Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. En ontspannen en afleiding 👍🏻 En als het kan je verheugen op de tijd met je moeder en de tekencursus!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het is even ingewikkeld. Weet even niet wat en wie echt is en wat/wie niet. Erg veel moeite met wakker worden in de ochtend. Moeite met slapen gaan in de avond. Wel op tijd naar bed gaan btw
maaaaaaar we bikkelen gewoon door. Nu ook; kopje thee + afleiding.
En ik heb gewoon ook een rottaak gekregen, kan niet echt leggen wat, maar het is stom iig
En ik heb een beetje moeite met een kennis die (in mijn ogen) haar kind verwaarloosd en dat maakt me heel erg boos.
En ja, morgen wordt fijn en gezellig en leuk
En mijn mams heeft me weer een tekencursus gegeven (online lessen, thuis mee bezig, is niet irl). Daar begin ik maandag mee
Kan ik zelf verder sparen naar een volgendeHeb er nog één op het oog.
Ja...zit weer lekker serietjes te kijken, pot sterrenmuntthee erbijquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. En ontspannen en afleiding 👍🏻 En als het kan je verheugen op de tijd met je moeder en de tekencursus!
Kijk, mooi zo.. Geniet van de serie en de thee..quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...zit weer lekker serietjes te kijken, pot sterrenmuntthee erbij...
Zeker te weten. Positief blijven is heel erg belangrijk. Negatieve mensen zijn er al genoeg, dus positief zijn is heel erg belangrijk..quote:Ik ben altijd bang te negatief te zijn, dus ik zorg ervoor dat ik altijd heel bewust geniet. Dat ik bewust dankbaar ben, bewust ben van alle zegeningen etc. Een positieve mindset, hoe moeilijk ook, dus super belangrijk. Het maakt je wereld zoveel beter
Meid, mijn pet af voor jou. En als ik één iemand een goede Paas wens dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...zit weer lekker serietjes te kijken, pot sterrenmuntthee erbij...
Ik ben altijd bang te negatief te zijn, dus ik zorg ervoor dat ik altijd heel bewust geniet. Dat ik bewust dankbaar ben, bewust ben van alle zegeningen etc. Een positieve mindset, hoe moeilijk ook, dus super belangrijk. Het maakt je wereld zoveel beter
En ja, ik heb namens een groep naar moeten zijn. En ja, ik durf niet in de woonkamer te zitten omdat het lijk tegen me praat daar. En ja, ik erger me dood aan die vrouw en hoe ze haar kind behandeld. Alleen dat mag niet mijn hoofd overrulen.
Omdat ik in de keuken ook lekker zit en het is warmer. En omdat ik een heel toffe cursus heb gekregen. Omdat ik morgen weer geniet van een fijn Pasen. Omdat ik bijna een boek uit heb en een ander boek op Kobo+ kan uitzoeken etc.
Dit is het enige wat ik kan doen om depressies minder zwaar te maken. Het is moeilijk, alleen ik ben heel goed om mezelf depressief te denken. En het is een dagelijks gevecht tegen mijn brein. Dat is "chronisch suïcidaal" ben (uh ja, dat is een ding/diagnose) is lastig, maar ik leef eenmaal, dus laten we maar het beste ervan maken.
Oh wat tof! Veel plezier. Ik vind het idee van een (in mijn fantasie) bejaarde dame met disco-benodigdheden en dan keiharde muziek aan het draaien isquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Kijk, mooi zo.. Geniet van de serie en de thee..
[..]
Zeker te weten. Positief blijven is heel erg belangrijk. Negatieve mensen zijn er al genoeg, dus positief zijn is heel erg belangrijk..
Alvast een leuke dag gewenst bij de moeder. Ik ga morgen ook bij mijn moeder op bezoek, maar dat is niet vanwege pasen, maar omdat ik daar een draaitafel met versterker en boxen op wil halen. Ik wil weer platen kunnen draaien hier in de huiskamer.. En aangezien mijn moeder er nog 1 had die ze niet meer gebruikt mocht ik hem hebben..
Discogrannyquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat tof! Veel plezier. Ik vind het idee van een (in mijn fantasie) bejaarde dame met disco-benodigdheden en dan keiharde muziek aan het draaien is
Dan negeer ik bewust even die laatste zin. Een ravende bejaarde dame is te mooi
Oh, een half bejaarde heer gaat dat nu doen..quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat tof! Veel plezier. Ik vind het idee van een (in mijn fantasie) bejaarde dame met disco-benodigdheden en dan keiharde muziek aan het draaien is
Dan negeer ik bewust even die laatste zin. Een ravende bejaarde dame is te mooi
Dat is toch niet stom? Een erfenis is natuurlijk nooit leuk, maar fijn dat je er iets goed en nuttigs mee kan toch?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, een half bejaarde heer gaat dat nu doen..
Het stomme is, ik heb al die spullen al wel, maar die staan in een aparte ruimte, elders hier in huis. Daar kan ik rustig herrie maken zoveel als ik wil zonder dat iemand er last van heeft. Maar we hebben onlangs dankzij een erfenis een aantal kisten met plaatjes gekregen en die willen we nu hier in de huiskamer af kunnen spelen. Dus vandaar dat ik die spullen op ga halen bij haar.
Dat is waar. Maar wat ik maar bedoel is, ik heb alles al, alleen staat het niet hier, maar in een ander deel van het huis. Nouja, morgen als het goed is ook hier.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch niet stom? Een erfenis is natuurlijk nooit leuk, maar fijn dat je er iets goed en nuttigs mee kan toch?
Als je wilt zeiken.. Doe dat hier. Of zeik in mijn DM! Ga je gang, ik lees het en ik zal reageren! Elk mens heeft af en toe een uitlaatklep nodig en ik ben met alle plezier jouw uitlaatklep!quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw... zit al driekwartier van de ene huilbui naar de andere te gaan. Geen flauw idee wat het triggert, maar ik voel me zo rot, verdrietig en eenzaam
Ik wil mijn vrienden er niet mee lastig vallen. Ik wil voor minimaal 75% van de tijd vrolijk en blij zijn en maximaal 25% zeiken. En dat vind ik ook al teveel. Let er altijd op dat ik spreid wie ik wanneer lastig val.
Ik ken je niet persoonlijk, maar wat ik in dit topic zie is een leuk mens. Met problemen, dat wel, maar wel een leuk mens. En ik was ook een solist. Lang alleen.. En ineens was er die ene persoon,waarmee ik nu al 25 jaar, 3 maanden en 21 dagen samen ben.. En ergens op de wereld loopt voor jou vast ook die ene persoon rond. je weet maar nooit. Denk in elk geval positief over jezelf. Want als je negatief over jezelf denkt, straal je dat ook uit en zien mensen dat aan je. Als je vind dat je de domste, raarste en lelijkste bent, straal je dat uit en zien mensen je ook zo. Dus straal gewoon uit wat je bent, een leuk mens, dan zien anderen je vast ook als een leuk mens!quote:Alleen ik word heel mijn leven al overal afgewezen op het zijn wie ik ben. Ik moet zeggen wat ik denk dat anderen willen horen, ik moet gedragen zoals anderen willen... altijd maar puzzelen hoe ik me moet opstellen, gedragen. Ben altijd de domste, de raarste, de lelijkste etc. Ik ben gewoon niet "loveble".
maar goed...het is wat het is...
Shit!quote:Op zondag 20 april 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben net gebeld. Vriendin helemaal uitbehandeld. Alles is gestopt (behalve pijnbestrijding)
Alles komt tegelijk hè? Droevig nieuws CotS.quote:Op zondag 20 april 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben net gebeld. Vriendin helemaal uitbehandeld. Alles is gestopt (behalve pijnbestrijding)
Meis, geniet er vanquote:Op zondag 20 april 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja nogal... het is zo heftig en naar. En Naja... gebroken hart nu...
Ben trouwens vandaag en morgenochtend minder/niet online. Geen zorgen. Ben bij mijn moeder
Hoi meis, het is volle bak hé?quote:Op maandag 21 april 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pasen was super gezellig en super tof. Echt genoten, was super fijn
Alleen en die vriendin die echt amper tijd meer heeft en mijn moeder op haar laatste eindje... ben emotioneel gesloopt. Wilde eigenlijk continu huilen, maar dat kon niet. Ik verwacht dat er snel een huilbui aankomt.
Het is gewoon teveel. Te pittig. Ik kan dit niet aan. Weet niet hoe ermee te dealen.
Ik weet het even allemaal niet meer. Het is teveel
Ja... ik weet het niet goed. Straks sowieso even de crisisdienst bellen denk ik. Even mijn hart luchtenquote:Op maandag 21 april 2025 13:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi meis, het is volle bak hé?![]()
Wat zou jij (jij dus) willen om hier doorheen te komen: je vriendin en je moeder in een uitzichtloze situatie. In welke vorm zou je het aankunnen denk je…?
Kom eerst maar lekker even bij, ik antwoord later.quote:Op maandag 21 april 2025 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik weet het niet goed. Straks sowieso even de crisisdienst bellen denk ik. Even mijn hart luchten
Daarnaast heb ik een enorm schuldgevoel; mijn moeder verliezen doet meer pijn merk ik. Terwijl het bij vriendin veel erger is. Zij is 35 en heeft een zoontje van drie. Mijn moeder is 76 en laat enkel mij achter. Ik vind dat ik niet mag voelen wat ik voel
En ik heb geen flauw idee hoe nu te overleven. Bij elk piepje van mijn mobiel zit ik tegen het plafond. Wat is het volgende slechte nieuws. Er zijn op het moment ook een paar mensen waarvan ik denk van "laat me alsjeblieft even met rust". Alleen voor hen moet ik er ook zijn. Zij hebben het ook moeilijk. (vriendin met een lief probleemkind en een vriendin die overal met iedereen conflicten heeft) . En dat is voor hen zwaar en wil er voor hun zijn. Alleen het is wel even die druppel
Op het moment is gewoon niet echt iets wat ik nodig heb. Slikken en doorgaan
En misschien straks even bellen
Nu lekker series kijken met koffie en thee en chipjes
Helemaal niemand verwacht dat van jou!!quote:Op maandag 21 april 2025 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... klopt... zeker dat genieten
En inderdaad afleiding zoeken. Even fietsen was ook lekker vandaag. En eventjes een dutje gedaan was ook fijn. Morgen gewoon weer de dag oppakken
De zinnen buitelen door mijn hoofd, maar kan geen gedachte vangen
Het lukt me gewoon niet om het voor iedereen goed te doen
Ik ben gewoon heel erg bang
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 21 april 2025 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal niemand verwacht dat van jou!!
Doe het eerst maar eens goed voor jezelf!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |