In Spanje had je wat andere kwaliteit sigaret ...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En uiteindelijk is Johan Cruijff aan longkanker overleden. Waarschijnlijk was dat roken toch niet zo verstandig, ook al waren het dan teer- en nicotine-arme sigaretten.
Geen idee wat mijn dokter rookte ... ook al kwam ik daar heel vaak over de vloer ... maar hij rookte wel in zn spreekkamer..quote:
Ze lulden vrolijk uit hun nekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Was er ook een onafhankelijke instantie die dat teer- en nicotinegehalte meet?
Of kan je daarover zeggen wat je wil?
MJenthol sigaretten zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Roken werd vroeger ook aangeraden aan astma patienten. Het zou hun longen openen en ze zouden dus meer lucht krijgen.
Staan ze weer gelijk?quote:
Nu wel iigquote:
Deze is wel lekkerquote:
Niet doorslikken danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een slapende parkiet in mijn nek zitten.
goed voor de coefficientsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef pullup het volgende:
Ze doen het verrassend goed die Nederlandse clubs
Rusland staat deze mooierdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zal @:drakin het niet bij laten zitten
Nico_S. in SPL / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #67: Adelaide to Zanzibar
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Rusland staat deze mooierd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |