Begrijpelijk. Dat onderwerp is veel te confronterend voor de geprogrammeerde NPC brein.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook geen gewenst onderwerp en heeft al een slotje gekregen.
#Alleensamen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:
Ik pleit eigenlijk al heel lang voor een internet rijbewijs. Vroeger, meer dan 20 jaar geleden, was er nog een soort van cohesie en dacht niet iedere inrichting rijpe idioot dat zijn mening er ook toe doet. Erger nog, tegenwoordig moedigen ze elkaar aan en voor je het weet staan te schuimbekken met een fakkel voor je huis.
Dat ik daar dan m’n anonimiteit voor moet opgeven is dan helaas maar zo. Het is voor het groter goed.
Ik ga niet antwoorden op mensen die me gaan uitschelden of in een bepaalde hoek willen drukken, dan weten jullie dat alvast.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ontwijk NWS(NPC) , na het lezen van de reacties weet ik weer waarom
Als je volgend jaar naar de middelbare school gaat zul je toch ook wel wat van de mainstreammedia moeten meekrijgen toch?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ontwijk NWS(NPC) , na het lezen van de reacties weet ik weer waarom
Als mijn kinderen vragen wat ze met een verward persoon bedoelen laat ik altijd jouw pohi zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dat onderwerp is veel te confronterend voor de geprogrammeerde NPC brein.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:22 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vragen wat ze met een verward persoon bedoelen laat ik altijd jouw pohi zien
Er staat letterlijk dat het aan de OP ligt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook geen gewenst onderwerp en heeft al een slotje gekregen.
Prima toch als jij er gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:
Ik pleit eigenlijk al heel lang voor een internet rijbewijs. Vroeger, meer dan 20 jaar geleden, was er nog een soort van cohesie en dacht niet iedere inrichting rijpe idioot dat zijn mening er ook toe doet. Erger nog, tegenwoordig moedigen ze elkaar aan en voor je het weet staan te schuimbekken met een fakkel voor je huis.
Dat ik daar dan m’n anonimiteit voor moet opgeven is dan helaas maar zo. Het is voor het groter goed.
Ik ga niet antwoorden op mensen die me gaan uitschelden of in een bepaalde hoek willen drukken, dan weten jullie dat alvast.
Ook in NL.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:31 schreef Ondskapt het volgende:
Problem-reaction-solution in zijn volle glorie..
Idd, had het gehoord die camera’s met gezichtsherkenning.. wel makkelijk iedereen die aan het rellen is met het gezicht bedekt..bewijst maar weer dat het uiteindelijk voor de gewone burger isquote:Op zondag 28 september 2025 01:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook in NL.
Beroepsdemonstranten/romeos die demo,s uit de hand laten lopen, het npc volk wat op die demo,s afkomt zitten hoog in de emotie en kan je ook makkelijk bespelen/opnaaien
Plus de media/politiek die het bewust uitvergroten.
[ afbeelding ]
Problem-reaction-solution
[ x ]
[ x ]
quote:11. November 2025
0
CHAT CONTROL 2.0 THROUGH THE BACK DOOR – Breyer warns: “The EU is playing us for fools – now they’re scanning our texts and banning teens!”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |