SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:
Hey Stigquote:
Dotje van mequote:
Reggaequote:
ik vind reggae wel lekker af en toe, zeker met een dikke spliff maar die rook ik niet meerquote:
Misschien hoort hij een muisje in de muur?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Kat is nog steeds para naar de muur aan het kijken.
Knappe muis met betonnen muren. Het is een zij trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hoort hij een muisje in de muur?
heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 21:25 schreef Grotetijd het volgende:
Marc is een held
DezeBekijk deze YouTube-video Begint vet serieus, noemt een paar seconde later dat kind een Bitch
Die gozer heeft 0 filter en het is goud
O, dan zag ze misschien een spinnetjequote:Op maandag 17 februari 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Knappe muis met betonnen muren. Het is een zij trouwens.
Echtquote:
Die zit er ook niet. Er zit niks, wat ik kan zien.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zag ze misschien een spinnetje.
Grace Jones godinquote:
Nee maar katten zien altijd veel meerquote:Op maandag 17 februari 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit er ook niet. Er zit niks, wat ik kan zien.
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar katten zien altijd veel meer
Deed mijn kat vroeger ook, lag die rustig te slapen en dan opeens zo'n staar in het niets en helemaal gestrestquote:
Katten maken me soms echt para man.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed mijn kat vroeger ook, lag die rustig te slapen en dan opeens zo'n staar in het niets en helemaal gestrest
Omdat het natuurlijk halfgoden zijn die meer zien dan wij onbenullige dienarenquote:
Dit maakt het niet beter hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk halfgoden zijn die meer zien dan wij onbenullige dienaren
quote:
Misschien een (bewegende) schaduw of een lichteffect op de muur?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit er ook niet. Er zit niks, wat ik kan zien.
Wat druk zijn zeg je wel voorzichtig.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze kunnen wat druk zijn en horen geluidjes die wij niet horen
kan ze niet naar buiten? tis nog een jong beestjequote:Op maandag 17 februari 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat druk zijn zeg je wel voorzichtig.
Om de één of andere reden kan ik niet verder scrollen dan post #42.quote:
Jawel maar nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ze niet naar buiten? tis nog een jong beestje
Wat een leuk nieuws terwijl ik vliegtickets aan het zoeken benquote:Op maandag 17 februari 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
Een Delta CRJ900-vliegtuig uit Minneapolos is zojuist gecrasht tijdens de landing en over de kop geslagen op Toronto Pearson Airport.
Schijnbaar?quote:
zit niemand aan boord die ik verder ken, bedankt voor het mededelen, smalltime hoogstens 250 slachtoffersquote:Op maandag 17 februari 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
Een Delta CRJ900-vliegtuig uit Minneapolos is zojuist gecrasht tijdens de landing en over de kop geslagen op Toronto Pearson Airport.
Sorryquote:Op maandag 17 februari 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een leuk nieuws terwijl ik vliegtickets aan het zoeken ben
Eh. Oké…quote:Op maandag 17 februari 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niemand aan boord die ik verder ken, bedankt voor het mededelen, smalltime hoogstens 250 slachtoffers
laten we het nu niet over sudan, gaza of oekraine hebben waar er dagelijks duizenden over de kling worden gejaagd
Het valt mee zo te zien, klein vliegtuigje ook maarquote:
quote:
Ik snap het nut nooit. Volgens mij klikt ook zelden iemandquote:
Ja, maar wel een raar ongelukquote:Op maandag 17 februari 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het valt mee zo te zien, klein vliegtuigje ook maar
[..]
Er schijnen zelfs mensen met de nepgriep rond te lopen, die hebben het pas zwaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit niemand aan boord die ik verder ken, bedankt voor het mededelen, smalltime hoogstens 250 slachtoffers
laten we het nu niet over sudan, gaza of oekraine hebben waar er dagelijks duizenden over de kling worden gejaagd
Oh dit soort reacties vind ik altijd zķ dom hč.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga er ook altijd slecht op. Maar je kunt het beter negeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dit soort reacties vind ik altijd zķ dom hč.
In Oekraīne?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen met de nepgriep rond te lopen, die hebben het pas zwaar.
Ze zijn overal!quote:
Clusterfuck!quote:Op maandag 17 februari 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DE NepGriEp iS zwAaR beSmeTteLijK
Ja dat vliegtuig zo over de kop, maar heeft daar ook flink gesneeuwd de afgelopen dagen, zal nog wel niet helemaal goed schoon zijn geweestquote:
Gaza is veel erger wat die Joden daar allemaal flikken.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vliegtuig zo over de kop, maar heeft daar ook flink gesneeuwd de afgelopen dagen, zal nog wel niet helemaal goed schoon zijn geweest
lijkt me echt vet eng.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vliegtuig zo over de kop, maar heeft daar ook flink gesneeuwd de afgelopen dagen, zal nog wel niet helemaal goed schoon zijn geweest
Man man manquote:Op maandag 17 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaza is veel erger wat die Joden daar allemaal flikken.
Daar hebben ze heul geen last van zware sneeuwvalquote:Op maandag 17 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal fake newsquote:Op maandag 17 februari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze heul geen last van zware sneeuwval
Ja, want die mensen kennen we allemaal welquote:Op maandag 17 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk voor stuk onschuldige goeikes.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want die mensen kennen we allemaal wel
Al die kerstkaarten voor niks gekocht.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk voor stuk onschuldige goeikes.
Ja. Maar stel je voor dat je erin zit. Klein of groot. Dan flitst je leven echt aan je voorbij als dat ding ineens over de kop gaat. Bahquote:Op maandag 17 februari 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein vliegtuigje ook wel als je de stoelindeling zo ziet
[ afbeelding ]
Nee wel een paar gewonden en er ligt er nog eentje op de ICquote:
Maar niks vergeleken bij Gazaquote:Op maandag 17 februari 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een paar gewonden en er ligt er nog eentje op de IC
Ken je ze? Anders telt het nietquote:Op maandag 17 februari 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel een paar gewonden en er ligt er nog eentje op de IC
Ja dat weet ik niet, als je die foto zo ziet lijkt het ook niet met hele hoge snelheid te zijn gebeurd. Het vliegtuig ziet er nog redelijk intact uit, een ingedeukt vleugeltje en wat krasjes, maar zelfs het onderstel is nog gewoon heelquote:Op maandag 17 februari 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar stel je voor dat je erin zit. Klein of groot. Dan flitst je leven echt aan je voorbij als dat ding ineens over de kop gaat. Bah
Ja lekker boeiend, daar gaat het nu toch niet overquote:
Whataboutismquote:Op maandag 17 februari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, daar gaat het nu toch niet over
Klopt. Maar toch. Zoiets verwacht je niet als je gaat zitten.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, als je die foto zo ziet lijkt het ook niet met hele hoge snelheid te zijn gebeurd. Het vliegtuig ziet er nog redelijk intact uit, een ingedeukt vleugeltje en wat krasjes, maar zelfs het onderstel is nog gewoon heel
Er.zijn.geen.doden.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:11 schreef Karzai het volgende:
als ik mij met dooie die elke dag valt moet bezig houden heb ik geen leven meer
Als je er vroeger nooit mee geknikkerd hebt boeit 't niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ken je ze? Anders telt het niet
Ja zulk soort gemiep doen ze maar lekker in NWS of POLquote:
'Gij ken zeker geen backflip'quote:Op maandag 17 februari 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch. Zoiets verwacht je niet als je gaat zitten.![]()
Of iemand gilde weer “loooopingggg”
Mis je echt de insteek nu lieverd of …?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulk soort gemiep doen ze maar lekker in NWS of POL
Nee hoor, het is ook niet tegen koens bedoelt, maar gewoon in het algemeenquote:Op maandag 17 februari 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mis je echt de insteek nu lieverd of …?
Ik schrok al.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, het is ook niet tegen koens bedoelt, maar gewoon in het algemeen
Foqueville is gewoon een soort vakantiebestemming, op je vakantie ga je ook niet eindeloos over politiek of de problemen in de wereld miepenquote:Op maandag 17 februari 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik schrok al.maar ja. Dan ben ik het met je eens
Je bent toch geen overprikkelde onaangepaste die allergisch en panisch is voor wereldnieuws?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Foqueville is gewoon een soort vakantiebestemming, op je vakantie ga je ook niet eindeloos over politiek of de problemen in de wereld miepen
Beter dan die YouTube filmpjesquote:Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Foqueville is gewoon een soort vakantiebestemming, op je vakantie ga je ook niet eindeloos over politiek of de problemen in de wereld miepen
Ik vind nieuws maar lastig. Weet amper nog wat ik moet geloven of niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch geen overprikkelde onaangepaste die allergisch en panisch is voor wereldnieuws?
Ik lees heel de dag door nieuws, maar er tot in den treure over blijven praten kost alleen maar onnodige energie, zeker als het over zaken gaat waar je toch geen invloed op hebtquote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch geen overprikkelde onaangepaste die allergisch en panisch is voor wereldnieuws?
Dan moet je in het land van Oemjieboemba gaan wonen, daar poepen de eenhoorns regenbogen uit en dansen de elfjes op je schouders terwijl ze lieve woordjes in je oren fluisteren.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees heel de dag door nieuws, maar er tot in den treure over blijven praten kost alleen maar onnodige energie, zeker als het over zaken gaat waar je toch geen invloed op hebt
elke dag lieve beestjes fimpjes kijken word je een stuk vrolijker van naar mijn ideequote:Op maandag 17 februari 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft is nep. Leuk hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
elke dag lieve beestjes fimpjes kijken word je een stuk vrolijker van naar mijn idee
Daar hebben we Foqueville toch al voorquote:Op maandag 17 februari 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je in het land van Oemjieboemba gaan wonen, daar poepen de eenhoorns regenbogen uit en dansen de elfjes op je schouders terwijl ze lieve woordjes in je oren fluisteren.
Jammer dat je dat nodig hebt om te kunnen lachen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag ook, neem mij maar gewoon in de maling dan als ik maar even kan lachen
nee het is elke dag zo , snap dat danquote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
Wat 1 nieuwsbericht niet kan doen. :’)
niemand fluistert hier lieve woordjes in m’n oor.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben we Foqueville toch al voor
Als een thermometer in een zieke bips.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ook wel typisch dat die precies binnenkwam toen ik vluchten op de site van Delta aan het zoeken wasquote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee het is elke dag zo , snap dat dan
Nou inderdaad. Maar goed. Ik zat in een vliegtuig toen die MH17 down ging.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel typisch dat die precies binnenkwam toen ik vluchten op de site van Delta aan het zoeken was
Jammer dat de stem van Candle light er niet meer isquote:Op maandag 17 februari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga binnenkort naar Candlelight Concerts
Kende je’m?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer dat de stem van Candle light er niet meer is
Tegen die tijd locken SAM's op elk Europees vliegtuig met toeristjes dat het Amerikaanse luchtruim probeert in te komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel typisch dat die precies binnenkwam toen ik vluchten op de site van Delta aan het zoeken was
Je hebt nu ook wel de twee ergste tegenpolen bij elkaar, de dag dat die het met elkaar eens zijn en gezellig samen een biertje gaan drinken vergaat de wereld denk ikquote:
Waar is Sam eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd locken SAM's op elk Europees vliegtuig met toeristjes dat het Amerikaanse luchtruim probeert in te komen.
Waarom zou ik een biertje moeten gaan drinken met Moeraskat?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel de twee ergste tegenpolen bij elkaar, de dag dat die het met elkaar eens zijn en gezellig samen een biertje gaan drinken vergaat de wereld denk ik
Nee nog niet, nog even de finale beslissing maken over welke vlucht en welke luchthavenquote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar goed. Ik zat in een vliegtuig toen die MH17 down ging.
Is je vlucht al geboekt?
Ah kak. Daar wonen mensen op die ik ken.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel de twee ergste tegenpolen bij elkaar, de dag dat die het met elkaar eens zijn en gezellig samen een biertje gaan drinken vergaat de wereld denk ik
Zal ik kiezen?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog even de finale beslissing maken over welke vlucht en welke luchthaven
Ik prefereer wijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou ik een biertje moeten gaan drinken met Moeraskat?
Nee doe maar niet, ga wel gewoon voor de voordeligste, is ook nog eens een directe vluchtquote:
Ben je ooit in Spread Creek of Teton National Park geweest?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je. Heb je toch een keuze gemaaktquote:Op maandag 17 februari 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ga wel gewoon voor de voordeligste, is ook nog eens een directe vlucht
Ik las dit.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog even de fatale beslissing maken over welke vlucht en welke luchthaven
Gelukkig ga ik gewoon met Amerikaanse lijnvluchtenquote:Op maandag 17 februari 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd locken SAM's op elk Europees vliegtuig met toeristjes dat het Amerikaanse luchtruim probeert in te komen.
Tuurlijk. Legendarische radio stem Jan van Veenquote:
Heb nog met Jan op het podium gestaanquote:Op maandag 17 februari 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk. Legendarische radio stem Jan van Veen
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb nog met Jan op het podium gestaan
Met Herman trouwens ook. Zou dat familie zijn, vraag ik me nu af.quote:
Hoeft nietquote:Op maandag 17 februari 2025 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met Herman trouwens ook. Zou dat familie zijn, vraag ik me nu af.
Grand Teton NP al meermaals geweestquote:Op maandag 17 februari 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je ooit in Spread Creek of Teton National Park geweest?
Daar lieten ze beelden van zien in de Gabby Petito docu op Netflix. Zag er best mooi uit. Is in Wyoming
Haha okéquote:Op maandag 17 februari 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeft niet
naam komt vrij veel voor. Als je met die naam hier in Eindhoven woont, staat je huis waarschijnlijk op 4 wielen zeg maar
Nu is het nog op te merken, over een jaar echt niet meerquote:
Bewaar dit even tot 17 feb 2026quote:Op maandag 17 februari 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu is het nog op te merken, over een jaar echt niet meer
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grand Teton NP al meermaals geweestEen van de mooiste plekken daar
[ afbeelding ]
Dan krijgt de chef van Moeraskat een videoboodschap waarop ie uitgescholden wordt door een AI Moeraskat en je ontslag neemt terwijl jij je van geen kwaad bewust bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bewaar dit even tot 17 feb 2026
ik heb helemaal geen chefquote:Op maandag 17 februari 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan krijgt de chef van Moeraskat een videoboodschap waarop ie uitgescholden wordt door een AI Moeraskat en je ontslag neemt terwijl jij je van geen kwaad bewust bent.
En anders is het een zijquote:
Hoezo? Moet je ook het podium op?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf gaan we naar het optreden van deze band. Heb de opdracht om de liedjes alvast te oefenen![]()
Bekijk deze YouTube-video
hmm daar heb ik niets over gehoordquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je ook het podium op?
Oh jeequote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar heb ik niets over gehoord![]()
Ik vond het inderdaad maar fris vanmorgen.quote:
Het ziet er wel mooi uit buiten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad maar fris vanmorgen.
Ja was echt koud vannacht, heb zelfs een trui aangetrokken met slapenquote:
oh wowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was echt koud vannacht, heb zelfs een trui aangetrokken met slapen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was echt koud vannacht, heb zelfs een trui aangetrokken met slapen
Ja dat slaapt echt irritantquote:
Ik ben morgen weer een dagje vrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem je weer wat karzaidagen op deze week?
succes vandaag Karzaiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer een dagje vrij.
De bammetjes zijn weer gesmeerd, zo op den stalen ros de kou maar in
Het is een beetje een opendeuren-kalender, minder amusant dan gehoopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer doe jij aaan live love laugh
Ik waardeer de moeite hoor.quote:
Ik mis de honderd toepassingen van kaneel ja.quote:
We zijn er in ieder geval op tijd bij dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
Misschien kunnen we stemmen over de scheurkalender voor 2026?
Hangt van je definitie van "verbeteren" af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof KSC'ers hun vreetgewoontes willen aanpassen.
Eentje met alleen maar woordgrappenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
Misschien kunnen we stemmen over de scheurkalender voor 2026?
Zodat je elke dag in een scheur kunt liggen zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Eentje met alleen maar woordgrappen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je elke dag in een scheur kunt liggen zeker
Fles heeft er dan ook een jaar lang uitstekende reclame voor gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt veel zeggen van oma, maar haar scheurkalender voor 2025 is wel uitverkocht
Gewoon blijven posten die kalender, hebben we iets om gezamenlijk over te klagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoor het wel. Nu weer aan de werkjes
Oh neuh, ik kan dit soort open deuren echt niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Is toch elke dag een kleine boost voor je mindsetMoeten we ondersteunen met zn alle. Aan het einde van het jaar zijn we allemaal een klein beetje beter dan vandaag
Ik vind het wel leuk om elke dag te zien, hoort er nu gewoon een beetje bij. Ook al slaat het soms nergens opquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Is toch elke dag een kleine boost voor je mindsetMoeten we ondersteunen met zn alle. Aan het einde van het jaar zijn we allemaal een klein beetje beter dan vandaag
Het is inderdaad wel heel zoetsappig en ligt er net te dik bovenop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om elke dag te zien, hoort er nu gewoon een beetje bij. Ook al slaat het soms nergens op
Dit heb ik nooit gehaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wow, langst getrouwde stel in Europa is 82 jaar getrouwdDat record gaat moeilijk nog te breken zijn, tenzij iedereen op een gegeven moment 100+ jaar oud wordt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-paar-in-europa.html
Ik moet nu wel snel iemand gaan vinden nu ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wow, langst getrouwde stel in Europa is 82 jaar getrouwdDat record gaat moeilijk nog te breken zijn, tenzij iedereen op een gegeven moment 100+ jaar oud wordt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-paar-in-europa.html
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat je 95+ was?![]()
Ik ga het ook nooit meer halen
Ge wit ooit nooit nie in de gezonde Zwitserse berglucht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat je 95+ was?![]()
Ik ga het ook nooit meer halen
Dan moeten Gergi en ik allebei 120+ jaar oud worden. De Zwitserse berglucht doet veel goeds, maar dat is wellicht iets teveel gevraagdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ge wit ooit nooit nie in de gezonde Zwitserse berglucht.
Trek je leukste shirt aan (zo een met een statement die wat over je zegt), met een V-hals zodat er wat nonchalante borstharen bovenuit komen, strakke broek waarin je een bipsje als een jonge eland hebt, beetje oefenen voor de spiegel (donkere stem, een wenkbrauw naar keuze omlaag, kies een pakkende eerste zin uit) en ga vol voor het hart van de koffiegodin.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nu wel snel iemand gaan vinden nu ja.
Ja hier hangt ook een deceptie op in de troonzaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een beetje een opendeuren-kalender, minder amusant dan gehoopt.
Want die blikken in je ogenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)blikken-in-haar-maag
Whehehe.
Op zich wel goed gepland dat ze allemaal op één dag langskomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is echt de slechtste dag om ziek te zijn. De klusjesman is er. De schoorsteenveger komt en de man van de glasvezel.![]()
Laat.me.met.rust!![]()
Misschien kan de dokter vandaag ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel goed gepland dat ze allemaal op één dag langskomen.
Nou die klusjesman loopt hier al weken rondquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel goed gepland dat ze allemaal op één dag langskomen.
Zou beter zijn jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan de dokter vandaag ook wel.
Kom maar hierquote:
De thuisgynaecoloog, kunnen de klusjesman en de glasvezelman ook hun opinie geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan de dokter vandaag ook wel.
Nu wordt het direct een fout pocket boekjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De thuisgynaecoloog, kunnen de klusjesman en de glasvezelman ook hun opinie geven.
Soort Bouquet reeks maar dan de non-romantische variant voor zwakbegaafden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu wordt het direct een fout pocket boekje
Met al die mensen? Tjongequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Get a room@:TheStigsdutchcousin @:greysbones
only if it is with youquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is hier gaande?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fijn dit.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:rambodirk
Rustig aan want ik hoef toch niks nuquote:
Het gaat gelijk weer over piemels hier. Gatverquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wordt lastig met de gemiddelde omvang hier
Daar heb ik zinininquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:rambodirk
dit is niet kpd @dud0rquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat gelijk weer over piemels hier. Gatver
Nou scheelt niet veel vandaagquote:
Ik durf nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Piemels of gehaktbal kiekeboe, zeg het maar?
Kom je ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2,6 % is de kans dat ik een muntje vind op een wandeling van ongeveer 2200 stappen / 1,7 km.quote:
waarom aziequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt deze op Afrika of Azië toevallig?
Ik hang het touwtje door de brievenbusquote:
En jij schrijft er hele boeken over! Het kan dus gewoon gaan gebeuren!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,6 % is de kans dat ik een muntje vind op een wandeling van ongeveer 2200 stappen / 1,7 km.
jij zat zelf verkeerdquote:
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt deze op Afrika of Azië toevallig?
Dat is best een grote kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,6 % is de kans dat ik een muntje vind op een wandeling van ongeveer 2200 stappen / 1,7 km.
Niet al te waarschijnlijk, maar het kan zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij schrijft er hele boeken over! Het kan dus gewoon gaan gebeuren!
waarom nou weer poepvolk?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poepvolk.
Ga jij maar kitesurfen en varkens eten ergens in Zuid Amerika of zo.
ja dit moet toch verschrikkelijk eng zijn geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
Die CRJ-900's hebben een sterke romp!
[ x ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet al te waarschijnlijk, maar het kan zeker![]()
Sterker nog: Iedere seconde die je leeft is een seconde dichter bij de volgende aisteroid impact!
Oh nee dan heb je 50% kans om te winnen. Koekoekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is best een grote kans.
Om de hoofdprijs bij staatsloterij te winnen hoef je maar 130.000 jaar mee te spelen las ik gister. Dat ga ik net niet helemaal halen denk ik.
Ja, de passagiers hingen als vleermuizen aan het plafond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit moet toch verschrikkelijk eng zijn geweest
Ja vind ik ookquote:
Komt door DEI-hires, zo'n inslag. Als we Bruce Willis hadden gehad, hadden we het kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is dit tegen die tijd live te volgen op Trump News
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de passagiers hingen als vleermuizen aan het plafond.
Hang je daar opsekops in je gordeltjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit moet toch verschrikkelijk eng zijn geweest
is er al bekend voor hoe lang ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de passagiers hingen als vleermuizen aan het plafond.
Die staat nu in zijn onderbroek te pissen tegen een auto denk ik, we zijn verloren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt door DEI-hires, zo'n inslag. Als we Bruce Willis hadden gehad, hadden we het kunnen voorkomen.
Iedere dag zet jij weer een grote stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vind ik ookVorig jaar vond ik er iets meer dan 12 per miljoen stappen. En dit jaar gaat het dezelfde kant op voorlopig. Dus 1 op 80.000 stappen is 1 % kans per 800 stappen. Om ende nabij
Niet lang. Mensen hebben elkaar eruit geholpen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er al bekend voor hoe lang ?
Small step for man, giant leap for infrastructural numismaticsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Iedere dag zet jij weer een grote stap voorwaarts.
En bij de doodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet al te waarschijnlijk, maar het kan zeker![]()
Sterker nog: Iedere seconde die je leeft is een seconde dichter bij de volgende aisteroid impact!
Altijd netjes je riempje om doen en pas losmaken als het vliegtuig stilstaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
Die CRJ-900's hebben een sterke romp!
[ x ]
Ja was Canada he. Fijne mensen daar. Was in 'Murica niet gebeurd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet lang. Mensen hebben elkaar eruit geholpen, denk ik.
Of in Rotterdamquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was Canada he. Fijne mensen daar. Was in 'Murica niet gebeurd.
Ik kijk ernaar uitquote:
quote:Our current economic systems require infinite growth in a finite system. In cellular biology, this is known as "cancer".
Nee, daar waren ze voor de zekerheid op elkaar gaan schieten of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was Canada he. Fijne mensen daar. Was in 'Murica niet gebeurd.
Zolderraam openquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan een FOK!er nou weer de griep krijgen
Gewoon naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan een FOK!er nou weer de griep krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |