Dan kan je ze bijna aanraken.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:44 schreef chufi het volgende:
Ik woonde onder de buitenveldertbaan, want die lag eigenlijk net in Amstelveen
Ik was meer bezig met rammelende ramen ... enkelvoudig glas nog toenquote:Op maandag 17 februari 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je ze bijna aanraken.
quote:
Heuy hulloquote:
Goeiemorgen Pullquote:
In de zon is het wel aangenaam.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
En die zon heb je ook geen reet aan als het zo koud is
Met dikke winterjas, muts, sjaal, beenwarmers, winterschoenen en handschoenen is het prima in het zonnetjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
En die zon heb je ook geen reet aan als het zo koud is
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Met dikke winterjas, muts, sjaal, beenwarmers, winterschoenen en handschoenen is het prima in het zonnetje
T-shirt aan en gaan..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Met dikke winterjas, muts, sjaal, beenwarmers, winterschoenen en handschoenen is het prima in het zonnetje
Als je door een raam naar buiten kijkt wellichtquote:
Al dat aangevinkt vanochtend, nog steeds bevrorenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou buiten ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je door een raam naar buiten kijkt wellicht
Erwtensoep?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:31 schreef chufi het volgende:
Net weer een grote pan soep gemaakt .. goed voor 8 porties ...
Dan niet zeuren en gewoon naar buiten zonder jasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Dit weer vind ik wel lekker koud met een zonnetje en geen wind.
Ik had een hele dunne zomerbroek aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:02 schreef pullup het volgende:
Oh, geen beenwarmers maar een regenbroek aangehad
Geef jij nog even wat hints in het movie trivia topicquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een hele dunne zomerbroek aan
Ik zeur niet over de kou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en gewoon naar buiten zonder jas
Wie zeurt wordt overgeslagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Geef jij nog even wat hints in het movie trivia topic
Bij mij werkt dat dus averechtsquote:
Ik h3b nog een maaltje klaar voor vanavond anders had ik nu erwtensoep gemaakt maar ga morgen een goede pan maken,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon alles door elkaar soep en dan ff de mixer er door en klaar .. wel vega
Daar zal @drakin het niet bij laten zittenquote:
Ik ga het nu toch maar eens luisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toen het nummer KL204 uitkwam, was de zin "Als ik God was" reden voor de NCRV om het nummer niet te draaien.
Tegenwoordig zou er een andere reden zijn om het nummer te boycotten. Het bevalt sluikreclame voor een sigarettenmerk en dat kan tegenwoordig toch echt niet meer.
En eigenlijk is het hele nummer feitelijk ook sluikreclame voor een luchtvaartmaatschappij. Dat schijnt tegenwoordig ook al dubieus te zijn.
Verder slaat het vluchtnummer KL204 nergens op. Het liedje gaat over een man die zijn vriendin naar Schiphol brengt, waar zij dan op een vlucht van de KLM stapt. Maar die vlucht kan onmogelijk vluchtnummer KL204 hebben. De KLM hanteert een systeem waarbij de vluchten vanaf Schiphol een oneven nummer hebben, en de corresponderende retourvlucht het daarop volgende even nummer. KL204 zou dan een vlucht zijn met bestemming Schiphol. Peter Koelewijn had er KL203 van moeten maken.
Nou en, het blijft een mooi liedje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toen het nummer KL204 uitkwam, was de zin "Als ik God was" reden voor de NCRV om het nummer niet te draaien.
Tegenwoordig zou er een andere reden zijn om het nummer te boycotten. Het bevalt sluikreclame voor een sigarettenmerk en dat kan tegenwoordig toch echt niet meer.
En eigenlijk is het hele nummer feitelijk ook sluikreclame voor een luchtvaartmaatschappij. Dat schijnt tegenwoordig ook al dubieus te zijn.
Verder slaat het vluchtnummer KL204 nergens op. Het liedje gaat over een man die zijn vriendin naar Schiphol brengt, waar zij dan op een vlucht van de KLM stapt. Maar die vlucht kan onmogelijk vluchtnummer KL204 hebben. De KLM hanteert een systeem waarbij de vluchten vanaf Schiphol een oneven nummer hebben, en de corresponderende retourvlucht het daarop volgende even nummer. KL204 zou dan een vlucht zijn met bestemming Schiphol. Peter Koelewijn had er KL203 van moeten maken.
Op zich vind ik het ook best wel een mooi liedje. Af en toe speel ik het wel eens op YouTube.quote:
Het ligt ook wel voor de hand om een niet-bestaand/verkeerd vluchtnummer te gebruiken, net zoals telefoonnummers in Amerikaanse films vaak met 555 beginnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en, het blijft een mooi liedje.
Je kent me al een beetjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zal @:drakin het niet bij laten zitten
Nico_S. in SPL / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #67: Adelaide to Zanzibar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |