Maar nu maken ze er ook niets van.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
maar van mij hoeft er echt geen jacuzzi of complete badkamer of volledige keuken.
dan kun je weer eindeloos gaan zitten kijken naar een zooi mensen in een badkuip, of mensen die 's morgens uren in de badkamer zitten te fohnen, make -uppen of roddelen
en een volledig keuken hoeft van mij ook niet zo nodig, als ik een kookprogramma wil zien met allerlei ingredienten kijk ik wel naar 24kitchen
wel mogen wat mij betreft Jane en Axel hun eigen kleding wel krijgen. Ze hebben er niet echt over gezeurd, maar misschien dat het voor Jane iets makkelijker wordt als ze haar eigen kleding en eigen verzorgingsmiddelen krijgt.
En verder mogen ze van mij veel meer doen met Peter, opmerkingen doorgeven, ook Peter lekker laten konkelen enz.
ja heftig, en als je dan leest op twitter en Facebook en andere socials, dat mensen denken dat het gelogen is, vind ik echt respectloosquote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Wow oké, normaal gaan ze pas echt eruit met een zeer ernstige ziekte, ongeluk of overlijden eruit. Heftig dit.
Hoezo? De beenwarmers? Hebben ze allemaal, toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet ook alles om maar aandacht te krijgen
Jordy is haar safeplace. Altijd als er iets heftigs gebeurd kruipt ze naar Jordy.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jolie nou al te kleffen met Jordy?![]()
[ afbeelding ]
Oh een exitquote:Op zondag 16 februari 2025 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Knop De Knop ,,
druk er gewoon op, kijk oftie wel werkt
[ afbeelding ]
Beenwarmers zijn verplicht, BB had ze al op de vingers getikt hiervoorquote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoezo? De beenwarmers? Hebben ze allemaal, toch?
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoezo? De beenwarmers? Hebben ze allemaal, toch?
nee zeker niet gewoon afleveringen op TVquote:Op zondag 16 februari 2025 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Peter van der Vorst is van het snijden in budgetten. Ik zou heel BB verplaatsen naar Videoland. geen dagelijkse uitzendingen meer en alleen de stream en 1 keer in de week een exit.
Milena is in de DRquote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Wel al heel lang maar 1 stream, is er iemand in dbk of spel of????
Dat geloof ik graag, Febo is net zo van slag af dat ze pijlsnel nieuwe scenario's moeten afkluunenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh een exit![]()
![]()
![]()
Die knop gaat voorlopig niet af
Milena in DR of GR blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag is op dit moment meer wie is de volgende die gaat?
Dan wie er door nominaties gaat
Milenaquote:Op zondag 16 februari 2025 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Dat kan je niet maken.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja heftig, en als je dan leest op twitter en Facebook en andere socials, dat mensen denken dat het gelogen is, vind ik echt respectloos
Tx, had ze net uitgezetquote:Op zondag 16 februari 2025 14:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena terug uit DR met mededeling voor de groep
Was volgens mij meer bluf......en wel een doordouwer maar dat zit haar nu in de weg......wil niet opgeven en wil daar niet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zoveel meer van haar verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |