SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was toch gepromoveerd? Ja, dan kom je daarna wss bij teams die allemaal betere spelers hebben en meer mogelijkheden. Niet dat ik hem per se wil, maar je kunt wel afspreken om het seizoen af te maken en dan te kijken of het werkt. Dat geldt net zo goed voor andere trainers, uiteraard.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha ja lekker een trainer die op het tweede niveau van Spanje al niet kan presteren.
De keuze op Priske gaat ons nog lang achtervolgen, ook omdat je een flinke afkoopsom moest stukslaan voor hem en zijn assistenten.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef fetX het volgende: [..] Al krijgen we honderdmiljoenmiljard binnen, dan is het financieel alsnog een puinzooi. Van die beeldvorming komen we nooit meer af. Te Kloese zei laatst nog dat ze het financieel prima op orde hebben.
Dat komt omdat ten Hag taffesveel geld heeft besteed aan hele matige aankopen en er ook geen team uit kan samensmeden. Amorim krijgt zo’n ongebalanceerde selectie ook niet zomaar aan de praat.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ten Hag, zonder twijfel. Dat is de enige met een beetje know-how op trainersvak dan dit rijtje. Die wordt nu (onterecht) keihard beoordeelt op zijn periode van United, maar die Amorim doet het daar nog slechter natuurlijk.
Mwoah. Als algemeen directeur denk ik een prima optie. We hebben op dit moment gewoon een td nodig die gebruik gaat maken van het scoutingsnetwerk. Je hoeft niet per sé een CL budget te hebben om eerste of tweede te worden in de Eredivisie als je daar goed gebruik van maakt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De keuze op Priske gaat ons nog lang achtervolgen, ook omdat je een flinke afkoopsom moest stukslaan voor hem en zijn assistenten.
Bovendien is er in 2023 niet echt geïnvesteerd, van alle aankopen die destijds gedaan zijn gaat alleen Beelen meer opleveren dan hij heeft gekost. Zerrouki, Ueda, Wellenreuther, Ivanusec, Stengs en Nieuwkoop zijn allemaal (stevige) verliesposten.
Hoewel ik te Kloese om bepaalde redenen niet wil zien vertrekken vraag ik mij af of zijn functie houdbaar gaat zijn, ook als algemeen directeur niet.
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat Ten Hag gaat komen eigenlijk. Die kan bij zoveel meer clubs aan de gang op een hoger niveau dan de Eredivisie.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat ten Hag taffesveel geld heeft besteed aan hele matige aankopen en er ook geen team uit kan samensmeden. Amorim krijgt zo’n ongebalanceerde selectie ook niet zomaar aan de praat.
Slot heeft die macht niet bij Liverpool, gedeeltelijk de reden dat het daar zo goed gaat. Technisch beleid vanuit management en de trainer zou een spelletje moeten zijn tussen lange en korte termijn, TD wil spelers die zich op de lange termijn doorontwikkelen, een trainer is een passant die gewoon zo veel mogelijk goede spelers wil, vanaf het moment dat het te veel uit balans gaat is het al gauw foute boel. Zie Feyenoord.
Ik denk dat er al gebruikt wordt gemaakt van het scoutingsnetwerk. Zo'n Targhalline, Carillo en Andreev zijn spelers die je niet toevallig oppikt. Er moet alleen gerichter gebruik van worden gemaakt zodat je spelers haalt die hard nodig zijn en ingepast kunnen worden in een spelvisie. Daarvoor heb je nauwe samenwerking nodig met een trainer die echt iets op wil bouwen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Als algemeen directeur denk ik een prima optie. We hebben op dit moment gewoon een td nodig die gebruik gaat maken van het scoutingsnetwerk. Je hoeft niet per sé een CL budget te hebben om eerste of tweede te worden in de Eredivisie als je daar goed gebruik van maakt.
Het enige voordeel wat we in deze situatie hebben is dat we er financieel een stuk beter voorstaan en nog best wat waarde en/of talent op het veld hebben staan.
Ik ben het met je eens, he. Maar als je alles op een rijtje zet vrees ik wel dat hij er uit gegooid gaat worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Als algemeen directeur denk ik een prima optie. We hebben op dit moment gewoon een td nodig die gebruik gaat maken van het scoutingsnetwerk. Je hoeft niet per sé een CL budget te hebben om eerste of tweede te worden in de Eredivisie als je daar goed gebruik van maakt.
Het enige voordeel wat we in deze situatie hebben is dat we er financieel een stuk beter voorstaan en nog best wat waarde en/of talent op het veld hebben staan.
Maar je leest ook dat er spelers zijn gehaald zoals Ueda en Zerrouki die nauwelijks zijn gescout of in ieder geval niet het draagvlak had van de scouting. Daar moet je wel vanaf.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat er al gebruikt wordt gemaakt van het scoutingsnetwerk. Zo'n Targhalline, Carillo en Andreev zijn spelers die je niet toevallig oppikt. Er moet alleen gerichter gebruik van worden gemaakt zodat je spelers haalt die hard nodig zijn en ingepast kunnen worden in een spelvisie. Daarvoor heb je nauwe samenwerking nodig met een trainer die echt iets op wil bouwen.
Als we Eenhoorn er voor terugkrijgen zou ik het niet eens per sé een ramp vinden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, he. Maar als je alles op een rijtje zet vrees ik wel dat hij er uit gegooid gaat worden.
2023 was wat dat betreft wel echt een outlier. Dat lag echt niet alleen aan Te Kloese.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je leest ook dat er spelers zijn gehaald zoals Ueda en Zerrouki die nauwelijks zijn gescout of in ieder geval niet het draagvlak had van de scouting. Daar moet je wel vanaf.
Maar hij is wel eindverantwoordelijke.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2023 was wat dat betreft wel echt een outlier. Dat lag echt niet alleen aan Te Kloese.
Dat hoor ik wel vaker, maar waar is Eenhoorn eigenlijk op gebaseerd? Ik heb wel eens het idee dat dat puur en alleen is omdat hij Feyenoord-supporter is.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we Eenhoorn er voor terugkrijgen zou ik het niet eens per sé een ramp vinden.
Dat is ook wel het probleem van de Nederlandse competitie. Plus alle rijke clubs, elk pareltje in Zuid Amerika die per ongeluk eens een bal het doel in werkte zit al in de jeugdopleiding van een grote club, of hun satelliet club. Dat is ook nog een dingetje. Hele grote rijke clubs, die nu een heel netwerk van clubs zijn geworden en alles wat ook maar enigszins ok is wordt daar gestald.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
Eerder had een user hier wel een goede mening, in de prijscategorie waarin Feyenoord winkelt is de kans op succes net zo groot als de kans op een miskoop/mismatch.
Je kan op zich vaak wel zien of een speler gehaald wordt op basis van grondige scouting of opportunistisch. Ik geloof nooit dat Nieuwkoop komt als je een rechtsback zoekt op basis van data.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
Eerder had een user hier wel een goede mening, in de prijscategorie waarin Feyenoord winkelt is de kans op succes net zo groot als de kans op een miskoop/mismatch.
Ze missen nog die wedstrijd waar de VAR ineens onbereikbaar was.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:23 schreef Scorpie het volgende:
https://footballvikings.c(...)n-doelpunt-ontnomen/
@:Klaasweetalles mag tegenwoordig artikeltjes schrijven op deze site. Wat vinden jullie ervan?
Dan heb je weer te maken met een speler voor de breedte van je selectie en dan ga je in een lagere categorie kijken. Hij is soms best nuttig geweest, eigenlijk, maar niet altijd. Kwam om achter Geert in de rangorde te staan, moet zo'n speler ook maar willen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan op zich vaak wel zien of een speler gehaald wordt op basis van grondige scouting of opportunistisch. Ik geloof nooit dat Nieuwkoop komt als je een rechtsback zoekt op basis van data.
Ik weet niet zo goed wie anders. Ja Slot, maar ik vind niet dat een trainer daar verantwoordelijk voor gehouden moet worden, tenzij deze echt een misspeer er doorheen pusht (zoals Advocaat met Diemers). Dat is mogelijk gebeurd bij Stengs en Zerrouki, alhoewel Stengs een beetje gek geval is door zijn blessures en Zerrouki volgens Jannes het werk was van te Kloese met een voor zijn doen plausibel verhaal.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2023 was wat dat betreft wel echt een outlier. Dat lag echt niet alleen aan Te Kloese.
Hij kwam als vervanger van Geert, alleen ging die transfer last minute niet door. Dat heeft Nieuwkoop zelf ook een keer aangegeven in een interview.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan heb je weer te maken met een speler voor de breedte van je selectie en dan ga je in een lagere categorie kijken. Hij is soms best nuttig geweest, eigenlijk, maar niet altijd. Kwam om achter Geert in de rangorde te staan, moet zo'n speler ook maar willen.
I stand corrected.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam als vervanger van Geert, alleen ging die transfer last minute niet door. Dat heeft Nieuwkoop zelf ook een keer aangegeven in een interview.
Dat de planning was om het seizoen met Pedersen en Nieuwkoop te beginnen vind ik ook maar vreemd. Helemaal omdat Trauner een parttimer is en Beelen toen nog heel groen was. Geert heeft nog veel op RCV moeten spelen (en zelfs op LCV omdat Lopez er niks van kon)quote:Op maandag 17 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam als vervanger van Geert, alleen ging die transfer last minute niet door. Dat heeft Nieuwkoop zelf ook een keer aangegeven in een interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |