abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217120043
1000 leuke boekjes hier, maar ik lees alleen maar "Kom uit die kraan" op dit moment. Meneer wil niks anders dan kranen en graafmachines :D :')
pi_217129890
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Piles het volgende:
1000 leuke boekjes hier, maar ik lees alleen maar "Kom uit die kraan" op dit moment. Meneer wil niks anders dan kranen en graafmachines :D :')
Hier hetzelfde maar dan met mijn groot voertuigen boek. :D

Het blijft grappig dat kinderen zich ook qua interesses hetzelfde ontwikkelen.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:41:07 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217134310
quote:
Zoek in de bieb eens naar 'slaap maar fijn bouwterrein'. Wordt niet meer verkocht, maar heerlijk voor voor het slapen. En ook graafmachines.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217134713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Zoek in de bieb eens naar 'slaap maar fijn bouwterrein'. Wordt niet meer verkocht, maar heerlijk voor voor het slapen. En ook graafmachines.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Deze? Bol verkoopt m blijkbaar nog ^O^
  vrijdag 21 maart 2025 @ 21:40:53 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217135275
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef Piles het volgende:

[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Deze? Bol verkoopt m blijkbaar nog ^O^
Ah cool! Die was echt heel lang nergens te krijgen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217135310
Jaa, die heb ik een poos geleden ook op aanraden van iemand op dit forum gekocht (misschien was jij het ook wel, @Tink89 ).

Dat is ook nog steeds een groot succes!!
pi_217135540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Jaa, die heb ik een poos geleden ook op aanraden van iemand op dit forum gekocht (misschien was jij het ook wel, @:tink89 ).

Dat is ook nog steeds een groot succes!!
Volgens mij was ik dat :Y
Mijn zesjarige leest hem inmiddels zelf (en leest hem ook voor aan z’n zusje). Blijft leuk!
pi_217136443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef eponine het volgende:

[..]
Volgens mij was ik dat :Y
Mijn zesjarige leest hem inmiddels zelf (en leest hem ook voor aan z’n zusje). Blijft leuk!
Oh wat leuk dat hij het nog steeds leuk vindt!! :D
  Official ESF Kreviewer zondag 23 maart 2025 @ 18:23:17 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217156294

We hebben in elk geval genoeg Nutrilon gesponsord de afgelopen 13 maanden.
Nu is het klaar en drinkt ze melk.
pi_217169253
Haha wow, kreator.

Ik kom me ook melden hier. Onze dochter is vrijdag 1 geworden.
Heerlijk weekend gehad.
Ik ben heel erg benieuwd naar alle dreumes avonturen met haar.

Sinds vorige week kan ze enorm hard en hoog gillen. Dit doet ze vooral als ze iets ziet wat ze wil hebben. Hopelijk hebben we dat snel afgeleerd, mijn arme oren.

Verder stapt ze aan 2 handen heel graag rond en klimt ze sinds kort overal op. Bij voorkeur in de vaatwasser zodra ze de kans krijgt.
pi_217172102
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef Nolita het volgende:
Haha wow, kreator.

Heerlijk weekend gehad.

Sinds vorige week kan ze enorm hard en hoog gillen. Dit doet ze vooral als ze iets ziet wat ze wil hebben. Hopelijk hebben we dat snel afgeleerd, mijn arme oren.

Verder stapt ze aan 2 handen heel graag rond en klimt ze sinds kort overal op. Bij voorkeur in de vaatwasser zodra ze de kans krijgt.
Welkom Nolita! :D
pi_217172120
quote:
Ik heb dit boek ook besteld en gister binnengekregen; wat een leuk verhaal! Goede plottwist ook! 🙈
pi_217180468
Hier kwam vandaag "slaap maar fijn bouwterrein" binnen. Slecht idee om die voor het eerst bij bedtijd te lezen. R. helemaal aan de stuiter en niet willen slapen. Tenminste, ik denk dat het daaraan lag. Hij sliep uiteindelijk, op schoot, o. 20.30u :')
  woensdag 26 maart 2025 @ 08:45:03 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217183706
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef Nolita het volgende:
Haha wow, kreator.

Heerlijk weekend gehad.

Die vaatwasser... WAT een dreumes magneet is dat zeg. Hier is het ook een favoriet element haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_217184717
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2025 08:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Die vaatwasser... WAT een dreumes magneet is dat zeg. Hier is het ook een favoriet element haha.
Check :D Lekker klimmen en hangen aan de mand :')
Gisteren had ik m bijna zover dat ie me ging helpen opruimen. Maar uiteindelijk eindigde de volle la plastic bakjes door de keuken :+
  woensdag 26 maart 2025 @ 11:00:15 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217184972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef Piles het volgende:

[..]
Check :D Lekker klimmen en hangen aan de mand :')
Gisteren had ik m bijna zover dat ie me ging helpen opruimen. Maar uiteindelijk eindigde de volle la plastic bakjes door de keuken :+
Oh hier wordt wel geholpen met wegzetten :D net als helpen met de wasmachine vullen, de wasmachine leeghalen, ze is erg behulpzaam _O-.
pi_217185035
Ik heb 'Jagen, Verzamelen, Opvoeden' gelezen en dat heeft best wat dingen in mijn kijk op opvoeden veranderd. Mijn eerste vraag bij een jengelend kleintje is nu "wil je me even helpen?" Werkt fantastisch. Helaas niet bij mijn puber :+

Ik ging nog even reageren op @margaretha_01 en de boekentips. Janosh ken ik (Tigerente!), is inderdaad leuk om een keer aan te schaffen. Wij hebben inderdaad ook veel Engels boekjes in het Duits (of twee talen), zoals 'Kleine Raupe nimmersatt' en 'Kleine Eule ganz allein'. Qua Nederlandse boeken (die niet vertaald zijn volgens mij) zijn hier trouwens ook alles van 'Boer Boris' en 'Coco kan het' favoriet.

En dan zwaai ik uit, de dreumes is een peuter O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 maart 2025 @ 13:23:02 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217186290
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn eerste vraag bij een jengelend kleintje is nu "wil je me even helpen?" Werkt fantastisch.
Mijn eerste vraag is altijd "Waarom druk je je vingers dan ook tegen die hete oven?" als ze jengelt.

Goede tip, zal dat boekje eens lezen. Klinkt wel interessant. Wel duur. :').
  woensdag 26 maart 2025 @ 13:40:21 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217186478
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb 'Jagen, Verzamelen, Opvoeden' gelezen en dat heeft best wat dingen in mijn kijk op opvoeden veranderd. Mijn eerste vraag bij een jengelend kleintje is nu "wil je me even helpen?" Werkt fantastisch. Helaas niet bij mijn puber :+

Ik ging nog even reageren op @:margaretha_01 en de boekentips. Janosh ken ik (Tigerente!), is inderdaad leuk om een keer aan te schaffen. Wij hebben inderdaad ook veel Engels boekjes in het Duits (of twee talen), zoals 'Kleine Raupe nimmersatt' en 'Kleine Eule ganz allein'. Qua Nederlandse boeken (die niet vertaald zijn volgens mij) zijn hier trouwens ook alles van 'Boer Boris' en 'Coco kan het' favoriet.

En dan zwaai ik uit, de dreumes is een peuter O+
Gefeliciteerd *O*

Yup, JVO is een heel fijne blikopener m.b.t. de omgang met dreumessen. Ze willen ZO graag helpen en als je dat maar vroeg genoeg aanmoedigt, werkt dat hopelijk door in de toekomst. Het kost je gewoon af en toe heeeeel veel geduld haha!
pi_217186496
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef Kreator het volgende:
Wel duur. :').
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat alle boekjes/oplossingen voor uitdagingen met kleine kinderen een uitstekend verdienmodel zijn :D

Ik overweeg om zelf ook een boek over slapen uit te geven. Ik denk dat jonge ouders echt iets hebben aan mijn methode:
SPOILER: Hoofdstuk 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoofdstuk 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217186500
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2025 11:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Oh hier wordt wel geholpen met wegzetten :D net als helpen met de wasmachine vullen, de wasmachine leeghalen, ze is erg behulpzaam _O-.
Hier ook steeds meer hoor. Maar aandachtsspanne van 0. Dus la open om iets op te bergen: "Hee, nog meer bakjes, jeeeujjj *O* ".
  woensdag 26 maart 2025 @ 13:51:56 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217186558
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Piles het volgende:

[..]
Hier ook steeds meer hoor. Maar aandachtsspanne van 0. Dus la open om iets op te bergen: "Hee, nog meer bakjes, jeeeujjj *O* ".
Datttt is wel een beetje herkenbaar ja _O-
pi_217187521
Hooooooi jongens. O+ Sinds vrijdag is mijn baby ook een dreumes. Gaat toch echt te hard.

We willen nu de Nutrilon afbouwen en naar normale melk overstappen. Ze krijgt nu nog een ochtendfles en een avondfles. Wil morgenochtend proberen om de ochtendfles gewoon te vervangen door direct naar beneden te gaan en te ontbijten met een bekertje normale melk ernaast. Hopelijk is ze daar ook tevreden mee.

En ik denk dat ik vanavond al gewoon normale melk in een fles doe. Ze lust melk wel gewoon, dus hopelijk heeft ze niet te veel moeite met stoppen met Nutrilon. Anders gaan we toch maar mengen en langzamer afbouwen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 maart 2025 @ 16:37:32 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217188285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 13:42 schreef Piles het volgende:

[..]
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat alle boekjes/oplossingen voor uitdagingen met kleine kinderen een uitstekend verdienmodel zijn :D

Ik overweeg om zelf ook een boek over slapen uit te geven. Ik denk dat jonge ouders echt iets hebben aan mijn methode:
SPOILER: Hoofdstuk 1
SPOILER: Hoofdstuk 2
Mijn dremeus gaat om 1900 naar bed en wordt tussen 07 en 08 wakker. Elke dag sinds ze de 2300uurs fles neit meer heeft. Dus i cannot relate.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 maart 2025 @ 16:39:05 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217188301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef Myraela het volgende:
Wil morgenochtend proberen om de ochtendfles gewoon te vervangen door direct naar beneden te gaan en te ontbijten met een bekertje normale melk ernaast. Hopelijk is ze daar ook tevreden mee.
Gefeliciteerd.

Je kunt het ook afbouwen in een paar weken als dat beter voelt. 60ml nutrilon en 90ml melk bijvoorbeeld. Of andersom. Hebben wij gedaan. na een paar weken gestopt en niks gemerkt.

-edit- oh dat zeg je zelf ook al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')