Helicopter is hier ook favoriet ja! Na kranen dan welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, hier de hele dag AUTO en hij is helemaal gek van helikopters (Chinooks in het bijzonder). Echte jongetjes dus!
Schreeuwen/huilen. Maar je gaat steeds beter herkennen wat nep is en wat niet. Maar het maakt nog steeds veel herrie.quote:Ik zal trouwens binnenkort eens een foto maken van hoe onze kabouter zijn woede tegenwoordig uit.
Hoe doet R. dat nu?.
quote:Niemand is perfect.
Hoe gaat het nu trouwens met je vriendin? Tijdje geleden ging het even iets minder, toch? Is ze daar weer van opgekrabbeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja redelijk. Wij hebben nu alleen die boog + glijbaan staan, dan valt het nog mee. De ladder is ie nog te klein voor. Maar je kan het best compact opbergen (boog op z'n kant en de rest past dan in de boog).quote:Oeh leuk!! Ik zat toevallig al te denken wat we hem met zijn tweede verjaardag kunnen geven, maar dit is wel tof.
Neemt alleen wel veel ruimte in beslag denk ik?.
Zo dus:quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal trouwens binnenkort eens een foto maken van hoe onze kabouter zijn woede tegenwoordig uit.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Helicopter is hier ook favoriet ja! Na kranen dan welJa typisch hoe dat ontwikkelt, naar echte jongensdingen. De wandelwagen met pop wordt nu alleen nog gebruikt om van de glijbaan te rijden (wij noemen het baby-Jackass
).
[..]
Schreeuwen/huilen. Maar je gaat steeds beter herkennen wat nep is en wat niet. Maar het maakt nog steeds veel herrie.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend wil er niet aan. Helaas! Dan maar wat vaker naar een binnenspeeltuin. Laatst toevallig weer eens gedaan en hij vond het wel echt héél erg leuk (en daarna meteen weer 3,5 uur geslapen).quote:Ja redelijk. Wij hebben nu alleen die boog + glijbaan staan, dan valt het nog mee. De ladder is ie nog te klein voor. Maar je kan het best compact opbergen (boog op z'n kant en de rest past dan in de boog).
Ah, de onze doet deze maar dan sunny side upquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
Duurt ook maar heel effe. Wel een verademing ten opzichte van gooien, slaan of dingen van de tafel schuiven.
Haha, ik had gister een dreumes die precies zo op de grond lag, maar dan op straat! 8Dquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
Duurt ook maar heel effe. Wel een verademing ten opzichte van gooien, slaan of dingen van de tafel schuiven.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:01 schreef Bami het volgende:
Onze peuter doet ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Maar dan met haar gezichtje verstopt in haar handen/armen.![]()
Vergelijkbaar met Anne's dreumes, alleen dan dus altijd op haar knietjes.
Alsof ik die van ons zie liggen. Liefst dan ook met zijn hoofd tegen het hoofdbord.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:48 schreef Anne het volgende:
[..].
Die van ons begint altijd op zijn rug te slapen, maar slaapt uiteindelijk op zijn knietjes (en neus). Elke nacht weer.
[ afbeelding ]
Ja, wat is dat toch met die kinderen die tijdens het slapen helemaal naar boven schuiven (om vervolgens hun hoofd te stoten en wakker te worden! ) :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alsof ik die van ons zie liggen. Liefst dan ook met zijn hoofd tegen het hoofdbord.
Ken je trouwens de auteur Janosch? Een bekende Duitse auteur. Onze kleine had twee boekjes cadeau gekregen ( Wie schön ist Panama + Post für den Tiger) en af en toe wilde hij dat ik die voorlas. Ik beschreef dan meer de plaatjes, want ik wil geen Duitse boeken aan hem voorlezen en het spontaan vertalen gaat zo ‘houterig’.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:38 schreef Clubsoda het volgende:
Dat gebonk met dat hoofd ja![]()
Ik vind dat tweetalig Opvoeden trouwens zo leukdoe ik nu voor het eerst dus kijk m'n ogen uit
hij kent veel woorden in de ene of de andere taal maar kan nu steeds beter verschillen benoemen.
Oh, dat is ook een goede tip, bedankt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef Tink89 het volgende:
Er zijn ook heel veel boeken die vertaald zijn naar zowel NLs als Duits, vaak origineel in het Engels. Gruffalo, Little Owl Lost, etc. Dus naast origineel Duitse auteurs, kun je ook eens naar vertalingen uit het Engels kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |