abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216700919
Hallo allemaal

Ik reed vandaag door Duitsland

Helaas kon ik geen 250km/h rijden omdat er overal baustelle zijn, nee ik ben niet dronken, ze zijn overal

In Berlijn (D) vloog mijn autootje steeds in en uit de baustelle er was geen doorkomen aan

Hebben jullie negatieve ervaringen met gaten op Duitsche wegen? Ja dan kan je zeggen 'rijd er maar omheen' maar soms gaat dat natuurlijk niet.
pi_216700942
Echt heel grappig dit topic
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_216700984
Ok
pi_216701078
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hallo allemaal

Helaas kon ik geen 250km/h rijden omdat er overal baustelle zijn, nee ik ben niet dronken, ze zijn overal

In Berlijn (D) vloog mijn autootje steeds in en uit de baustelle er was geen doorkomen aan

Hebben jullie negatieve ervaringen met gaten op Duitsche wegen? Ja dan kan je zeggen 'rijd er maar omheen' maar soms gaat dat natuurlijk niet.
Daar zijn door Baustellen ook voor hè? _O-
  Moderator zondag 16 februari 2025 @ 13:54:22 #5
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216702819
Haha jeetje wat grappig. Schopje ONZ dan maar :W
  zondag 16 februari 2025 @ 13:55:50 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216702842
Nederlanders met hun nepland die afgeven op andere landen vind ik altijd zo'n leuke rubriek.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216704934
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 11:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hallo allemaal

Let je wel op voor de Vmax?
quote:
Hoorde je ook BENG?
En zat het bier nog in de kratten (alleen gehaald en nee niet dronken gereden).?
quote:
Rij je toevallig in een zwarte Suzuki Swift met sportief pookje (op de middelste rijstrook)?

Edit: ah nee, die haalt net 105 en jij reed 250 dus dat is /m niet :N
pi_216704944
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 13:54 schreef dick_laurent het volgende:
Haha jeetje wat grappig. Schopje ONZ dan maar :W
Waarom niet naar VER? O-)
pi_216705398
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 15:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Let je wel op voor de Vmax?
[..]
Hoorde je ook BENG?
En zat het bier nog in de kratten (alleen gehaald en nee niet dronken gereden).?
[..]
Rij je toevallig in een zwarte Suzuki Swift met sportief pookje (op de middelste rijstrook)?

Edit: ah nee, die haalt net 105 en jij reed 250 dus dat is /m niet :N
AMG van @Hyaenidae geleend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')