Zolang er niet specifiek bijstaat voor einde van welke dag ...................quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor Einde Dag![]()
Daar heb je lekker veel aan
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang er niet specifiek bijstaat voor einde van welke dag ...................
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang er niet specifiek bijstaat voor einde van welke dag ...................
Dat staat er morgen ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
Er staat dus wel bij welke dag: vandaag.
Voor elke dag geldt dat het vandaag isquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat staat er morgen ook nog
Gisteren dacht ik daar nog anders over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor elke dag geldt dat het vandaag isAls die dag eenmaal is aangebroken
Je lijkt die chatbot welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat staat er morgen ook nog
Als die agenten net zo weinig weten als ik dan kan het nog héél lang duren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je bent wel geupdate hè... Gewoon agent level acces
Fratsen zijn het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als die agenten net zo weinig weten als ik dan kan het nog héél lang duren.
Balen.,. altijd minder prettig als een pakketje wat je verwacht niet komt..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ah, een mail van UPS. Dat zie ik nu pas.
Het wordt morgen. En de tracker houdt het op vandaag. Het zal allemaal wel.
Misschien heeft een slecht huwelijk en vindt hij dat juist fijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef drakin het volgende:
Ik zou het erg rottig vinden als zo'n chauffeur zo laat nog zou moeten werken
Ik ga er in elk geval niet meer op wachten. Ik ben doodop en ga onder zeilquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef drakin het volgende:
Ik zou het erg rottig vinden als zo'n chauffeur zo laat nog zou moeten werken
Trusten dan maar, lekker dromen van je pakketje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval niet meer op wachten. Ik ben doodop en ga onder zeil
Slechte baas die iemand zo laat laat werken om pakjes te bezorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft een slecht huwelijk en vindt hij dat juist fijn.
Trusten Domniquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval niet meer op wachten. Ik ben doodop en ga onder zeil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |