Maar hier gaat het over ezelsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt grappig ja. De EU heeft het nakijken en wordt op deze manier simpelweg verdeeld tussen de VS en Rusland.
Wat op het randje? Er wordt toch flink bezuinigd op medisch onderzoek nu, waaronder op onderzoek naar kanker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan ik prima onderscheiden. Maar er is geen enkel bewijs dat Trump administratie onderzoek naar oncologie heelkunde stopt. Ik vind dat heel smerig om zoiets iemand aan te wrijven.
Wel op het randje.
Iedereen klopt niet. Rusland niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet een van die mensen die blind vaart op die oranje idioot, daar zijn er zat van in deze topic, maar ik niet.
Vandaar:
[..]
Helaas, lijkt er toch heel erg op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat de Russen niet geborneerd zijn en vechten op krukken en slecht materieel.
Ik moest net zelf de nieuwe bonen in de koffiemachine doen. Thanks to woke.quote:
Maar dat willen onze Quislings weer niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:36 schreef xzaz het volgende:
Ongeacht de uitkomt van het gesprek tussen de VS en rus moeten we een leger opzetten binnen Europa.
Je zit in een informatie fuik, je vindt zoek bevestiging. Geen informatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helaas, lijkt er toch heel erg op.
[ x ]
En noch kan Oekraïne land terugpakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helaas, lijkt er toch heel erg op.
[ x ]
Gisteren was de kans. Maar het eeuwige gelul in Europa man man manquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat willen onze Quislings weer niet.
En het machtige 2e leger van de wereld heeft na 3 jaar nog steeds Oekraïne niet weten te veroveren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
En noch kan Oekraïne land terugpakken
Dus het filmpje is niet echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zit in een informatie fuik, je vindt zoek bevestiging. Geen informatie.
Wat is het nou machtig leger of een leger op krukken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En het machtige 2e leger van de wereld heeft na 3 jaar nog steeds Oekraïne niet weten te veroveren.
Je bent gehersenspoeld en spoort niet. De Russen zijn niet te vertrouwen. Toen niet, nu niet en straks niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:38 schreef phpmystyle het volgende:
En toch geloof ik in een agreement met Rusland. Peace for all time!
Turken beginnen een proxyoorlog tegen Rusland in Syrië.quote:In Syria, the Russian Khmeimim airbase was attacked with rockets and UAVs.
It is currently unclear who exactly launched the drones, but Russia has already blamed members of Hayat Tahrir al-Sham, who have taken power in Syria.
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ligtnvl6hs2h
En daarmee geeft de VS de Russen vrij toegang tot het binnenvallen van de Baltische staten.quote:
Het filmpje is een gemonteerd filmpje, waarschijnlijk wordt dat filmpje al heel lang gebruikt en in verschillende andere filmpjes gemonteerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het filmpje is niet echt?
En die tig anderen die ik moeiteloos kan vinden ook niet?
Dit is gewoon binair he, rus loopt daar rond met krukken, of niet. Dat valt te constateren, of niet.
Wat gegarandeerd een tegenaanval via Finland en Polen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En daarmee geeft de VS de Russen vrij toegang tot het binnenvallen van de Baltische staten.
Maar Jordi dit is echt geweldig, echt stoere mannen nemen gewoon wat ze willen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En daarmee geeft de VS de Russen vrij toegang tot het binnenvallen van de Baltische staten.
Correctie. Daarmee geeft de EU de vrije toegang.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Polen mobiliseert niet voor niets in eigen land en wil niet leveren aan Oekraïne. Op deze manier gaan we de komende 10-20 jaar een grote oorlog op het Europese continent tegemoet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat gegarandeerd een tegenaanval via Finland en Polen veroorzaakt.
Baltische staten doen een beroep op Art5 en we zien wel wie reageert.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Correctie. Daarmee geeft de EU de vrije toegang.
Wel nee,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld en spoort niet. De Russen zijn niet te vertrouwen. Toen niet, nu niet en straks niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |