Nogmaals volgens onze cijfers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Behalve dan die 1000+ doden en gewonden per dag.
En voor de rest klopt het idd dat tegen ze tegen de prijs van 100.000en doden en gewonden afgelopen jaar terrein ter grote van luxemburg hebben verovert.
Dat kan ik prima onderscheiden. Maar er is geen enkel bewijs dat Trump administratie onderzoek naar oncologie heelkunde stopt. Ik vind dat heel smerig om zoiets iemand aan te wrijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand die onderzoek doet naar kanker is een kankeronderzoeker. Die worden nu behoorlijk getroffen in hun onderzoeken. Ook van andere ernstige ziektes.
Die iedereen, incl. trump bevestigd.quote:
And now there shitting their pants.quote:
Een paar 100k doden hebben ze wel ja, maar dat is wat anders als 3 jaar lang 1500 doden. Dan zit je op ruim 1,5 miljoen. Zoveel soldaten heeft RF niet eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
En voor de rest klopt het idd dat tegen ze tegen de prijs van 100.000en doden en gewonden afgelopen jaar terrein ter grote van luxemburg hebben verovert.
Nogmaals volgens onze cijfers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja Trump zegt altijd de waarheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die iedereen, incl. trump bevestigd.
Ik wel hoor. Maar je vindt het kut dat er om Russen gelachen wordt, niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. Niemand herinnert zich meer hoe dag in dag uit de Russen voor gek werden gezet. Dagelijks 1500 doden.
Math ain't mathingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een paar 100k doden hebben ze wel ja, maar dat is wat anders als 3 jaar lang 1500 doden. Dan zit je op ruim 1,5 miljoen. Zoveel soldaten heeft RF niet eens.
https://democrats-appropr(...)deadly-disorders-andquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ik prima onderscheiden. Maar er is geen enkel bewijs dat Trump administratie onderzoek naar oncologie heelkunde stopt. Ik vind dat heel smerig om zoiets iemand aan te wrijven.
Daar woon jij, zijn we wel van je gewend.quote:Wel op het randje.
Wel weer knap hoe Rutte weer lachend op die foto staat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto die de geschiedenisboeken in zal gaan.
Ah, dus trump heeft gelijk, wanneer het je uitkomt.quote:
Maar ze zitten er wel. Als Oekraïne dat stomme leger nou eens overloopt en wat doet kunnen we hier een eind aan maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar je vindt het kut dat er om Russen gelachen wordt, niet?
Zag gisteren nog wat Russen die op krukken bij de frontlinies aan het rondstrompelen waren en wat drones mochten koppen. De krukken hebben ze nu in ieder geval niet meer nodig en kunnen door naar de volgende.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel weer knap hoe Rutte weer lachend op die foto staat.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar je vindt het kut dat er om Russen gelachen wordt, niet?
Zag gisteren nog wat Russen die op krukken bij de frontlinies aan het rondstrompelen waren en wat drones mochten koppen. De krukken hebben ze nu in ieder geval niet meer nodig en kunnen door naar de volgende.
Ah dus Trump heeft gelijk wanneer het je uitkomt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dus trump heeft gelijk, wanneer het je uitkomt.
Aldus de democraten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://democrats-appropr(...)deadly-disorders-and
[..]
Daar woon jij, zijn we wel van je gewend.
Welk kwartje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Het kwartje valt nog steeds niet.
Dat is dus de grap. Zijn rol is uitgespeeld.quote:
Echt grappig ja. De EU heeft het nakijken en wordt op deze manier simpelweg verdeeld tussen de VS en Rusland.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus de grap. Zijn rol is uitgespeeld.
Dat is keihard de elite aanpakken door miljardairs vrij spel te geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja die kankeronderzoeker en die mensen die AIDS medicijnen leveren aan Afrika zijn echt de deepstate. Zeker niet het billlionaire clubje rond Trump.
Nee, ik ben niet een van die mensen die blind vaart op die oranje idioot, daar zijn er zat van in deze topic, maar ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah dus Trump heeft gelijk wanneer het je uitkomt.
quote:Die iedereen, incl. trump bevestigd.
Dat de Russen niet geborneerd zijn en vechten op krukken en slecht materieel.quote:
Thanks to woke.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt grappig ja. De EU heeft het nakijken en wordt op deze manier simpelweg verdeeld tussen de VS en Rusland.
Het moment dat de wereld zag dat Amerika klaar is met politieagent spelen, en dat het af wil van het beschermen van (opkomende) democratieën. Het tijdperk van de oligarch is aangebroken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto die de geschiedenisboeken in zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |