Familieomstandighedenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:22 schreef Kinga het volgende:
WTF, ik kijk ff 2 uur niet.. waarom is Eva weg?!
had geen bh meer, maar volgens BB door familieomstandighedenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:22 schreef Kinga het volgende:
Of iets kleins, zoals een schaakbord.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
maar van mij hoeft er echt geen jacuzzi of complete badkamer of volledige keuken.
dan kun je weer eindeloos gaan zitten kijken naar een zooi mensen in een badkuip, of mensen die 's morgens uren in de badkamer zitten te fohnen, make -uppen of roddelen
en een volledig keuken hoeft van mij ook niet zo nodig, als ik een kookprogramma wil zien met allerlei ingredienten kijk ik wel naar 24kitchen
wel mogen wat mij betreft Jane en Axel hun eigen kleding wel krijgen. Ze hebben er niet echt over gezeurd, maar misschien dat het voor Jane iets makkelijker wordt als ze haar eigen kleding en eigen verzorgingsmiddelen krijgt.
En verder mogen ze van mij veel meer doen met Peter, opmerkingen doorgeven, ook Peter lekker laten konkelen enz.
Jolien wel een andere 'knop'quote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Focus op de knop
Ja maar welkequote:Op zondag 16 februari 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Focus op de knop
Wow oké, normaal gaan ze pas echt eruit met een zeer ernstige ziekte, ongeluk of overlijden eruit. Heftig dit.quote:
Jordy vanmorgen al gedaan er gebeurde niets.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Knop De Knop ,,
druk er gewoon op, kijk oftie wel werkt
[ afbeelding ]
Jordy heeft hem deze ochtend vroeg al meermaals "getest".quote:Op zondag 16 februari 2025 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Knop De Knop ,,
druk er gewoon op, kijk oftie wel werkt
[ afbeelding ]
KinKiJan in BB / [Streamverslagen BB2025]#2quote:Op zondag 16 februari 2025 14:22 schreef Kinga het volgende:
Ah, nou ja dan is dat iig getestquote:Op zondag 16 februari 2025 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy gister al gedaan er gebeurde niets.
Jolien weerhoudt Jordy er zo van om snel bij die knop te zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jolie nou al te kleffen met Jordy?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |