En daarna verliezen van Jermaine.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dom Teler pakt Littler met 106 gemiddeld
@:wimderon
Mentaal stukje luchtvaarttechniek @Poepz0rquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Wel sterk na die gemiste matchdarts van gister.
Zoek een gouden klokkie voor die losse pols, ik neem er tweequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zoek een gouden klokkie voor die losse pols, ik neem er twee
Ben die new kid on the block als Sjian op de PDC![]()
Bekijk deze YouTube-video
rijmelarij van het niveau lik-me-vessiequote:Op woensdag 12 maart 2025 21:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zoek een gouden klokkie voor die losse pols, ik neem er twee
Ben die new kid on the block als Sjian op de PDC![]()
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie revanche op zichzelf. Eerste matchdart gelijk erin, zonder al te veel zenuwachtig gedoe vooraf.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Wel sterk na die gemiste matchdarts van gister.
quote:
Tour Card Holders Absent: Nathan Aspinall, Stephen Bunting, Jonny Clayton, Rob Cross, Chris Dobey, Brendan Dolan, Luke Humphries, Luke Littler, Gerwyn Price, Callan Rydz, Michele Turetta, Jules van Dongen, James Wade.
Non-Tour Card Holders Competing: Stefan Bellmont, Carl Sneyd, Darius Labanauskas, Tommy Lishman, Kevin Burness, Mervyn King, Danny Jansen, Michael Flynn, Jarno Bottenberg, Jeffrey Sparidaans, Gilbert van der Meijden, Jimmy van Schie, Ted Evetts.
Van Veen begint met een 1 scorequote:Op maandag 17 maart 2025 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen v Springer in de eerste ronde.
@:zipportal @:de_boswachter
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc25e07/brackets/108590
Ze zijn die tablets gewoon aan het testen, denk ik. Er wordt pas om 13:00 of 14:00 gestart.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Veen begint met een 1 scorezal wel niet kloppen.
Soutar 105 gemiddeldquote:Op maandag 17 maart 2025 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Straya er ook meteen uit (6-3 tegen Soutar)
Sedlacek wint van Sjieanquote:Op zondag 16 maart 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het worden kortom twee events waar je als outsider veel kans kunt maken. Gian van Veen is nu, arguably, the man to beat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |