Ook nog een dombo.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Eva snapt niet waarom er stoom vanaf komt als Elsa en Jane koud douchen
Het zal wel niet echt koud zijn concludeert ze
Eens, zelf had ik het niet aangekaart deze gezellige ochtend.quote:
Jane was volgens mij de enige die het meekreeg.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, zelf had ik het niet aangekaart deze gezellige ochtend.
Maar ze heeft zeker een punt.
Jammer dat niemand oplette en bijsprong.
Dat was leuk Jahquote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een muziekje al niet kan doen in de ochtend,ze zijn er gelijk uit gelijk lekker druk ook ja ok ontbijt hielp ook mee maar eerlijk is eerlijk voor het eten waar ze ook gelijk druk
dux BB elke dag muziek net alla editie Jill
Uit een toon kunnen opmaken dat ze jaloers zijn. Ze hadden het over dat bb had gezegd een voordeel mee doen met op knop drukken en dat het misschien persoonlijk ding kon zijn en pootje er bij bleef lopen. Verder nietsquote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Mattheus weer sneu bezig. Lullen over iemand geen idee wie maar de toon waarop ze met elkaar spreken dan weet je dat het jaloers gelul is.
Keanu geloof ik want die wilde erbij blijven dacht ik, hij wilde drukken want hij kon niets verliezenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Mattheus weer sneu bezig. Lullen over iemand geen idee wie maar de toon waarop ze met elkaar spreken dan weet je dat het jaloers gelul is.
Degene doet dus iets wat zij graag willen doen.![]()
Nee ze hebben het over pootjequote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Keanu geloof ik want die wilde erbij blijven dacht ik, hij wilde drukken want hij kon niets verliezen
Ja, dat kan ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit een toon kunnen opmaken dat ze jaloers zijn. Ze hadden het over dat bb had gezegd een voordeel mee doen met op knop drukken en dat het misschien persoonlijk ding kon zijn en pootje er bij bleef lopen. Verder niets
Beter dan Slobquote:Op zondag 16 februari 2025 10:36 schreef Ynti het volgende:
[..]
Samen met een hard broodje en vleeswaren in 1 bakje.
Vanmiddag heeft ze een taai broodje. Brrr.
Hij staat af te wassen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze hebben het over pootje
Die inderdaad binnen een straal van een meter blijft
Inderdaad, alsof Jordy niet zelf meteen op die knop ramde en daar trots over bezig bleef. Zelfs door de uitleg van BB heen nog even roepen dat er op gedrukt heeft..quote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Vanaf dat het werd gezegd bleef hij er staanquote:
oh ze hebben zittend over Pootje maar staand ervoor was Keanuquote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Eva snapt niet waarom er stoom vanaf komt als Elsa en Jane koud douchen
Het zal wel niet echt koud zijn concludeert ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |