Beide hebben het over |Keanu doe weer loopt te miepen.....quote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb het over het spel, hij komt zelf met niks, gaat mee als een ander een plan heeft, net zoals Elsa nu met Jolien, jaknikker
Kom zelf eens met iets
ok Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ook nog kan is dat ze de afvaller vrijdag opsluiten in de PR en dat die weer terugkomt oid
If you can't stand the heat get the fuck out of the kitchenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat gejank.... hij weet verdomme waar hij zich voor heefft aangemeld.
Vanmiddag nog AUBquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat get the fuck out of the kitchen
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....quote:
En lopen ze weer over hem heenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Lijflied van Keanu "ik heb een heel zwaar leven".
Later op zijn steen "ik had een heel zwaar leven"
of dat eten onder het bed allemaal klopt van Elsaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En lopen ze weer over hem heen
Zelfs Jolien heeft gisterenavond/nacht eten staan "stelen"quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel en Jane hebben savonds laat ook eten gestolen.....Jane zei nog nu ben ik ook nog een dief en dat werd achter de bar opgegeten....
Elsa geeft eigenlijk zichzelf een peptalkquote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Pfff Elsa voedt dit gedrag niet.
Maar ja met dit soort praat voedt ze zichzelf ook.
Cirkeltje rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |