Dit zijn NAVO oefeningen in Ukraine (Europa) in 2018 met als doel om de Ukraiense luchtmacht op NAVO standaard te brengen. Waar de Amerikaanse generaal Clay Anderson geen geheim van maakt voor de camera.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met Europa, maar alles met Trump die een liefde heeft voor Poetin.
Iedereen waar ik het niet mee eens ben en iedereen die niet braaf aan de leiband van de Nederlandse overheid loopt is een Russische trol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De standaard reflex als blijkt dat je met je broek op je enkels staat.
De laatsten die zoiets kwamen proberen hebben we uiteindelijk ook met wat sateprikkers het land uit kunnen jagen. Denk dat mijn dochters hier wel veilig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel als je ze weg mag geven als troostmeisjes aan Xi z'n kameraden.
Het een sluit het ander zeker niet uit.quote:
De EU is geen partij, dus helaas voor je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk moet Verhofstadt straks de overeenkomst tekenen waarin gebieden moeten worden overgedragen, herkennen Russische invloedsfeer, en uitdrukkelijk geen navo lidmaatschap erkennen ondertekenen. Wat lijkt mij het ge-wel-dig om die kop zo kwaad te zien. En dan toch lachend op de foto moeten.
Rutte zou nog lachen als hij veroordeeld wordt tot tien jaar dwangarbeid in de Russische variant van C3nter Parcs in Omjakon.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel weer knap hoe Rutte weer lachend op die foto staat.
Europa moet ook ondertekenen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
De EU is geen partij, dus helaas voor je.
Trump mag dat gaan doen.
Nee.quote:
Is Oekraïne ineens EU lid?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Europa moet ook ondertekenen!
Oek hoort deels bij de EU.
En mij lijkt het gewoon een leuk klusje voor Guy.
Dat laten we Guy gewoon doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is Oekraïne ineens EU lid?
Nee, het weggeven van stukken ander land mag Trump doen. Die mag uit Airforce One strompelen en "Peace in our Time" roepen ter eer en glorie van zichzelf terwijl hij wappert met een papiertje waarop zijn handtekening staat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat laten we Guy gewoon doen.
En verplicht foto met hem Poetin en Lavrov op de foto met glaasje champagne.
Nee. Maar is wel europaquote:
Waarom praat de VS dan over dat land?quote:
Je zegt dus dat Oek Russisch is?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Maar misschien kun je erbij fantaseren dat ze ook van Baal ff opgraven voor die foto op.
Geen idee. Vind het ook maar vreemdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom praat de VS dan over dat land?
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zegt dus dat Oek Russisch is?
En dat is kennelijk strafbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dit zijn NAVO oefeningen in Ukraine (Europa) in 2018 met als doel om de Ukraiense luchtmacht op NAVO standaard te brengen. Waar de Amerikaanse generaal Clay Anderson geen geheim van maakt voor de camera.
Bekijk deze YouTube-video
Er komt geen overeenkomst, omdat Rusland geen consessies wil doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk moet Verhofstadt straks de overeenkomst tekenen waarin gebieden moeten worden overgedragen, herkennen Russische invloedsfeer, en uitdrukkelijk geen navo lidmaatschap erkennen ondertekenen. Wat lijkt mij het ge-wel-dig om die kop zo kwaad te zien. En dan toch lachend op de foto moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |