Hier hetzelde hoor. Iets eerder wakker, maar verder 0 klachten. Dat was als baby wel anders...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn dremeus gaat om 1900 naar bed en wordt tussen 07 en 08 wakker. Elke dag sinds ze de 2300uurs fles neit meer heeft. Dus i cannot relate.
Ik zat hier nog even over na te denken maar dat is wel meer dan wat ik overal lees. Denk dat je cb het niet helemaal goed heeft tenzij je kind echt wel heel dun is en aan moet sterken ofzo. Of vier is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
, hoewel ik schrok wat ze van het consultatiebureau mag eten! 2 boterhammen als ontbijt, 3 als lunch en ook flinke hoeveelheden groente/aardappelen/vlees. halen we die hoeveelheden echt niet.
Het lijkt hier met een plotselinge stop eigenlijk wel goed te gaan. Ze werd vanochtend gewoon vrolijk wakker en kon rustig in de keuken wachten tot ik haar ontbijt had gemaakt. Normaal was het al huilen in bed voor een fles. Dus fijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je kunt het ook afbouwen in een paar weken als dat beter voelt. 60ml nutrilon en 90ml melk bijvoorbeeld. Of andersom. Hebben wij gedaan. na een paar weken gestopt en niks gemerkt.
-edit- oh dat zeg je zelf ook al.
Maar bedoelen ze dat als een 'als ze honger heeft, mag ze zoveel eten' of bedoelen ze 'dit is de aanbevolen hoeveelheid'? Want als aanbevolen hoeveelheid vind ik het ook veel. Al vertrouw ik heel erg op m'n dochter, dus als ze een derde boterham wil, dan krijgt ze die gewoon hoor. Dat compenseert dan weer met een dag dat ze minder eet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
hoewel ik schrok wat ze van het consultatiebureau mag eten! 2 boterhammen als ontbijt, 3 als lunch en ook flinke hoeveelheden groente/aardappelen/vlees. De 3 boterhammen als lunch krijgt ze wel, maar verder halen we die hoeveelheden echt niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat hier nog even over na te denken maar dat is wel meer dan wat ik overal lees. Denk dat je cb het niet helemaal goed heeft tenzij je kind echt wel heel dun is en aan moet sterken ofzo. Of vier is.
Nou ja, we hadden het er dus over wat ze normaal eet. Wij twijfelden of dat niet te veel is, ook omdat mijn vriendin en ik zelf best wat struggles met gewicht hebben gekend en we dat koste wat kost willen voorkomen bij onze dochter. Maar toen zeiden ze dus "nee hoor, ze mogen gewoon 2 in de ochtend en 3 in de middag". Eet ik zelf ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar bedoelen ze dat als een 'als ze honger heeft, mag ze zoveel eten' of bedoelen ze 'dit is de aanbevolen hoeveelheid'? Want als aanbevolen hoeveelheid vind ik het ook veel. Al vertrouw ik heel erg op m'n dochter, dus als ze een derde boterham wil, dan krijgt ze die gewoon hoor. Dat compenseert dan weer met een dag dat ze minder eet.
Als iemand trouwens nog leuke lunchtips heeft, altijd welkom. Ik vind het fijn als het allemaal iets gevarieerder is. Dus alvast met wat groenten of fruit of iets. Favoriet op het moment is de boterham met ricotta en aardbeien. En bij het ontbijt natuurlijk de bananenpannenkoekjes. Bij de volgende boodschappen even wat hummus met minder zout en courgette ofzo proberen.
Ja heb er ook wel ff tijdje over nagedacht maar schijnt wel pedagogisch verantwoord te zijn ofzoiets. Geen idee. Kinderen zijn er dol op.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:24 schreef Nolita het volgende:
Hier heeft ze ze voor haar verjaardag gekregen vorige week. Denk idd dat ze het langst in de woonkamer blijven staan van alles wat ze gekregen heeft.
Heb ook lang moeten denken hoor en met de actie in het najaar alvast gekocht haha.
Hier een aantal voor de verjaardag gehad, en echt een enorme hit. Ik dacht dat ik er veel te vroeg mee kwam, maar het is echt het eerste waar ze naar grijpt en ze bedenkt zoveel om ermee te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef Kreator het volgende:
Zojuist derde hypotheek genomen en rib uit mijn lijf verkocht. Vriendin zit al een tijdje te kijken naar Stapelstein omdat ze dat ook op haar werk heeft maar dat spul is echt schreeuwend duur.
Had deze maand werkbonus dus dacht ach, ik bestel het als verrassing.
Dus nu komt maandag dit:
[ afbeelding ]
Ja wij! Zie post 20 in dit topicquote:Op zondag 30 maart 2025 09:00 schreef archito het volgende:
Heeft er iemand zo'n montessori klimrek voor binnen?
Nooit van gehoord / gezienquote:Op zondag 30 maart 2025 10:26 schreef Kreator het volgende:
In dat kader, hebben jullie dan ook allemaal een krokodil?
Ja, maar wel een gevalletje van te vroeg gekocht want ze moet nog zelf gaan staan en optrekken. :’)quote:Op zondag 30 maart 2025 09:00 schreef archito het volgende:
Heeft er iemand zo'n montessori klimrek voor binnen? Dat lijkt ons ook wel wat. B geniet van dreumesgym en gebruikt meubels in huis ook om te klimmen en klauteren.
Dat laatste is niet altijd veilig dus willen we wat beperken. Maar dan ook een alternatief bieden.
[ afbeelding ]
Jij hebt ook de tas voor de middelbare school al klaarliggen he.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar wel een gevalletje van te vroeg gekocht want ze moet nog zelf gaan staan en optrekken. :’)
Als ik een toffe tas tegen was gekomen, misschien.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:43 schreef Kreator het volgende:
Jij hebt ook de tas voor de middelbare school al klaarliggen he..
Anyway. Krokodil gekocht. Ben benieuwd. Nu even weer de rem derop en ander speelgoed verkopen.
Onze dreumes gebruikt de wasbak in de keuken (as we speak zelfs) als 'watertafel'. Drinkbekertje erbij en hij is zelfstandig minstens een half uur zoet.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:04 schreef Myraela het volgende:
Zoek voor deze zomer nog wel een watertafel. Sorry, geen zelfbeheersing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |