Hier hetzelfde maar dan met mijn groot voertuigen boek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Piles het volgende:
1000 leuke boekjes hier, maar ik lees alleen maar "Kom uit die kraan" op dit moment. Meneer wil niks anders dan kranen en graafmachines![]()
Zoek in de bieb eens naar 'slaap maar fijn bouwterrein'. Wordt niet meer verkocht, maar heerlijk voor voor het slapen. En ook graafmachines.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Piles het volgende:
1000 leuke boekjes hier, maar ik lees alleen maar "Kom uit die kraan" op dit moment. Meneer wil niks anders dan kranen en graafmachines![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidappquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zoek in de bieb eens naar 'slaap maar fijn bouwterrein'. Wordt niet meer verkocht, maar heerlijk voor voor het slapen. En ook graafmachines.
Ah cool! Die was echt heel lang nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Deze? Bol verkoopt m blijkbaar nog
Volgens mij was ik datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Jaa, die heb ik een poos geleden ook op aanraden van iemand op dit forum gekocht (misschien was jij het ook wel, @:tink89 ).
Dat is ook nog steeds een groot succes!!
Oh wat leuk dat hij het nog steeds leuk vindt!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef eponine het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat![]()
Mijn zesjarige leest hem inmiddels zelf (en leest hem ook voor aan z’n zusje). Blijft leuk!
Welkom Nolita!quote:Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef Nolita het volgende:
Haha wow, kreator.
Ik kom me ook melden hier. Onze dochter is vrijdag 1 geworden.
Heerlijk weekend gehad.
Ik ben heel erg benieuwd naar alle dreumes avonturen met haar.
Sinds vorige week kan ze enorm hard en hoog gillen. Dit doet ze vooral als ze iets ziet wat ze wil hebben. Hopelijk hebben we dat snel afgeleerd, mijn arme oren.
Verder stapt ze aan 2 handen heel graag rond en klimt ze sinds kort overal op. Bij voorkeur in de vaatwasser zodra ze de kans krijgt.
Ik heb dit boek ook besteld en gister binnengekregen; wat een leuk verhaal! Goede plottwist ook! 🙈quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Piles het volgende:
Die vaatwasser... WAT een dreumes magneet is dat zeg. Hier is het ook een favoriet element haha.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef Nolita het volgende:
Haha wow, kreator.
Ik kom me ook melden hier. Onze dochter is vrijdag 1 geworden.
Heerlijk weekend gehad.
Ik ben heel erg benieuwd naar alle dreumes avonturen met haar.
Sinds vorige week kan ze enorm hard en hoog gillen. Dit doet ze vooral als ze iets ziet wat ze wil hebben. Hopelijk hebben we dat snel afgeleerd, mijn arme oren.
Verder stapt ze aan 2 handen heel graag rond en klimt ze sinds kort overal op. Bij voorkeur in de vaatwasser zodra ze de kans krijgt.
Checkquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die vaatwasser... WAT een dreumes magneet is dat zeg. Hier is het ook een favoriet element haha.
Oh hier wordt wel geholpen met wegzettenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
CheckLekker klimmen en hangen aan de mand
Gisteren had ik m bijna zover dat ie me ging helpen opruimen. Maar uiteindelijk eindigde de volle la plastic bakjes door de keuken
Mijn eerste vraag is altijd "Waarom druk je je vingers dan ook tegen die hete oven?" als ze jengelt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn eerste vraag bij een jengelend kleintje is nu "wil je me even helpen?" Werkt fantastisch.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb 'Jagen, Verzamelen, Opvoeden' gelezen en dat heeft best wat dingen in mijn kijk op opvoeden veranderd. Mijn eerste vraag bij een jengelend kleintje is nu "wil je me even helpen?" Werkt fantastisch. Helaas niet bij mijn puber![]()
Ik ging nog even reageren op @:margaretha_01 en de boekentips. Janosh ken ik (Tigerente!), is inderdaad leuk om een keer aan te schaffen. Wij hebben inderdaad ook veel Engels boekjes in het Duits (of twee talen), zoals 'Kleine Raupe nimmersatt' en 'Kleine Eule ganz allein'. Qua Nederlandse boeken (die niet vertaald zijn volgens mij) zijn hier trouwens ook alles van 'Boer Boris' en 'Coco kan het' favoriet.
En dan zwaai ik uit, de dreumes is een peuter
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat alle boekjes/oplossingen voor uitdagingen met kleine kinderen een uitstekend verdienmodel zijnquote:
SPOILER: Hoofdstuk 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoofdstuk 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook steeds meer hoor. Maar aandachtsspanne van 0. Dus la open om iets op te bergen: "Hee, nog meer bakjes, jeeeujjjquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh hier wordt wel geholpen met wegzettennet als helpen met de wasmachine vullen, de wasmachine leeghalen, ze is erg behulpzaam
.
Datttt is wel een beetje herkenbaar jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ook steeds meer hoor. Maar aandachtsspanne van 0. Dus la open om iets op te bergen: "Hee, nog meer bakjes, jeeeujjj".
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat alle boekjes/oplossingen voor uitdagingen met kleine kinderen een uitstekend verdienmodel zijn![]()
Ik overweeg om zelf ook een boek over slapen uit te geven. Ik denk dat jonge ouders echt iets hebben aan mijn methode:SPOILER: Hoofdstuk 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dremeus gaat om 1900 naar bed en wordt tussen 07 en 08 wakker. Elke dag sinds ze de 2300uurs fles neit meer heeft. Dus i cannot relate.SPOILER: Hoofdstuk 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef Myraela het volgende:
Wil morgenochtend proberen om de ochtendfles gewoon te vervangen door direct naar beneden te gaan en te ontbijten met een bekertje normale melk ernaast. Hopelijk is ze daar ook tevreden mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |