SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heettequote:
Zal Solo binnenkort even weer inlichten zodat hij zich mentaal weer kan voorbereiden.quote:
Leuke namen wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heette
En een caaf die Orka heette (want zwart -wit)
Begrijpelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik zat me net te verheugen op een klassieke 4E TT
Volgende keer.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Orka is wel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heette
En een caaf die Orka heette (want zwart -wit)
Had jij nu konijnen ?quote:
#FUCKTHEEBUquote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Over drie maanden weer slechte liedjes festijn.
deze TT is wel erg beneden KSC pijlquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Orka was een geweldige caafquote:
Nog niet. Namen al wel.quote:
Kan haar geen ongelijk geven.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orka was een geweldige caaf
Kreeg ze 4 kleintjes, het eerste wat ze deed was van die kleintjes weg rennen, onder het hooi.
en dat zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet. Namen al wel.
Nee, zou ik ook doen als ik haar wasquote:
Ik ga er gewoon van uit dat er weer een hele goede film uit komtquote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Tommy Cash doet mee en het is zooo slecht.
Volgende keer.quote:
Ja die gaat pas weer los als jij ligt te slapenquote:
Stig en Biexquote:
Net als de naaktslakken.quote:
Japan is alweer bijna 9 jaar geledenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat er weer een hele goede film uit komt
Jezus, afgelopen jaar ging ik 3 dagen later op vakantie. Tijd vliegt echt.
Ja moeten we weer een heel topic vol postenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |