echt niet idd, die is gewiekstquote:Op zondag 16 februari 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sharice zelf vind ik ook geen onschuldig engeltje hoor
Milena kan niet is dm! Toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Thorelf het volgende:
Volgende week Mattie Milena en Elsa op de bank...
Prima, maar hopen dat Milena gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie is er net vanaf en had heleboel fans.....
Jane en Axel zijn een teamquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jane doet dat bij de vrouwen.....geen idee bij welke groepje ze nu hoort....enkel dat ze Bij elsa is.
Misschien ook wel Familieomstandigheden. We gaan het zienquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef OmaJacky het volgende:
SL vlak nadat Eva de DBK in ging.
Zal dit de volgende zijn die vrijwillig de deur uit gaat ?
nee lijkt me niet. Ze werd actief gevolgd tot bijna in de DBK.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef OmaJacky het volgende:
ze had vanmorgen lopen klagen dat ze haar bh's miste, zal ze nu wel krijgenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef OmaJacky het volgende:
Voor dat is een dubbele sl onnodig.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nee lijkt me niet. Ze werd actief gevolgd tot bijna in de DBK.
Als het een exit zou zijn zoals met David van de week houden ze dat zoveel mogelijk buiten beeld.
is gewoon start van een spel of opdracht waarschijnlijk
wel op een kut moment... vond het gesprek tussen jordy, milena en matti erg interessantquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als het een exit zou zijn zoals met David van de week houden ze dat zoveel mogelijk buiten beeld.
Jane en Axel hebben gisteren in de tuin pinkie promise gedaan, en ze heeft Elsa hoog zitten.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jane doet dat bij de vrouwen.....geen idee bij welke groepje ze nu hoort....enkel dat ze Bij elsa is.
Heel slim iddquote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ze doet ook niet veel kwaad richting BB
het zijn de andere bewoners die overal in meegaan, zich laten gebruiken als loopjongen of minion.
Ze speelt het slim.
Dat zei hij niet, hij zei ik ben juridisch medewerker bij het OMquote:Op zondag 16 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
Jordy is jurist zegt hij trots. "Jurist" is een loze titel knul.
Weet het ook niet.....weet dat het niet mijn favo is omdat ze misschien een heel goede actrice is, dus mi blijft verbazen. Net zo als dat lachen heel hard door haar knieeen op haar hurken gaat zitten (, Dat je bijna denkt die doet het in haar broek van het lachen.) Dan zonder lach opstaat en weer verder gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane en Axel hebben gisteren in de tuin pinkie promise gedaan, en ze heeft Elsa hoog zitten.
Verder heeft ze aangegeven dat ze teveel met het spel bezig was ( of ze dat echt zelf zo vind of dat ze de anderen dat wil wijsmaken ben ik nog niet uit.)
Ik had van de week begrepen, toen Jane 's nachts met Keanu,Jordy, en Mattheus in de woonkamer zat, dat zij 4-en samen gingen. (Ook met Axel?, dat weet ik niet meer)quote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane en Axel hebben gisteren in de tuin pinkie promise gedaan, en ze heeft Elsa hoog zitten.
Verder heeft ze aangegeven dat ze teveel met het spel bezig was ( of ze dat echt zelf zo vind of dat ze de anderen dat wil wijsmaken ben ik nog niet uit.)
Zou inderdaad ook kunnen. Het viel me ook al op dat er tussen 12 en 1 uur geen twinstreams waren.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat van die ogen en oren heeft ze inderdaad goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:14 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik had van de week begrepen, toen Jane 's nachts met Keanu,Jordy, en Mattheus in de woonkamer zat, dat zij 4-en samen gingen. (Ook met Axel?, dat weet ik niet meer)
En dat Jane zei dat ze Elsa,Elsa liet zijn. Dat Elsa haar eigen spel moest/mocht spelen.
Dus dat zij haar er niet in wilde betrekken.
Volgens mij was dat ook het moment dat ze zei dat Wicky de ogen en oren was, voor hen.
En daarna zei hij 'jurist'quote:Op zondag 16 februari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, hij zei ik ben juridisch medewerker bij het OM
Zo hoorde ik het ook. Hij zei het er nog even achteraan om te laten horen hoe belangrijk hij wasquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo hoorde ik het ook. Hij zij het er nog even achteraan om te laten horen hoe belangrijk hij was
De grote Jeffrey lockquote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is het weer De Grote ZondagmiddagLock?
alsjeblieft nu geen nieuwe of oude bewonder erinquote:Op zondag 16 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
Als Eva eruit gaat dan misschien weer een bewoner terug erin die niet meer mee doet aan het spel zoals die Danny toen. Of iemand van oude seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:22 schreef odie22 het volgende:
of djeff terug, daarom zien we hem al in de auto zitten in de SL![]()
![]()
Waar woon jij? Met je goeiemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al die mannen al gedaan geloof ik in huisquote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het woord aandachts-geil wel van toepassing is.
[ afbeelding ]
gaat ze wegquote:Op zondag 16 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
Eva duidelijk in beeld naar de DBK... wordt zelfs gevolgd tot de deuren dicht gaan
vlakbij de vriend van jane, maar ik was iets verlaatquote:Op zondag 16 februari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Met je goeiemorgen.
ik moet hier even tegen je in want volgens mijn is hier Jane de dubbelagent samen met Axelquote:Op zondag 16 februari 2025 12:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mattie (en anderen ook hoor) is echt een rare nare vriend in dat huis.
Jane en Axel zijn in beide kampen aan het roeren, dit bespraken ze vorige week in de tuin samen met Elsa enzoquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he.
Ik dacht juist dat hij wat meer naar Jane trok en haar adviezen aannam ivm met thuis.
Maar nu ??? Heel vreemd dat Milena hem toch weer om haar vingers heeft .
oh ok ja want ik tuinde er ook even in gisterenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef Mjelleke het volgende:
Die Jordy is echt clever. Hij heeft het dubbelspel van Jane dus echt wel door.
misschien gaat ze weg * Joyce-43 * heel hard duimen *quote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
Eva moest plotseling naar de DBK en nu hebben we een dubbele SL...
het is wel een kakker hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bekakte is Haarlems, de stad waar men zonder dialect Nederlands spreekt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef OmaJacky het volgende:
Gewoon een foutje vermoedelijk. Zijn hele oude beelden via Maps. Google Earth heeft ze wel met juiste datum 25-10-2024. Er wordt al druk gebouwd aan de andere kant van de wegquote:Op zondag 16 februari 2025 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk weetje, de macht van JdM.. niet spieken in het BB huisje met Google( beeld 25-10-2024)
[ afbeelding ]
Als ik even inzoom op Eva's vrolijke smoelwerkt bij het Beste Ontbijt sinds de start... heeft ze er allang geen zin meer in.. en ze heeft een "bedrijfje" te runnen thuis die natuurlijk geen cent meer opbrengt zolang ze in de dat kuthuis zitquote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien gaat ze weg * Joyce-43 * heel hard duimen *![]()
![]()
![]()
Er was toch alweer een andere podcast geef die dan eensquote:Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zitten we naar te kijken? "Big Brother 2025" of "Kleine Sjefke 2025" allebei 12/7 te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |