijkt het. Maar kan ook zomaar weer dik gaan vriezenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsjes?quote:
Om 7 uur uit bed en rond 8.30 op werkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wekker om 5 uur, rustig ontbijten, 7 uur @ work
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenochtend nog krabben dusquote:
Zou Fok p de gegeven moment crashenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
ow zoveel spoilertags kan het niet zo goed tegen
Je noemt jezelf een hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
ow zoveel spoilertags kan het niet zo goed tegen
gewoon vanavond gaan douchenquote:
Dacht dat zij juist niet van de D wasquote:
ja dat is 1 van mijn voornaamwoordenquote:
quote:
Ze wil dat je dat denktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat zij juist niet van de D was
Want dan hoef ik niet te krabbenquote:
jij denkt dat ik denk dat jullie denken dat ik nie van de D benquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wil dat je dat denkt
Denk ik
Je bent zelf een ei!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is 1 van mijn voornaamwoorden
haar het hen kip ei
vaak helpt douchen om jeukplekken te voorkomenquote:
een ei hoort erbij en dat geldt idd voor Nizno in de KSCquote:
Ja dat wilde ik gaan typen, maar ik liep vast in mijn zinquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaak helpt douchen om jeukplekken te voorkomen
Van Hooligans naar Hooliganquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als Feyenoord is afgelopen, maar verder met de Netflix serie Hooligan
Maar 1 ei is geen eiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een ei hoort erbij en dat geldt idd voor Nizno in de KSC
twee ei is een half eiquote:
quote:
Maar ijs op de ruiten van de godin jeukt niet, denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaak helpt douchen om jeukplekken te voorkomen
quote:Crack_ - knuffelende plakplaatjesverzamelaar en zeemleren paaldanseres
Nee twee ei is twee eiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |