Omdat het asociaal van Milena is.quote:
Zo grappig vond mattie het nietquote:Op zondag 16 februari 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat het asociaal van Milena is.
Matt lacht er wel om, maar Jordy ziet het straks als reden om even de negativiteit een boost te geven.
Vind het in deze setting niet passend. "Mijn huis, Mijn regels" en dan biggie b noemen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind dat BiggieB wel leuk ze bedoeld er toch niks kwaads mee
wie is Janet?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Mattie gaat naar binnen
Die is er echt klaar mee
Milena aan het schreeuwen
Mattie loopt weg
Milena noemt mattie Janet
Kijk dat mogen haar Kiendjes wel horen
nou is niets leuks bedoeldquote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind dat BiggieB wel leuk ze bedoeld er toch niks kwaads mee
Das een Vlaams scheldwoordquote:
Janet is Vlaams voor een homoseksuele man met feminiene trekjes en wordt meestal negatief gebruikt. Ook heteroseksuele mannen die zich feminien gedragen worden denigrerend Janet of strandjanet genoemdquote:
Vond het wel grappig, maar heb nooit wat grappigs van haar meegemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:06 schreef Cupfighter het volgende:
Was dat gewoon niet wat plagen van Milena of is. Ze echt z’n bitch
ik heb het zelfde vraag Gerrie maar die zegt tegen me ik snap niet waarom je je zo druk maaktquote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik bewonder die mensen soms dat ze niet echt pissig worden..![]()
Ik word soms al pissig hier achter mijn toetsenbord. Dan moet ik ff wat anders gaan doen.
Ach hij denkt voor een persoonlijk ding. En met zijn heimwee misschien wel een motivatiequote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben wel een punt hoor vind ik Jordy en Mattie, hij zit er echt bij te wachten Pootje
Moeten ze dan, de knop negeren?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben wel een punt hoor vind ik Jordy en Mattie, hij zit er echt bij te wachten Pootje
Klopt en het feit dat hij nu niet af gaat waarschijnlijk.....quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |