Daar zijn door Baustellen ook voor hè?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hallo allemaal
Ik reed vandaag door Duitsland
Helaas kon ik geen 250km/h rijden omdat er overal baustelle zijn, nee ik ben niet dronken, ze zijn overal
In Berlijn (D) vloog mijn autootje steeds in en uit de baustelle er was geen doorkomen aan
Hebben jullie negatieve ervaringen met gaten op Duitsche wegen? Ja dan kan je zeggen 'rijd er maar omheen' maar soms gaat dat natuurlijk niet.
Let je wel op voor de Vmax?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hallo allemaal
Ik reed vandaag door Duitsland
Helaas kon ik geen 250km/h rijden omdat er overal baustelle zijn, nee ik ben niet dronken, ze zijn overal
Hoorde je ook BENG?quote:In Berlijn (D) vloog mijn autootje steeds in en uit de baustelle er was geen doorkomen aan
Rij je toevallig in een zwarte Suzuki Swift met sportief pookje (op de middelste rijstrook)?quote:Hebben jullie negatieve ervaringen met gaten op Duitsche wegen? Ja dan kan je zeggen 'rijd er maar omheen' maar soms gaat dat natuurlijk niet.
Waarom niet naar VER?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:54 schreef dick_laurent het volgende:
Haha jeetje wat grappig. Schopje ONZ dan maar
AMG van @Hyaenidae geleendquote:Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Let je wel op voor de Vmax?
[..]
Hoorde je ook BENG?
En zat het bier nog in de kratten (alleen gehaald en nee niet dronken gereden).?
[..]
Rij je toevallig in een zwarte Suzuki Swift met sportief pookje (op de middelste rijstrook)?
Edit: ah nee, die haalt net 105 en jij reed 250 dus dat is /m niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |