JRquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Felix heeft het ook niet echt gemaakt hè
Na Portugal echt niks laten zien, nergens. Ook de uitstraling van een Lukas Andersen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat heeft liever Whiskasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Oekraïense clubs liggen er al uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Hats Moessa en Stengs, daar hoef je de Donbas niet mee in te trekken.
viespeukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Jammer dat de uitdoelpuntenregel is komen te vervallen/
Wat een pusiesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Oekraïense clubs liggen er al uit.
Nee, daar is niets jammer aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Jammer dat de uitdoelpuntenregel is komen te vervallen/
Wat is een dichte uitverplaatsing?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator zegt: Het is coëfficiënten polonaise
Goed alle beetjes helpen. Ik zit al drieënhalf maand in Somalië bij de sjamaan om Ajax kampioen te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog tegen PSV, vriend. Alles voor onze Italiaanse GOD
Laat me met rust. Ik zit onderuitgezakt in mijn stoel en drink koffie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:23 schreef Nober het volgende:
Laten we vast klaar gaan staan voor de COEFFICIENTPOLONAISE.
nee niet meerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
dus het is nu 1-3?
Een uitwedstrijd binnen de straal van 65 kilometerquote:
Kijk eens wat vaker naar een voetbalwedstrijd. Dan had je deze vraag niet hoeven te stellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:24 schreef Saekerhett het volgende:
Waar is Feyenoord mee bezig? Blijf gvd voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |