Snel mogelijk wieberen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Cupfighter het volgende:
Blijf erbij dat ik Elsa te dominant vind en teveel wil bepalen
Ligt het een mij, en mijn afkeer van Eva, of is dit echt respectloos naar big brother. Dat biggi B gedoe.quote:
Hij gaat denk ik niet af als ze erbij gaan staan.....dan is de lol eraf van het hele spel.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ja, desnoods ga je er met zijn tweeen naast zitten.
Het is een spel en om iemand daar op te veroordelen is laag spel.
Ja was echt een mooi en goed gesprek, tot de heks uit Mechelen binnenviel, aandacht zocht en Mattie raar noemde.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik heb de gesprekken gisteravond niet gezien, ik heb echt wat gemist volgens mij 😕
Wie verzint dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie maar is niet de bedoeling om er bij te gaan staan of zitten als het even kan.
Ik erger me groen en geel aan haarquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ligt het een mij, en mijn afkeer van Eva, of is dit echt respectloos naar big brother. Dat biggi B gedoe.
Is ook respectloos, maar BB doet er ook niks tegen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ligt het een mij, en mijn afkeer van Eva, of is dit echt respectloos naar big brother. Dat biggi B gedoe.
Jahoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch ook gewoon met z'n tweeen naast gaan zitten als ze dat willen?
Heb jij ook zo'n kek aerobics-pakje aan?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan haar
Ze zeurt nu ook over haar eigen kleding
Die ze perse wilde hebben
ja dat was wel mooi serieus en goed gesprek tussen Jordy Mattie en Jane misschien dat DKG_Tegengas het heeft of Hoempah of Led81quote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik heb de gesprekken gisteravond niet gezien, ik heb echt wat gemist volgens mij 😕
Jammer voor je dat die pakjes niet groen en geel warenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel aan haar
Ze zeurt nu ook over haar eigen kleding
Die ze perse wilde hebben
ja ik vind het de hele tijd al onbeschoftquote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaat BB eens zeggen
Het is geen biggie B
vooral betreft eten iddquote:Op zondag 16 februari 2025 10:55 schreef Cupfighter het volgende:
Blijf erbij dat ik Elsa te dominant vind en teveel wil bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |