Wat zat er in die jus?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Voglens Keanu wordt het een top dag hij voelt het
Dat dusquote:Op zondag 16 februari 2025 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Het is helemaal niet erg als je iets wil doen waar je denkt voordeel mee te halen maar ga anderen niet naar beneden halen als ze het ook willen.
zou ze niet gedacht hebben ik zeg dat dan krijg ik apart mijn eten en dan moeten andere er af blijven want het is in huis pas gaan spelen die issuequote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, zelf had ik het niet aangekaart deze gezellige ochtend.
Maar ze heeft zeker een punt.
Jammer dat niemand oplette en bijsprong.
Dat ja, desnoods ga je er met zijn tweeen naast zitten.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Het is helemaal niet erg als je iets wil doen waar je denkt voordeel mee te halen maar ga anderen niet naar beneden halen als ze het ook willen.
Dat is bij de knop zitten voorals die afgaat.....Ze hebben wel een beetje gelijk.....zolang hij er bij zit zal hij niet afgaan .Misschien meer duidelijkheid dat diegene die drukt minstens een paar meter er vanaf moet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Mattheus weer sneu bezig. Lullen over iemand geen idee wie maar de toon waarop ze met elkaar spreken dan weet je dat het jaloers gelul is.
Degene doet dus iets wat zij graag willen doen.![]()
ja maar dat zei hij niet zoals Jordy al zei, BB zei doe je voordeel ermeequote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit een toon kunnen opmaken dat ze jaloers zijn. Ze hadden het over dat bb had gezegd een voordeel mee doen met op knop drukken en dat het misschien persoonlijk ding kon zijn en pootje er bij bleef lopen. Verder niets
Ze had het er gisteren ook over. Ze had op sm gezien dat mensen dat dachten. Is dus niet haar mening maar op sm .quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Eva snapt niet waarom er stoom vanaf komt als Elsa en Jane koud douchen
Het zal wel niet echt koud zijn concludeert ze
Ze vroeg nu of het wel echt koud wasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze had het er gisteren ook over. Ze had op sm gezien dat mensen dat dachten. Is dus niet haar mening maar op sm .
( dat ik Eva verdedig is heel vreemd. Ik vind haar helemaal niet leuk met al haar verzonnen achterlijke verhalen om proberen populair te doen.)
ja ze hadden gisteren ook serieus gesprek dat ze hierna samen ook echt contact willen onderhouden samen en met keanu en Jeff en NIels en Jolienquote:Op zondag 16 februari 2025 10:44 schreef Ynti het volgende:
Jordy en Matti gaan wel goed met elkaar. Het ziet er oprecht uit.
Het maakt niet uit wie maar is niet de bedoeling om er bij te gaan staan of zitten als het even kan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ze hebben zittend over Pootje maar staand ervoor was Keanu
denk dus werkelijk Pootje wat jij bedoeld
nee hij staat binnen hoor Jane en iemand anders wassen afquote:
Ze komen er vanzelf achterquote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie maar is niet de bedoeling om er bij te gaan staan of zitten als het even kan.
Ze kunnen er toch ook gewoon met z'n tweeen naast gaan zitten als ze dat willen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie maar is niet de bedoeling om er bij te gaan staan of zitten als het even kan.
Slim/ goed van Elsa, voor je het weet claimt zij de jus d'orange want "ze mag geen karnemelk".quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze niet gedacht hebben ik zeg dat dan krijg ik apart mijn eten en dan moeten andere er af blijven want het is in huis pas gaan spelen die issue
en toen ze door kreeg dat allemaal karrig was dimde ze in
en ja ook in the picture staan! doet ze graag volgens mijn
want al die verhalen denk dat je de helft met korreltje zout moet nemen
Alle jaren was er een geluid toch voor de knop ?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel denkt dat de knop geen geluid maakt als hij afgaat
Jane en Elsa zijn afwassenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf dat het werd gezegd bleef hij er staan
Hij is nu net gaan afwassen ja
Ik heb de gesprekken gisteravond niet gezien, ik heb echt wat gemist volgens mij 😕quote:Op zondag 16 februari 2025 10:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze hadden gisteren ook serieus gesprek dat ze hierna samen ook echt contact willen onderhouden samen en met keanu en Jeff en NIels en Jolien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |