Heel triest. Net na haar carriere ook buiten Korea een gigantische boom kreeg... Zou het te maken hebben met de filmwereld?? te veel druk?? of toch persoonlijk iets?quote:Politie Zuid-Korea bevestigd: actrice Kim Sae-ron pleegde zelfmoord
De Zuid-Koreaanse actrice Kim Sae-ron is door zelfdoding om het leven gekomen. Dat meldde de politie maandag volgens het Zuid-Koreaanse persbureau 'Yonhap'. De 24-jarige actrice werd zondag dood aangetroffen in haar huis in de hoofdstad Seoul.
"We menen dat ze deze extreme keuze heeft gemaakt en beschouwen dit als zelfdoding", zei een woordvoerder van de politie. De actrice heeft volgens de politie geen afscheidsbrief achtergelaten.
Kim werd in 2009 bekend door haar rol in de film A Brand New Life. Later speelde ze ook in The Man from Nowhere (2010) en The Neighbors (2012). Onlangs was ze nog te zien in de Netflixserie Bloodhounds.
ze winden er geen doekjes om daarquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
"We menen dat ze deze extreme keuze heeft gemaakt en beschouwen dit als zelfdoding"
Ik ga er even over nadenken en moet wat dingen nazoeken of dat in een tijdpad klopt. Zuid-Korea is in ieder geval een extreem prestatiegerichte maatschappij, en dat drukt zeer zwaar op jonge mensen. Denk nog even aan de als parodie bedoelde internethit Gangnamstyle waarvan het internationale publiek de grap anders zag. Zo zijn er meer exotische memes geweest. Maar de poging tot staatsgreep en de vliegtuigcrash zullen Zuid-Koreanen niet opgevrolijkt hebben. Zwaar corrupt land, dat ook nog eens. Buren zijn ook niet zo aardig. Maar Trump kon wel met the rocket man opschieten, Poetin ook.quote:
Ik heb 'm meegenomen naar SHO. Dicht kan later altijd nog.quote:
Maar als een digitaal rechercheur zelfmoord pleegt vanwege pestgedrag, dan haalt dit niet het Nederlandse nieuws want die doet alleen verslag over dj's, film- en popsterren die zelfmoord plegen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Een hele rits K-pop artiesten is haar voorgegaan. Ik zie een patroon
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zuid-koreaanse-roem/
zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland was dat een big star?
Ik wacht even Sylvana Simons' reactie af.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef 215 het volgende:
Beetje respect tonen zou ook kunnen natuurlijk.
dat was ze zeker maniquote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Ken haar niet maar zonde omdat het zo’n mooie vrouw is.
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wacht even Sylvana Simons' reactie af.
Damn. Wist niet dat dit een heel ding was...quote:Op maandag 17 februari 2025 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Een hele rits K-pop artiesten is haar voorgegaan. Ik zie een patroon
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zuid-koreaanse-roem/
Jij hebt voor mij ook nooit geleefd, want ik ken jou ook niet bij wijze van spreken.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Gek eigenlijk. Maar ik ken haar niet, dus voor mij heeft ze nog nooit geleegd bij wijze spreken.²
De hele maatschappij is toxisch voor westerse begrippen.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Damn. Wist niet dat dit een heel ding was...De Zuid-Koreaanse industrie is dan ook wel erg toxisch
Werd ook vanuit de industrie gecancelled. Een video met wat uitleg over de persoon Kim Sae-ron en wat achtergrondinfoquote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
In recent years, however, Kim Sae-ron has been involved in some controversies. In May 2022, she was arrested for a drunk driving incident. Reports stated that she had crashed her car into a streetlight and caused some property damage while under the influence of alcohol. This incident drew significant public attention, and she faced criticism, both for the accident and for her behavior following the event.
zal er vast mee te maken hebben
Klinkt als een standaard Frans kinderfeestjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 00:28 schreef KingRoland het volgende:
Een daarvan begon al jong toen er een foto verscheen op een online forum waarbij ze nog heel jong was. Dit was een groepsfoto met haar vrienden, alleen op tafel was er alcohol te zien. Was dus een hele shitstorm geworden daar in Korea.
d77fc4da66fa5f904ca352e59249bbd9.jpg
en tijdens karaoke met een pakje sigaretten op tafel
167abc95a02366953ac0388a2979d79c.jpg
Het is altijd zonde als een persoon ervoor kiest om uit het leven te stappen ongeacht hoe deze persoon qua uiterlijk eruit ziet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Dat is in de taal van familieleden van de Wilderskliek, stoppen met hoer te zijn voor de nicht van Verdonk. Want zoontje Faber had de PVV website Israėlisch geprogrammeerd. Is nog een relletje over geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het is altijd zonde als een persoon ervoor kiest om uit het leven te stappen ongeacht hoe deze persoon qua uiterlijk eruit ziet.
Zoek sasaengs maar 's op, en dat zijn dan nog fans. Moet je nagaan hoe toxic de haters zijn; compleet verziekt, de zoomers aldaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Damn. Wist niet dat dit een heel ding was...De Zuid-Koreaanse industrie is dan ook wel erg toxisch
Dus als ze lelijk was is t ok?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Mani89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |