ligt niet aan jou is zij maar ja ik heb ook een hele grote afkeer van derquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ligt het een mij, en mijn afkeer van Eva, of is dit echt respectloos naar big brother. Dat biggi B gedoe.
wie Eva?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja was echt een mooi en goed gesprek, tot de heks uit Mechelen binnenviel, aandacht zocht en Mattie raar noemde.
Propjes gooien naar je scherm helptquote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik bewonder die mensen soms dat ze niet echt pissig worden..![]()
Ik word soms al pissig hier achter mijn toetsenbord. Dan moet ik ff wat anders gaan doen.
Hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:03 schreef Droopie het volgende:
Jordy kookt alvast van binnen.
Die gaat straks bij een sessie Matt even de les lezen.
Matt is beetje verliefd op Milena.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word soms al pissig hier achter mijn toetsenbord. Dan moet ik ff wat anders gaan doen.
Mee eens , ik zou echt op mijn tenen lopen door het gedrag van sommige daarquote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Janet? Really?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Mattie gaat naar binnen
Die is er echt klaar mee
Milena aan het schreeuwen
Mattie loopt weg
Milena noemt mattie Janet
Kijk dat mogen haar Kiendjes wel horen
ja en dan heeft ze die zanikt ze weer over der BH's en weet ik veel wat nog meer allemaalquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan haar
Ze zeurt nu ook over haar eigen kleding
Die ze perse wilde hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |