abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218877764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is ook geen gewenst onderwerp en heeft al een slotje gekregen.
Begrijpelijk. Dat onderwerp is veel te confronterend voor de geprogrammeerde NPC brein.
pi_218877766
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:
Ik pleit eigenlijk al heel lang voor een internet rijbewijs. Vroeger, meer dan 20 jaar geleden, was er nog een soort van cohesie en dacht niet iedere inrichting rijpe idioot dat zijn mening er ook toe doet. Erger nog, tegenwoordig moedigen ze elkaar aan en voor je het weet staan te schuimbekken met een fakkel voor je huis.

Dat ik daar dan m’n anonimiteit voor moet opgeven is dan helaas maar zo. Het is voor het groter goed.

Ik ga niet antwoorden op mensen die me gaan uitschelden of in een bepaalde hoek willen drukken, dan weten jullie dat alvast.
#Alleensamen! :M
  vrijdag 26 september 2025 @ 19:20:02 #28
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218878283
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik ontwijk NWS(NPC) , na het lezen van de reacties weet ik weer waarom
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik ontwijk NWS(NPC) , na het lezen van de reacties weet ik weer waarom
Als je volgend jaar naar de middelbare school gaat zul je toch ook wel wat van de mainstreammedia moeten meekrijgen toch?
pi_218878299
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Begrijpelijk. Dat onderwerp is veel te confronterend voor de geprogrammeerde NPC brein.
Als mijn kinderen vragen wat ze met een verward persoon bedoelen laat ik altijd jouw pohi zien ^O^
  vrijdag 26 september 2025 @ 19:25:13 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218878310
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:22 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Als mijn kinderen vragen wat ze met een verward persoon bedoelen laat ik altijd jouw pohi zien ^O^
:D

Vroeger hadden we hier Lambiekje. Die was nog een tandje erger, maar deze user kan er inderdaad ook wat van.
pi_218878624
twitter
pi_218879086
Goh, oneindig veel bootjes vreemdelingen toelaten en vervolgens een oplossing aanbieden om ze nog te kunnen herkennen; iedereen een digitale ID!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218882278
Problem-reaction-solution in zijn volle glorie..
pi_218882549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is ook geen gewenst onderwerp en heeft al een slotje gekregen.
Er staat letterlijk dat het aan de OP ligt.
Niet aan het onderwerp.
pi_218882574
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:
Ik pleit eigenlijk al heel lang voor een internet rijbewijs. Vroeger, meer dan 20 jaar geleden, was er nog een soort van cohesie en dacht niet iedere inrichting rijpe idioot dat zijn mening er ook toe doet. Erger nog, tegenwoordig moedigen ze elkaar aan en voor je het weet staan te schuimbekken met een fakkel voor je huis.

Dat ik daar dan m’n anonimiteit voor moet opgeven is dan helaas maar zo. Het is voor het groter goed.

Ik ga niet antwoorden op mensen die me gaan uitschelden of in een bepaalde hoek willen drukken, dan weten jullie dat alvast.
Prima toch als jij er gelukkig van wordt.
Ik heb er wel problemen mee als de overheid met een druk op de knop alles kan blokkeren.
Dat betekent namelijk dat ze een totale macht over je hebben.
De huidige digitalisering is de natte droom van iedere dictator.

Dat er veel mafketels rondlopen ben ik wel met je eens.
En voor een paar euro gaan ze ook nog demonstreren of rellen voor een zaak waar ze niks mee hebben.
pi_218889553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 10:31 schreef Ondskapt het volgende:
Problem-reaction-solution in zijn volle glorie..
Ook in NL.
Beroepsdemonstranten/romeos die demo,s uit de hand laten lopen, het npc volk wat op die demo,s afkomt zitten hoog in de emotie en kan je ook makkelijk bespelen/opnaaien

Plus de media/politiek die het bewust uitvergroten.

Problem-reaction-solution

twitter

twitter
pi_218891633
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 01:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ook in NL.
Beroepsdemonstranten/romeos die demo,s uit de hand laten lopen, het npc volk wat op die demo,s afkomt zitten hoog in de emotie en kan je ook makkelijk bespelen/opnaaien

Plus de media/politiek die het bewust uitvergroten.

[ afbeelding ]

Problem-reaction-solution

[ x ]
[ x ]
Idd, had het gehoord die camera’s met gezichtsherkenning.. wel makkelijk iedereen die aan het rellen is met het gezicht bedekt..bewijst maar weer dat het uiteindelijk voor de gewone burger is
pi_218916469
pi_219263976
Dit past wel mooi bij het digitale ID.
Weten ze gelijk wie je bent en waar je bent als je iets verkeerds zegt.

https://www.patrick-breye(...)s-and-banning-teens/
quote:
11. November 2025
0
CHAT CONTROL 2.0 THROUGH THE BACK DOOR – Breyer warns: “The EU is playing us for fools – now they’re scanning our texts and banning teens!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')