abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216734908
😷😴🤧😵‍💫🥶🥵🤨
pi_216734917
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 17:30 schreef sigme het volgende:
Oh. Airbnb heeft zich aangesloten bij Musk (nou ja, de eigenaar van airbnb). Ik heb m'n account maar in de shredder gegooid.
ok tijd voor een website voor de BNB ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216734949
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 17:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ok tijd voor een website voor de BNB ^O^
Hoe ging het interview?
pi_216735011
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 17:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe ging het interview?
ja prima hoor.. m'n partner praat 85 % van de tijd.. en ik ken het hele riedeltje wel..
leuke foto buiten gemaakt ( want zon O+ )
en hopelijk ergens deze week wordt het wel gepubliceerd
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216735347
Dutje gedaan in de zon op de bank, nog steeds af en aan koud en warm maar de buik is nu al een paar uur rustig gelukkig.

Vanochtend nog fijn nieuws, een van onze tolken heeft een huis toegewezen gekregen. Appartement in een project hier vlak bij uit 2014. Zij heeft ms dus geen trap en gelijkvloers was wel belangrijk. En ze zit nu vlak bij een medisch centrum en een flink winkelcentrum en bij bushaltes.
Nu kan ze eindelijk ook een kat nemen, daar kijkt ze enorm naar uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216735476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Dutje gedaan in de zon op de bank, nog steeds af en aan koud en warm maar de buik is nu al een paar uur rustig gelukkig.

Vanochtend nog fijn nieuws, een van onze tolken heeft een huis toegewezen gekregen. Appartement in een project hier vlak bij uit 2014. Zij heeft ms dus geen trap en gelijkvloers was wel belangrijk. En ze zit nu vlak bij een medisch centrum en een flink winkelcentrum en bij bushaltes.
Nu kan ze eindelijk ook een kat nemen, daar kijkt ze enorm naar uit.
O+

Ook ziek? :*
pi_216735510
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]
O+

Ook ziek? :*
Ik durf niet ver weg van de wc en ben heel blij dat Elin een eigen heeft die ik niet hoef te delen :D
pi_216735565
:D
pi_216735705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap @:Kaatje1 :*
Dank, maar voel me niet beroerd gelukkig.
pi_216738293
8)7 8)7

Hoe spreek je die X AE en de rest van die naam van dat arme kind uit?
Ik zou 'm Twitter noemen :D

Oh verder in het artikel in het AD staat het:
X Ash A Twelve.

pi_216738597
Dark Sidderaal :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216738787
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dark Sidderaal :')
Techno Mechanicus :s)
Moeder Grimes spoort ook maar matig denk ik.
pi_216738960
Z’n investering in de campagne van Trump heeft hij er dubbel en dwars uit.
– Alle zeven bedrijven van Elon Musk — X, xAI, Neuralink, Starlink, The Boring Company, Tesla en SpaceX — ontvangen samen $20 miljard aan Amerikaanse overheidscontracten en subsidies, volgens de Financial Times. Deze aanzienlijke overheidssteun roept zorgen op over mogelijke belangenconflicten, gezien Musk’s nauwe banden met de regering-Trump.
  Moderator dinsdag 18 februari 2025 @ 21:09:13 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216739058
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Techno Mechanicus :s)
Moeder Grimes spoort ook maar matig denk ik.
Die ziet er ook eng uit (en dan zeg ik het nog best lief)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216739789
Ik was vanavond naar een dierenartsbijeenkomst. Veeartsbijeenkomst eigenlijk.
M'n nieuwe veeartsenpraktijk - waar ik warm aan overgedragen word - kwam zich voorstellen aan mij plus nog honderd anderen. Die anderen zijn dan voornamelijk echte boeren met echt vee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216740072
Zou het vandaag de laatste dag wit zijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216740222
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:46 schreef sigme het volgende:
Ik was vanavond naar een dierenartsbijeenkomst. Veeartsbijeenkomst eigenlijk.
M'n nieuwe veeartsenpraktijk - waar ik warm aan overgedragen word - kwam zich voorstellen aan mij plus nog honderd anderen. Die anderen zijn dan voornamelijk echte boeren met echt vee.
Kwam men persoonlijk een hand geven? Of een presentatie op een podium in een zaaltje. Met een borrelhap.
Goed bedacht als marketing. Heeft de nieuwe praktijk nu “alleen” recht in de regio?
Of zou jij of de boeren nog kunnen kiezen voor een andere praktijk?

Al maanden klemt de voordeur en het werd steeds erger. Gister de lokale timmerman geapp’t. Vandaag heeft hij het gefikst. Wij vallen nu met de deur in huis. w/
Hij kwam binnen met: “wat gaan jullie nou doen?”
Ja, wij komen dichter bij jou wonen…En ook gelijk alle ( trieste) dorpspraat aangehoord.
Morgen de sleutels.
pi_216740260
Spannend @AnneX Hoe lang hebben jullie in het huidige huis gewoond?
pi_216740301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:annex Hoe lang hebben jullie in het huidige huis gewoond?
Heel lang. 😇
pi_216741089
Morgen de sleutels @AnneX :o :o wat gaat dat snel allemaal!
Hoe denkt meneer X er inmiddels over?
pi_216741168
Ik denk dat ik me morgen ziekmeld voor werk.

Ik ging vandaag de hele dag lesgeven. Had niet verwacht dat het zwaar zou zijn, want ik assisteer een ervaren docent. Maar de docent moest weg voor een noodgeval dus ik stond er met nog een assistent voor. Veel collega's die aanboden om langs te komen en in te springen maar uiteindelijk leverde dat meer chaos op dan hulp.
Ondertussen ongesteld geworden en overal pijn ;(

We hebben morgen een "potluck" vanwege het pensioen van een collega. Ik had ingetekend om filo/spinazie/feta flapjes te maken. Dus ik moest vanavond nog aan de slag. Had de ingrediënten gelukkig wel gisteren al gekocht.
M'n recept was denk ik voor een andere oven. Ze moesten er 35 minuten in maar na 20 minuten ging ik kijken en waren ze zwart :'(
Sinds ik corona had in zomer 2021 ( :') ) ruik ik sommige geuren niet zo goed. Vooral branderige geuren. Dus ik kan ook niet beoordelen of erbij zitten die alleen "iets te donker" zijn of dat ze allemaal te ver heen zijn.

Vandaag ook nog eens 2x met m'n ouders aan de telefoon geweest omdat m'n moeder een ruzie is begonnen omdat ze vindt dat m'n tantes mij onder druk zetten om oma te helpen. Terwijl ik mijn tijd zou moeten steken in m'n werk en niet oma. (Vindt m'n moeder dan)
Inmiddels beweert m'n moeder dat ze dat nooit gezegd heeft en m'n tantes dat verzonnen hebben.
M'n pa belde vanavond om te vertellen dat hij en m'n moeder komend weekend naar oma gaan zodat m'n tantes niet hoeven, en dan gaan we m'n moeders verjaardag niet vieren. Ik denk inmiddels dat m'n moeder zo moeilijk doet omdat haar verjaardag dan niet doorgaat maar er kwam echt geen redelijk woord uit.

Ik heb vanavond met B gebeld om te proberen te bedenken wat ik nou allemaal moet doen, maar ik kan geen redelijk plan bedenken. Hij vindt het onzin als ik me ziekmeld om een paar aangebrande baksels en dat is waar!
pi_216741170
Ik zou allang moeten slapen. En ik zou me niet zo druk moeten maken om wat aangebrand filodeeg. :')
pi_216741210
Wat ik zou doen ligt een beetje aan hoe je je voelt. Morgenochtend, want in de avond/nacht voelt alles groots en kut en donker.

Voel je je opzich prima, heb je ook wel zin in die potluck maar vind je het vooral ingewikkeld dat je dat wat je zou meenemen niet mee kan nemen? Haal dan morgen onderweg naar station of bij de 'gewone' Jumbo op Uni-city cs wat anders lekkers, neem dat mee en als iemand ernaar vraagt zeg je dat je oven iets te hard ging dus je ze liever iets anders eetbaars voor wilde zetten dan verbrande flapjes. Grote kans dat niemand überhaupt heeft onthouden wie wat mee zou nemen, als er maar iets van eten is.

Is het allemaal even teveel bij elkaar, zorgt een lollig bedoelde opmerking over de flapjes voor een instant huilbui en heb je behoefte aan rust en je hoofd leegmaken? Dan zou ik ziekmelden en een dag besteden aan selfcare, hoe dat er voor jou ook uit ziet. Een stuk rennen, een goeie douche, een boek lezen, uitslapen, goed voor jezelf koken, in de zon op je balkon zitten, wat er dan ook maar voor zorgt dat je een beetje kunt ontspannen en al het gedoe even kan loslaten.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 18-02-2025 23:56:45 ]
pi_216741553
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat ik me morgen ziekmeld voor werk.

Ik ging vandaag de hele dag lesgeven. Had niet verwacht dat het zwaar zou zijn, want ik assisteer een ervaren docent. Maar de docent moest weg voor een noodgeval dus ik stond er met nog een assistent voor. Veel collega's die aanboden om langs te komen en in te springen maar uiteindelijk leverde dat meer chaos op dan hulp.
Ondertussen ongesteld geworden en overal pijn ;(

We hebben morgen een "potluck" vanwege het pensioen van een collega. Ik had ingetekend om filo/spinazie/feta flapjes te maken. Dus ik moest vanavond nog aan de slag. Had de ingrediënten gelukkig wel gisteren al gekocht.
M'n recept was denk ik voor een andere oven. Ze moesten er 35 minuten in maar na 20 minuten ging ik kijken en waren ze zwart :'(
Sinds ik corona had in zomer 2021 ( :') ) ruik ik sommige geuren niet zo goed. Vooral branderige geuren. Dus ik kan ook niet beoordelen of erbij zitten die alleen "iets te donker" zijn of dat ze allemaal te ver heen zijn.

Vandaag ook nog eens 2x met m'n ouders aan de telefoon geweest omdat m'n moeder een ruzie is begonnen omdat ze vindt dat m'n tantes mij onder druk zetten om oma te helpen. Terwijl ik mijn tijd zou moeten steken in m'n werk en niet oma. (Vindt m'n moeder dan)
Inmiddels beweert m'n moeder dat ze dat nooit gezegd heeft en m'n tantes dat verzonnen hebben.
M'n pa belde vanavond om te vertellen dat hij en m'n moeder komend weekend naar oma gaan zodat m'n tantes niet hoeven, en dan gaan we m'n moeders verjaardag niet vieren. Ik denk inmiddels dat m'n moeder zo moeilijk doet omdat haar verjaardag dan niet doorgaat maar er kwam echt geen redelijk woord uit.

Ik heb vanavond met B gebeld om te proberen te bedenken wat ik nou allemaal moet doen, maar ik kan geen redelijk plan bedenken. Hij vindt het onzin als ik me ziekmeld om een paar aangebrande baksels en dat is waar!
Als je niet ziek bent dan ga je toch gewoon naar je werk? Er is meestal toch teveel eten op zo'n samenzijn en voor de zekerheid haal je wat anders, bij de supermarkt. Nobody cares zolang er gratis eten is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')