SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Ja, daar ben ik ook heel blij mee, eindelijk een normale zwangerschapquote:Op zondag 16 februari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, dat was gewoon een antwoord van mij.
De normale zwangerschapkwaaltjes. Dus ook blij voor haar/jullie dat ze dit heeft en dat andere niet meer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo gaat ze de bevalling ook een stuk rustiger in lijkt mij. Fijn hoor!!quote:Op zondag 16 februari 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook heel blij mee, eindelijk een normale zwangerschapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En nee, duurt echt niet lang meer, donderdag bevalplan besproken en dan hoor je wat er gebeuren gaat ed, of kan gaan gebeuren en komt het heel dichtbij. Eigenlijk bij elke CTG kan worden gezegd: het is tijd.. Dus ook onze tassen staan grotendeels klaar, die ka ik dan zo ophalen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is dichtbij inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Ze willen haar met 38 weken halen maar ze denken dat het eerder wordt, binnen 3 weken dus
Dus nog even genieten van de rust, als de kleine er is dan heb je nergens meer tijd voor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zeggen ze idd, en vind ik dat ook helemaal niet erg! Kan niet wachten om de kleine te verschonen, aan te kleden, voeden en alles wat er bij komt kijken, al kost het mij hier punten!quote:Op zondag 16 februari 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is dichtbij inderdaad.
Dus nog even genieten van de rust, als de kleine er is dan heb je nergens meer tijd voor.
Ik was dat net aan het typenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd, en vind ik dat ook helemaal niet erg! Kan niet wachten om de kleine te verschonen, aan te kleden, voeden en alles wat er bij komt kijken, al kost het mij hier punten!
's nachts als ze de fles krijgt kun je mooi bolken....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zo is het UN jhet mooie wondertje verzorgen en liefde geven is belangrijker dan puntenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd, en vind ik dat ook helemaal niet erg! Kan niet wachten om de kleine te verschonen, aan te kleden, voeden en alles wat er bij komt kijken, al kost het mij hier punten!
Als mijn kleindochter hier is zit ik ook niet op internet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😳quote:Op zondag 16 februari 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het UN jhet mooie wondertje verzorgen en liefde geven is belangrijker dan punten
Als mijn kleindochter hier is zit ik ook niet op internet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met de baby in je arm de fles gevend en dan bolken? Jij maakt het helemaal spannend, dat doe je toch niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was dat net aan het typen
's nachts als ze de fles krijgt kun je mooi bolken....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat babybolk veel gezien gaat wordequote:Op zondag 16 februari 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was dat net aan het typen
's nachts als ze de fles krijgt kun je mooi bolken....
UN is handig, dat komt wel goedquote:Op zondag 16 februari 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de baby in je arm de fles gevend en dan bolken? Jij maakt het helemaal spannend, dat doe je toch niet?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan makkelijk, tussendoor stofzuigen, dweilen en koken, komt allemaal goedquote:Op zondag 16 februari 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de baby in je arm de fles gevend en dan bolken? Jij maakt het helemaal spannend, dat doe je toch niet?
Als je je baby eten geeft heb je daar toch je aandacht bij.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
UN is handig, dat komt wel goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vertrouwenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
UN is handig, dat komt wel goed
Ja hoor, dat is geen probleem.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan makkelijk, tussendoor stofzuigen, dweilen en koken, komt allemaal goedAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker, net als bij het koken, stofzuigen, dweilen...quote:Op zondag 16 februari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je baby eten geeft heb je daar toch je aandacht bij.
Met 1 hand houd je de fles vast en met de andere bolk je.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je baby eten geeft heb je daar toch je aandacht bij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tussen door is wat anders als tijdens het voedenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan makkelijk, tussendoor stofzuigen, dweilen en koken, komt allemaal goed
Ik zie je al lopen, kindje op de arm, flesje in de mond en dan stofzuigen . Ik heb beeld nu
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En waar hou je je baby dan mee vast?quote:Op zondag 16 februari 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met 1 hand houd je de fles vast en met de andere bolk je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: