Het is alles bij elkaarquote:Op zondag 16 februari 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik merk het aan mijn zelf als ik te weinig eet op een dag krijg ik een Hypo ik heb geen diabetes dus na dagen zo weinig te eten enzo kan ik mijn echt wel voor stellen dat ze zich echt als een vaatdoek voelen en heel slap zijn
mogen zeker weer niet alles pakken van haarquote:Op zondag 16 februari 2025 09:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ze zijn weer alles verdelenhoe bedoel je je gezellig ontbijten .
En hoorde Elsa weer ergens o er mekkeren
hebben ze dat dan alweer verdeeld onder elkaar zoals Gerrie zei?quote:Op zondag 16 februari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk al die broodjes op het bord van Jordy.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze dat dan alweer verdeeld onder elkaar zoals Gerrie zei?
die moet echt weer wat te zeuren hebben pfffffffff verwend nestquote:Op zondag 16 februari 2025 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Dat sjacherijnige smoelwerk van Eva.. "is er ook chococroissant?"![]()
[ afbeelding ]
geen idee was grapje van mijn netquote:Op zondag 16 februari 2025 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Het is ook voor meer dagen???
Misschien handig om er bij te zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen idee was grapje van mijn net
Rhosyn begreep me wel haha, dat zetten we er toch nooit bij als het een grapje isquote:Op zondag 16 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien handig om er bij te zetten
Goed opgeletquote:Op zondag 16 februari 2025 09:57 schreef Ynti het volgende:
Mijn eerste post 😊
Elsa maakte een opmerking over Eva haar dieet.
Dat ze de ene keer wel iets eet en drinkt, en de andere keer niet.
Eva antwoordde dat ze niet iedere dag gluten eet.
Oke, gluten snapt Elsa. Maar lactose?
Heb je er problemen mee vraagt Eva?
Nee, geen probleem. Laat maar, laat maar.
Jane zat er naar te kijken. Ben benieuwd of Jane er later tegen iemand over gaat zeggen.
ja komt uit pak he is geen moeite voor gedaan ofzoquote:Op zondag 16 februari 2025 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Eva neemt even bijna 1/3 van de jus Orange eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |