Nee. Ik wil voorkomen dat men (onnodig) daarheen gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik bewonder jullie minachting richting andere EU inwoners.
De haat zit diep.
Wat heeft 100 per jaar te maken met 100 jaar geleden?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet het nu weer. Denk je nu echt dat Russen in tanks rondrijden van 100 jaar geleden?
Denk je echt dat ze in dit soort exemplaren rijden?
[ afbeelding ]
Excuus. Ik dacht even dat je doelde op tanks van 100 jaar geleden.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft 100 per jaar te maken met 100 jaar geleden?
Dat blijkt nergens uit.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Ik wil voorkomen dat men (onnodig) daarheen gaat.
ik haat het juist niet.
Het zijn ook niet de enige IFV's die nu worden gemaakt. In de Rheinmetall fabrieken in Oekraïne wordt de KF41 Lynx gebouwd, de eerste zijn er al van de band gerold.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, klopt. Maar die aantallen zijn niet voldoende. De dreiging van een Russische infasie voor de Baltische staten dient zie niet over 7 jaar aan.
Misschien kunne we nog beter (doen de Polen ook) overstock kopen van Zuid-Korea, Japan (maar die verkoopt niks denk ik), Zuid Amerika staat veel voormalig Westere NATO spul. Misshcien in het Midden-oosten wat opkopen.
Ter vergelijking: de laatste bradley rolde van de band in '95. En het onderhoud & de IP is in handen van BAE.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de enige IFV's die nu worden gemaakt. In de Rheinmetall fabrieken in Oekraïne wordt de KF41 Lynx gebouwd, de eerste zijn er al van de band gerold.
Ik zou niet weten waarom mensen dat idee zouden kunnen krijgen. Maar goed, hier een filmpje van wat Russische voertuigen die geen 100 jaar oud zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excuus. Ik dacht even dat je doelde op tanks van 100 jaar geleden.
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3licdwqxnk22x
🔥⚡️ Destruction of Russian armored column with the flags of USSR, which in the morning tried to storm Ukrainian positions near Nikolskoye, Kursk region!
Ha, lol. Beweren dat Rusland militair niet verzwakt is door deze oorlog, en het dan over oogkleppen hebben.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hulde voor jouw post.
En dat dat gebeurt is niet vreemd. Als the finest hour aanbreekt kun je beter zeggen dat je vecht tegen de laatste stumpers uit Rusland, dan dat je feitelijk niks anders bent dan een replacement soldier.
Dat was in het eerste jaar ook waarom er zoveel huurlingen en vrijwilligers meldde aan het front. Heel even dachten ze "oh dat wordt een makkie!" toen de Russen eerst teruggemept werden. Die oorlogstoeristen zijn nou dood of van een koude kermis huiswaarts gekeerd.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hulde voor jouw post.
En dat dat gebeurt is niet vreemd. Als the finest hour aanbreekt kun je beter zeggen dat je vecht tegen de laatste stumpers uit Rusland, dan dat je feitelijk niks anders bent dan een replacement soldier.
MaAr EuRoPa HeEfT GeEn DeFenSiE InDustRiE!!1!quote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ter vergelijking: de laatste bradley rolde van de band in '95. En het onderhoud & de IP is in handen van BAE.
Ik las hier wel dat ze zeer "effectief" zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
De Russische logistiek![]()
Genoeg om heel de EU te laten sidderen.
[ afbeelding ]
Ben je een AI?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excuus. Ik dacht even dat je doelde op tanks van 100 jaar geleden.
Huurlingen vechten voor het geld, en vrijwillers om te steunen of omdat ze zelf onder Rus lijden. Wat een hersenspinsels joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat was in het eerste jaar ook waarom er zoveel huurlingen en vrijwilligers meldde aan het front. Heel even dachten ze "oh dat wordt een makkie!" Die oorlogstoeristen zijn nou dood of van een koude kermis huiswaarts gekeerd.
Want waar zijn ze nu? Waar is die "shoulder to shoulder" mentaliteit gebleven?
De Oekraieners deden het ook best lekker in het najaar van 2022 op een goed moment, was ook wel een morele opsteker. Meedoen met overwinnaars is leuker dan meelopen in een begrafenisstoet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat was in het eerste jaar ook waarom er zoveel huurlingen en vrijwilligers meldde aan het front. Heel even dachten ze "oh dat wordt een makkie!" toen de Russen eerst teruggemept werden. Die oorlogstoeristen zijn nou dood of van een koude kermis huiswaarts gekeerd.
Wie riep dat het een makkie werd?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat was in het eerste jaar ook waarom er zoveel huurlingen en vrijwilligers meldde aan het front. Heel even dachten ze "oh dat wordt een makkie!" Die oorlogstoeristen zijn nou dood of van een koude kermis huiswaarts gekeerd.
Dezelfde mensen die riepen "de Russen vechten met scheppen en hebben geen winterjassen"quote:
Alleen jij zegt dit.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die riepen "de Russen vechten met scheppen en hebben geen winterjassen"
Ik hoop dat jij mijn antwoord in goede gezondheid ontvangt: Neequote:
Russische soldaten dus? Genoeg berichten en filmpjes te vinden waarin die precies dat stelden.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die riepen "de Russen vechten met scheppen en hebben geen winterjassen"
Maar waarom zei je dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wat een quatsch weer. Zat battalions die nog meestrijden.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Oekraieners deden het ook best lekker in het najaar van 2022 op een goed moment, was ook wel een morele opsteker. Meedoen met overwinnaars is leuker dan meelopen in een begrafenisstoet.
Op papier misschien.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
En heel wat strijden nog steeds mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |