SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, gemiste kans om iedereen een fijne woensdag te wensen
Morgen nieuwe kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis het vlees.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Tosti deluxe = tijgertjeswitbrood, ketchup, verse oreganoblaadjes, teentje knoflook, Goudse belegen en Parmezaanse kaas.
Ik begin net aan de maandag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Da's de tijger.quote:
En de sambalquote:
Vleesquote:
Sambalquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een frikandel met gesmolten kaas
Gewoon met mayo, curry en uitjes is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een frikandel met gesmolten kaas
Lekker manquote:
Ze zei wat ze zeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon met mayo, curry en uitjes is ook goed hoor.
Niks tegenin te brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar alleen met een klodder mayo is ook prima.
Gewoon die kinderen weer terug het brandende gebouw in sturen, regels zijn regelsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn buurvrouw..Vanochtend stuurt ze me weer een 5+ minuten voice message, waarvan dan 4.5 minuut nutteloos geklets is waar je eerst doorheen moet.
Anyway, het was weer om te vragen of hun kinderen, als ze maandagmiddag alleen thuisblijven zonder oppas, mogen aanbellen als er iets is. Dus ik zeg: ja natuurlijk, ze mogen sowieso altijd aanbellen als er iets is als jullie niet thuis zijn.
Zegt ze: Ohhh dat is zo aardig! Dan hoef ik het niet elke keer opnieuw te vragen als het voorkomt, nu ik weer werk!
Maar wat dacht ze.. dat als de kinderen hier aanbellen om om hulp te vragen, op een dag dat dat niet is afgesproken, we niet helpen? "Nee sorry, dat is niet een week van tevoren in drievoud door je ouders aangevraagd jongen, blus die brand zelf maar. Doeidoei!"
Sowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die kinderen weer terug het brandende gebouw in sturen, regels zijn regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |